دانلود کتاب صوتی مرد معصوم با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرد معصوم اثر جان گریشام

دانلود و خرید کتاب صوتی مرد معصوم

معرفی کتاب صوتی مرد معصوم

کتاب صوتی مرد معصوم نوشته جان گریشام، داستان قتل یک پیشخدمت در سال ۱۹۸۲ میلادی را روایت می‌کند. در این سال یک دختر ۲۱ ساله به نام دبرا سوکارتر در شهر آدا مورد تجاوز قرار گرفت و کشته شد و پلیس تا پنج سال بعد از قتل نتوانست این معمای جنایی را حل کند.

درباره کتاب مرد معصوم

ران ویلیامسون بازیکن ایالات اوکلاهما در لیگ اصلی در سال ۱۹۷۱ بود. او  برای رسیدن به آرزوهایش در لیگ اوکلاهاما نام‌نویسی کرد. اما شش سال بعد با دردی سخت در دستش، مست و زن‌باره و معتاد به شهرش برگشت. او کم‌کم دچار اختلالات روانی و شد و هیچ جا استخدام نمی‌شد. زندگی‌اش به کاناپه مادرش خلاصه شد. 

او کم‌کم به بیماری‌های روانی مبتلا شد و چون نمی‌توانست در جایی استخدام شود، شبانه‌روز در خانه مادرش به سر می‌برد و روی کاناپه خانه مادرش می‌خوابید! در سال ۱۹۸۲ بعد از قتل پر سروصدا، به دلایل نامعلوم پلیس به ویلیامسون و دوستش دنیز فریتز شک کرد و آن‌ها را دستگیر کرد.

کتاب صوتی مرد معصوم براساس یک داستان واقعی نوشته شده، با این حال عین واقعیت نیست و تفاوت‌هایی دارد. چاپ این کتاب در سال ۲۰۰۶ر موجب شد چندین بازپرس به جرم اتهام‌های نادرستی که به آن‌ها نسبت داده شده بود، از جان گریشام به دادگاه شکایت کنند. در داستان واقعی ران ویلیاسون و دنیز فریتز بعد از دستگیری و چندین سال حبس، بی‌گناه شناخته و بعد از ۱۲ سال آزاد شدند.

شنیدن کتاب مرد معصوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های پرهیجان و معمایی پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۴ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۷۰۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۴ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۷۰۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۱۴,۰۰۰
۵۷,۰۰۰
۵۰%
تومان