دانلود کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی با صدای مریم مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی اثر اروین د یالوم

دانلود و خرید کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی

معرفی کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی

کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی نوشتهٔ اروین د یالوم و مریلین یالوم و ترجمهٔ سپیده حبیب است. گویندگی این کتاب صوتی را مریم مقدم و آرمین همتی انجام داده‌اند و واوخوان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی

کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی دربارهٔ عشق، فراق و آنچه در پایان عمر اهمیت دارد، سخن گفته است. این کتاب صوتی را شرح‌حالی زیبا، عاشقانه و گاه دردناک دانسته‌اند که از موضوع پایان زندگی سخن می‌گوید. این اثر تأثیرگذار بارقهٔ امیدی برای همهٔ ما انسان‌ها است که روزی دچار غم فراق خواهیم شد. اروین د یالوم و مریلین یالوم در این اثر صوتی روایتی تأثیرگذار و غنی از زندگی مشترکشان و سال‌های بیماری مریلین ارائه کرده‌اند. مریلین به سرطان دچار می‌شود و مرگش حتمی است. زوج عاشق می‌دانند که یکیشان به‌ناچار و بسیار زود باید از این جهان برود. آن‌ها تصمیم می‌گیرند هر آنچه از زندگی و مرگ می‌دانند و از پس گذر سالیان به تجربه دریافته و به آن فکر کرده‌اند، بنویسند؛ آن‌ هم درحالی‌که مرگ مریلین نزدیک است. در میانهٔ نوشتن کتاب حاضر است که مریلین درمی‌گذرد. این فقدان عظیم برای اروین، نه عنصری بازدارنده که نیرویی پیش‌برنده می‌شود. او موضوع مرگ و زندگی را با ستایش بی‌پایانش از زندگی، عشق و البته ایمان به حتمی‌بودن مرگ ادامه داده و به پایان می‌رساند.

شنیدن کتاب صوتی موضوع مرگ و زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و قالب خودزندگی‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اروین یالوم

اروین دیوید یالوم (Irvin David Yalom) در سال ۱۹۳۱ میلادی و در واشنگتن دی‌سی در ایالات متحدهٔ آمریکا به دنیا آمد. او روان‌پزشک هستی‌گرا و نویسندهٔ آثار داستانی و غیرداستانی است. در ایران، به‌عنوان نویسندهٔ رمان‌های روان‌شناختی، به‌ویژه رمان مشهور «وقتی نیچه گریست» شهرت دارد. یالوم جایزهٔ انجمن روان‌پزشکی آمریکا را در سال ۲۰۰۲ میلادی دریافت کرد. اروین یالوم دانش‌آموختهٔ رشته‌های پزشکی (در ۱۹۵۶ م.) و روان‌پزشکی (در ۱۹۶۰ م.) است. او پس از خدمت سربازی در سال ۱۹۶۳ استاد دانشگاه استنفورد شد و در همین دانشگاه بود که الگوی روان‌شناسی هستی‌گرا یا اگزیستانسیال را پایه‌گذاری کرد. یالوم برای شرح تجربیات درمانی و ثبت آن‌ها و همچنین برای کمک به روان انسان‌ها کتاب‌هایی داستانی و غیرداستانی نوشته است که همواره دیده و خوانده شده‌اند. او به گفتهٔ خودش، برای نوشتن کتاب‌های معروفی همچون «وقتی نیچه گریست» و «دژخیم عشق» که آمیزه‌ای از روان‌شناسی و فلسفه هستند، از چیزهایی الهام گرفته است. نخستین کتابی که یالوم به‌صورت رمان نوشت «هر روز کمی به هم نزدیک‌تر» (۱۹۷۴) نام داشت؛ رمانی که با استفاده از تجربه‌هایش در جلسات درمان با بیماران، آن را به‌شیوه‌ای جذاب و با کمکِ ۲ راوی روایت کرد.

بعضی از آثار داستانی یالوم عبارتند از: (۱۹۸۹) جلاد عشق و دیگر داستان‌های روان درمانی، (۱۹۹۲) وقتی نیچه گریست، (۱۹۹۶) دروغگویی روی مبل، (۱۹۹۹) مامان و معنی زندگی، (۲۰۰۵) درمان شوپنهاور، (۲۰۰۴) پلیس را خبر می‌کنم، (۲۰۱۲) مسئلهٔ اسپینوزا، (۲۰۱۵) خلق‌شدگان در یک روز و داستان‌های روان‌درمانی دیگر، انسان موجودی یکروزه (و قصه‌های دیگری از روان‌درمانی).

بعضی از آثار غیرداستانی یالوم عبارتند از: (۱۹۷۰) تئوری و عمل در روان‌درمانی گروهی، (۱۹۸۰) روان‌درمانی اگزیستانسیال، (۲۰۰۱) هنر درمان (نامه‌ای سرگشاده به نسل جدید روان‌درمانگران و بیمارانشان)، (۲۰۰۸) خیره به خورشید نگریستن (غلبه بر وحشت از مرگ)، (۱۹۹۷) یالوم‌خوانان [گلچینی از مشهورترین آثار اروین یالوم]، من چگونه اروین یالوم شدم (۲۰۱۷)، موضوع مرگ و زندگی است.

در سینما نیز فیلم‌هایی با الهام از آثار اروین یالوم ساخته و منتشر شده‌اند: فیلم مستند «پرواز از مرگ» (۲۰۰۳)، وقتی نیچه گریست (۲۰۰۷) به‌کارگردانی Pinchas Perry که دیدار خیالی فریدریش نیچه (فیلسوف آلمانی) و یوزف برویر (پزشک اتریشی) و رابطهٔ پر فرازونشیب آن‌ها را روایت می‌کند و فیلم Yalom's cure به‌کارگردانی Sabine Gisiger که در سال ۲۰۱۵ ساخته شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۴۵۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۴۵۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
۷۷,۰۰۰
۳۰%
تومان