دانلود کتاب صوتی مهارت های زندگی با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی مهارت های زندگی

کتاب صوتی مهارت های زندگی نوشتهٔ آرنولد لازاروس و کیلفورد لازاروس و ترجمهٔ شمس الدین حسینی و الهام آرام نیا است. گویندگی این کتاب صوتی را نازیما حسینی انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مهارت های زندگی

«مهارت‌های زندگی» مجموعه‌توانایی‌هایی است که با تمرینات پیوسته پرورش پیدا می‌کند و شخص را برای روبه‌روشدن با مسائل روزانهٔ زندگی، افزایش توانایی‌های روانی، اجتماعی و بهداشتی آماده می‌کند. «سازمان جهانی بهداشت» (WHO) مهارت‌های زندگی را توانایی انجام رفتار سازگارانه و مثبت به گونه‌ای که فرد بتواند با چالش‌ها و ضروریات زندگیِ روزمرهٔ خود کنار بیاید، تعریف کرده است. این سازمان، مهارت‌های زندگی را به دسته‌ای ده‌تایی تقسیم کرده است؛ توانایی تصمیم‌گیری، توانایی حل مسئله، توانایی تفکر خلاق، توانایی تفکر نقادانه، توانایی برقراری ارتباط مؤثر با دیگران، توانایی برقراری روابط بین‌فردی سازگارانه، توانایی خودآگاهی، توانایی همدلی با دیگران، توانایی رویارویی با هیجان‌ها (غم، خشم، شادی و…) و نیز توانایی رویارویی با استرس‌ها. کتاب صوتی مهارت های زندگی ۱۰۱ مبحث برای زندگی عاقلانه، راهبردهایی برای عاقل‌ماندن، ساختن ارتباطات موفق، اقدام مؤثر دربارهٔ افسردگی، خشم و خلق‌وخو را معرفی کرده است. از نظر آرنولد لازاروس و کلیفورد لازاروس، بیشترِ کتاب‌های خودیاری پیشنهادهایی مبهم و کلی می‌دهند که مخاطب را برای کاربرد توصیه‌هایشان توانا نمی‌سازد و بسیاری از کتاب‌ها فرد قربانی را سرزنش می‌کنند و برای داشتن مشکل‌ به او احساس گناه می‌دهند. قصد نویسندگان کتاب حاضر این بوده است که به‌طور خلاصه، بحث‌های وسیعی از مشکلات و راه‌حل‌های روان‌شناختی را مطرح کنند. آن‌ها سعی نکرده‌اند جهت‌گیری‌های‌ خود را پنهان یا درمانی را برای مشکلاتی خاص‌ تجویز کنند؛ چون مشکلات روان‌شناختی انسان به‌قدری فردی و پیچیده است که اغلب پیشنهاد می‌شود همه از یک متخصص باتجربه کمک بگیرند.

شنیدن کتاب صوتی مهارت های زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ ایرانیان در سرتاسر جهان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آرنولد لازاروس

آرنولد لازاروس (Arnold Lazarus) متولد ۲۷ ژانویهٔ ۱۹۳۲، نویسنده، روان‌شناس و محقق بالینی در حوزهٔ شناخت‌درمانی بوده است. او در آفریقای جنوبی به دنیا آمد و دوران ابتدایی و کودکی خود را نیز در آفریقای جنوبی پشت سر گذاشت. برای تحصیلات دانشگاهی، به دانشگاهی در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی رفت و تحصیلات خود را تا دریافت مدرک دکتری در سال ۱۹۶۰ ادامه داد؛ پس از آن به‌عنوان دستیار به دانشگاه استنفورد دعوت شد. او سابقهٔ تدریس در دانشگاه‌های شناخته‌شدهٔ بسیاری را در کارنامهٔ خود دارد. در کنار تدریس به‌دلیل کار بالینی و همچنین توسعهٔ نظریه‌های شناخت‌درمانی شهرت دارد. از سال ۱۹۷۶ به نگارش مقالات علمی و کتاب‌های تخصصی تمایل بیشتری پیدا کرد و کتاب‌ها و مقالات او با استقبال بالایی در سرتاسر جهان روبه‌رو شدند. «۴۰ فکر سمی» از مشهورترین کتاب‌های آرنولد لازاروس است. او جوایز بسیاری از جمله جایزهٔ روان‌شناس برجسته‌ را از انجمن روان‌شناسی آمریکا دریافت کرده‌ است. آرنولد لازاروس در یک اکتبر ۲۰۱۳ در ایالت نیوجرسیِ آمریکا درگذشت. کتاب «مهارت‌های زندگی» با همکاری «کیلفورد لازاروس» یکی دیگر از آثار اوست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۶۴۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۶۴۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان