دانلود کتاب صوتی وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم؟ با صدای فریاد موسویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم؟ اثر هاروکی موراکامی

دانلود و خرید کتاب صوتی وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم؟

انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم؟

کتاب صوتی وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم؟ نوشته هاروکی موراکامی، نویسنده مشهور ژاپنی است. این کتاب یک زندگینامه خودنوشت است که موراکامی در آن، از یکی از عادت‌های روزانه‌اش، یعنی دویدن صحبت کرده است. 

نسخه صوتی این کتاب را با ترجمه علی حاجی قاسم و صدای گرم فریاد موسویان می‌شنوید.  

درباره کتاب صوتی وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم؟

این کتاب درباره یکی از عادات روزانه هاروکی موراکامی، نویسنده مشهور ژاپنی است. این نویسنده مشهور که کتاب‌هایش در ژاپن، ایران و تمام دنیا پرطرفدار هستند و جوایز بسیاری از آن خود کرده‌اند در این کتاب از دویدن گفته است. او این اثر را به صورت یک زندگینامه نوشته است و در لابه‌لای آن، آموزه‌های شخصی‌اش را هم گنجانده است. آموزه‌هایی که نوع نگاه او را به دنیا نشان می‌دهد. او با بیان جزئیاتی دلنشین ما را از زندگی‌اش آگاه می‌کند. در حقیقت به ما کمک می‌کند تا او را، خود واقعی‌اش را از پشت نقاب‌های مشهور بشناسیم.  

موراکامی در سال ۲۰۰۵ شروع به نوشتن کتاب وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم؟ کرد و آن را در پاییز سال ۲۰۰۶ به پایان رساند. این کتاب برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است. کتابی که خودش آن را «درس‌ها و آموزه‌هایی شخصی» می‌داند، «شاید نه‌چندان دندان‌گیر، که از طریق واداشتن بدن به حرکت فرا گرفته‌ام و به‌واسطه آن‌ها کشف کرده‌ام که رنج کشیدن اختیاری است»

او همچنین برای انتخاب نام کتاب از عنوان جذاب داستان جذاب ریموند کارور استفاده کرده است: از عشق که حرف می‌زنم، از چه حرف می‌زنم؟ او کارور را نویسنده محبوبش می‌داند و برای انتخاب این نام از از همسر او، تس گالاگر، اجازه گرفته است.

کتاب صوتی وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به آثار زندگینامه و دوست‌داران موراکامی از شنیدن کتاب صوتی وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم؟ لذت می‌برند. اگر دوست دارید با نگاه موراکامی به جهان آشنا شوید، این کتاب یک انتخاب عالی برای شما است. 

درباره هاروکی موراکامی

هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه ۱۹۴۹ در کیوتو که یکی از شهرهای ژاپن است، متولد شد. در دوران کودکی، مثل کوبوآبه، تحت تاثیر فرهنگ غربی و ادبیات روسیه بود و با خواندن آثار فرانتس کافکا، گوستاو فلوبر، چارلز دیکنز، کورت وونه‌گات، فیودور داستایوفسکی، ریچارد براتیگان و جک کرواک روزهایش را می‌گذراند. او برای رمان‌ها و داستان‌هایش که به زبان‌های بسیاری هم ترجمه شده و در سراسر دنیا خوانده می‌شوند، جوایز بسیاری مانند جایزه جهانی فانتزی، جایزه بین‌المللی داستان کوتاه فرانک اوکانر، جایزه فرانتس کافکا و جایزه اورشلیم را از آن خود کرده است.

از کتاب‌های مشهور هاروکی موراکامی که به فارسی هم ترجمه شده‌اند، می‌توان به جنگل نروژی، به آواز باد گوش بسپار، تعقیب گوسفند وحشی و کافکا در ساحل اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی

هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۴۹ میلادی در توکیوی ژاپن چشم به جهان گشود. پدر و مادر او، هر دو معلم بودند و در مدارس مختلف، ادبیات ژاپنی تدریس می‌کردند. پدرِ هاروکی از سربازان جنگ دوم امپراتوری ژاپن و چین بود و در طی این درگیری‌ها به‌شدت دچار جراحت شده بود. موراکامی بعدها در مقاله‌ای به نام از «پدرم که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم» بیان کرد که آسیب‌های وارده بر پدرش در زندگی او تأثیر به‌سزایی داشته است.

نظرات کاربران

ریسا
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

کتاب رو دوست داشتم متن کتاب طوری بود، منی که از دوییدن بدم میاد رو مشتاق به دو و پویایی میکرد خوانش یه فصلایی خوب نبود و با عرض پوزش بعضی فصلاش واقعا صدای گوینده و خوانش اعصاب خورد کن بود

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان