دانلود کتاب صوتی اگر فردا بیاید با صدای نگین خواجه نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اگر فردا بیاید اثر سیدنی شلدون

دانلود و خرید کتاب صوتی اگر فردا بیاید

نویسنده:سیدنی شلدون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اگر فردا بیاید

کتاب صوتی اگر فردا بیاید نوشتهٔ سیدنی شلدون و ترجمهٔ حمیده رستمی است. نگین خواجه نصیر گویندگی این رمان صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اگر فردا بیاید

در کتاب صوتی اگر فردا بیاید، می‌شنوید که «تریسی ویتنی» که زیبا و باهوش است و دارد عرش را سیر می‌کند، وقتی قرار است با مردی ثروتمند و اصیل ازدواج کند، بر اثر توطئه‌چینی یک گروه مافیایی، کارش به زندان می‌کشد. او تصمیم می‌گیرد از همهٔ کسانی که زندگی‌اش را نابود کردند، انتقام بگیرد؛ به این ترتیب، وارد بازی مرگباری می‌شود که او را از نیواورلئان به لندن و پاریس و مادرید می‌کشاند. با او در این سفر همراه باشید. کتاب صوتی «اگر فردا بیاید» از ساختار روایی منسجم و شخصیت‌پردازی واقع‌گرایانه‌ای برخوردار است. سیدنی شلدون عناصر مکانی و زمانی را به‌گونه‌ای کنار یکدیگر قرار می‌دهد که مخاطب می‌تواند خود را به‌خوبی در آن فضا احساس کرده و با شخصیت‌های داستان، همراهی و همذات‌پنداری کند. تریسی ممکن است هر کدام از ما باشیم و همین موضوع، مواجهه با اثر سیدنی شلدون را ملموس‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی اگر فردا بیاید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی اگر فردا بیاید

«دوریس ویتنی در حالی‌که در فکر فرو رفته بود، به آهستگی لباس‌هایش را درآورد و لباس خوابی به رنگ قرمز روشن به تن کرد تا آثار خون به روی آن مشهود نباشد. بعد، برای آخرین‌بار به اطراف اتاق خواب نگاهی انداخت تا مطمئن شود آن اتاق دلچسبی که در طول سی سال گذشته آن‌قدر برایش عزیز بود، تمیز و مرتب است. سپس کشوی پاتختی را باز کرد و محتاطانه هفت‌تیری را از آن بیرون آورد، که سیاه براق و به‌شدت سرد بود. آن را کنار تلفن گذاشت و شمارهٔ تلفن دخترش را در فیلادلفیا گرفت. به طنین صدای زنگ تلفن که از دوردست می‌آمد، گوش داد و بعد، صدایی لطیف گفت: «الو؟»

دوریس گفت: «تریسی... عزیزم، فقط احساس کردم خیلی دلم می‌خواهد صدایت را بشنوم.»

تریسی گفت: «چه کار خوبی کردی، مادر.»

«امیدوارم بیدارت نکرده باشم.»

«نه، داشتم کتاب می‌خواندم. کم‌کم می‌خواستم بروم و بخوابم. من و چارلز خیال داشتیم برای شام برویم بیرون. ولی هوا خیلی افتضاح است. برف سنگینی دارد می‌آید. هوای آنجا چطور است؟»

دوریس در دل گفت: خداجان، ما را ببین. این‌همه حرف دارم که به او بزنم، آن‌وقت داریم دربارهٔ آب‌وهوا حرف می‌زنیم. عیب ندارد. درهرحال که نمی‌توانم به او بگویم.

تریسی گفت:‌«مادر، هنوز پشت خطی؟»

دوریس از پنجره به بیرون خیره شد و جواب داد: «دارد باران می‌آید.»

و در دل گفت: چقدر مناسب حال من است، درست مثل فیلم آلفرد هیچکاک.

تریسی پرسید: «آن چه صدایی بود؟»

رعدوبرق.

دوریس به‌قدری در افکارش غرقی بود که حتی صدای آن را نشنیده بود. نیواورلئان دچار طوفانی شدید بود. در اخبار هواشناسی گفته بودند که باران ادامه خواهد داشت، درجهٔ هوا در نیواورلئان به هجده درجهٔ سانتی‌گراد خواهد رسید، باران تا شب به رعدوبرق تبدیل خواهد شد و بهتر است مردم چتر همراه داشته باشند. ولی دوریس که به چتر نیازی نداشت.»

نظرات کاربران

nil.see
۱۴۰۲/۰۸/۰۱

هیجان انگیز، پرکشش ، پرماجرا

کاربر ۵۲۰۹۹۸۱
۱۴۰۲/۰۷/۲۸

کتاب های سیدنی شلدون بینظیره ترکیبی از هیجان، استرس، عشق، کشورهای مختلف ، هتل ها، پر از آدم های خوب و بد. با کلی اتفاق های غیر قابل پیش بینی خوانش خانم خواجه نصیر هم بر زیبایی داستان افزود

کتاب خوان
۱۴۰۲/۱۰/۰۶

اگر فردا بیاید.صوتی . کتاب در مورد زندگی دختری است که در آستانه ازدواجش با مشکلات وحشتناکی مواجه می شود و مسیری که طی می کند باعث میشود از او انسان دیگری ساخته شود .در طول داستان با زندگی برخی شخصیت

- بیشتر
shahrzadgh
۱۴۰۲/۰۹/۰۷

هیجان انگیز و زنانه و جذاب و همه چی تموم

سحر آوین آواز
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

وقتی 17سالم بود کتاب رو خونده بودم الان بعد از 17 سال صوتی رو گوش دادم بی نظیر هم داستان های سیدنی شلدون که همه اش رو تقریباً خواندم هم این کتاب با گویندگی عالیش

زمان

۱۴ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۸۰۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۸۰۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
تومان