دانلود کتاب صوتی نمایش صوتی پَر با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی نمایش صوتی پَر

«پَر» یک رمان عاشقانه و احساسی نوشته شارلوت مری ماتیسن است که در ذهن چند نسل از کتاب خوان‌ها ماندگار شده است.

ماتیسن در این اثر داستان عشقی شورانگیز و رویایی را می‌گوید. روایتی متفاوت از عاشقی و فداکاری به خاطر معشوق.راجر دالتون،کارشناس ۴۰ساله بیمه، سرگذشت مکتوب خود را به دوستش می‌دهد تا آن را منتشر کند.

دالتون یک زندگی ساده و آرام در کنار همسر و فرزندش دارد اما ماجرایی برایش اتفاق می‌افتد که عشقی نامتعارف به سراغش می‌آید.عشقی که آبروی اجتماعی‌اش را نشانه می‌رود. و مجبور می‌شو‌د بهای سنگینی بابتش بپردازد.یک روز که دالتون به عنوان کارشناس بیمه، پرونده یک قتل را بررسی می‌کند و به منزل فرد مقتول سر می‌زند، دلباخته همسر زیبا و جوان مرد مقتول می‌شود و روابط پنهانی‌اش را با او آغاز می‌کند. زن می‌خواهد خواننده شود و دالتون در این راه به او کمک زیادی می‌کند و به دلیل نداشتن پول کافی دچار دردسرهایی می‌شود که در ادامه داستان رخ می‌دهد.

شارلوت مری ماتیسن در سال ۱۸۸۸ در انگلیس متولد شد. او در کالج اسپارت شولت در شهر وینچستر در رشته کشاورزی که علاقه زیادی به آن داشت تحصیل کرد و در جنگ جهانی اول عضو سازمان زنان مخصوص کمک به کشاورزان درآمد و در این زمینه بسیار فعال بود. در سال ۱۹۱۸از جانب ولیعهد کشور به سمت میرآخوری در شهر کورنوال درآمد ولی مدت کوتاهی در این سمت باقی ماند و بعدازآن انصراف داد و به پرنس تاون رفت و در آنجا به ادامه زندگی پرداخت.

او کاملا منزوی و گوشه‌گیر بود و با مردم هیچ ارتباطی نداشت و به خلق آثار ادبی‌اش مشغول بود، آثاری که از جانب مردم مورد استقبال واقع نمی‌شد و همین مسئله او را منزوی‌تر کرده بود. او داستان‌هایش را در سبک رومانس می‌نوشت و علاقه زیادی به این سبک داشت. شارلوت با مردی به نام استنلی ثرلکلد ازدواج کرد و صاحب دو فرزند به نام‌های استیون و فلیسیتی شد. از کتاب‌های او می‌توان به نسل میانی، مورونای سبزپوش و پر اشاره کرد. شارلوت در سال ۱۹۳۷در سن ۴۸سالگی براثر سرطان سینه درگذشت.

نظرات کاربران

ناسارا
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

من کتاب پر رو اولین بار در دوازده سالگی خوندم زمانی که یواشکی کتابای خواهر بزرگترم رو برمیداشتم و میبردم و میخوندم پر اولین کتاب بزرگسالی بود که من خوندم اون زمان همش کتابهای مربوط به نوجوان هارو میخوندم و

- بیشتر
hima
۱۳۹۹/۰۱/۰۹

بخش ششم و هفتم جابجا در فهرست قرار گرفته و ممکن هست که مثل من گیج شوید و داستان برایتان مبهم و گسسته شود ، امیدوارم که صاحب اثر نسبت به حل این مشکل اقدام کند اما تا آن زمان

- بیشتر
Mo
۱۴۰۰/۰۷/۲۸

یک عاشقانه ی کلاسیک جذاب!

مونا
۱۴۰۱/۰۱/۰۳

بسیار زیبا و البته غم‌انگیز

farhad_yp
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

بسیار عالی ست،توصیه میکنم به هموطنان عزیزم...سپاس بیکران از طاقچه🙏🏻🙏🏻🙏🏻💐💐💐

zahra
۱۴۰۲/۰۴/۱۷

سلام و درود خدا قوت به هنرمندان بزرگوار...🌷 دقت شود قسمت ۶ و ۷ جابجا شده... حیفه که کار ارزشمند هنرمندان با بی دقتی لطمه ببینه.

Behnaz
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

یه عاشقانه ملال آور با چاشنی خیانت! خوانش کتاب عالی بود، همون طور که از آقای عمرانی انتظار میره. اما در مورد داستان باید بگم خیلی جذابیت نداشت، هر وقت بیکار بودم از سر تفنن و بدون ذوق میرفتم سراغش.

کاربر ۲۰۱۱۵۳۲
۱۴۰۱/۱۲/۱۳

ترتیب قسمت های نمایش بهم ریخته است

سین.ب
۱۴۰۰/۱۰/۰۸

اینکه در ابتدا یا پایان هر فایل مشخصات شرکت و تهیه کننده تکرار می شه، از جذابیت کار کم می کنه

samira
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

گویندگی بسیار عالی بود ولی داستان اصلا جذاب نبود و کش و قوس نداشت و بدون اتفاق خاصی بود.

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۷۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۷۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان