دانلود کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد اثر دن میگل رویز

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد

معرفی کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد

کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد نوشتهٔ دن میگل رویز و هیترآش آمارا و ترجمهٔ امیر دانا و مریم ولی دروی و با صدای نازیما حسینی است و ناشر صوتی کتاب یاران فناور آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد

اصولی که در کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد معرفی شده‌‌اند را هم می‌‌توان «راز» نامید و هم نه. درواقع، از آنجایی که شاید خیلی از آن‌ها برای شما آشنا باشند و حتی ممکن است به مفاهیمی که از قبل کشف کرده‌اید مرتبط باشند، دیگر نمی‌توان به آنها عنوان راز را اطلاق کرد. از سوی دیگر، این اصول می‌‌توانند راه‌هایی برای جهت‌دهی اقدامات و فهم ما به سمت و سویی سازنده باشند که منجر به ارتباطات عمیق‌تر و معنی‌دارتر گردند؛ در این صورت می‌‌توانیم این اصول را «راز» بنامیم. با این حال، اهمیتی ندارد که اسم این اصول را چه بگذاریم؛ تنها چیزی که مهم است، این است که بتوانیم آنها را در زندگی‌‌مان به کار گیریم تا متوجه شویم چه زمانی از مسیر خود منحرف‌ شده‌ایم و تصمیم بگیریم دوباره به مسیر اصلی بازگردیم.

این کتاب دانش مربوط به روابط را ارائه می‌دهد. در این اثر، شکایات افرادی را می‌شنویم که به‌دنبال روابط سالم هستند. مشکلات رایج از قبیل «همسرم احساساتش را در میان نمی‌گذارد»، «دیگر از نظر جنسی جذب همسرم نمی‌شوم» و «فکر می‌کنم می‌خواهد من را کنترل کند» در این کتاب بررسی خواهد شد.

برخی سؤالاتی که این کتاب پاسخ می‌دهد عبارت‌اند از:

- چگونه احساسات واقعی‌ام در مورد مسائلی که بر سر آن توافق نداریم را به گوش همسرم برسانم؟

- چگونه بعد از خیانت، عشق و اعتماد را به همسرم برگردانم؟

- چگونه بدون به‌خطرانداختن خودم از همسرم حمایت کنم؟

- چگونه در کنار همسرم رشد روحی، عاطفی و ذهنی را تجربه کنم؟

- چگونه دوباره به همسرم از نظر احساسی نزدیک شوم؟

- چگونه دوباره اشتیاق جنسی را به رابطه‌مان بازگردانم؟

- چگونه بفهمم کی باید رابطه را رها کنم؟

- چگونه همسری که براساس الگوهای گذشته من را درک نمی‌کند را جذب کنم؟

شنیدن کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره نویسندگان

دان میگل روئیز جونیور استاد آیین تولتک‌ها و نویسنده است. او با ترکیب سنت‌های خانواده‌اش و دانش به‌دست‌آمده از سفر شخصی‌اش، اکنون به دیگران کمک می‌کند تا مسیر خود را به‌سوی آزادی شخصی پیدا کنند. 

هترآش آمارا در آسیای جنوب‌شرقی بزرگ شده و پای جهان‌بینی گسترده‌اش را به نوشته‌ها و آموزه‌های خود باز کرده است. او نویسندهٔ کتاب‌های «آموزش الههٔ جنگجو»، «راه الههٔ جنگجو» و کتاب‌های متعدد دیگر است.

بخشی از کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد

«چه بخواهیم چه نخواهیم، هیچ انسانی مصون از رنج عاطفی نیست. بدون شک همهٔ ما در مواجهه با فقدان، خیانت و جدایی و مانند آن‌ها، زخم‌های عمیقی تجربه خواهیم کرد. اگر این زخم‌ها را نادیده بگیریم و آن‌ها را سرکوب کنیم و وانمود نماییم که هرگز رخ نداده‌اند، درد و رنج عاطفی همچنان ریشه می‌دواند، می‌تازد و درنهایت به شکل یک واکنش عاطفی از ناخودآگاه ما فوران می‌کند. حتی اگر در پنهان کردن یا سرکوب این زخم‌های قدیمی مهارت داشته باشیم، باز هم این تجارب منفی ما را از تجربهٔ شادی‌های زندگی بازمی‌دارد. بهبودی یا التیام، منجر به گشایش معناداری شده، مسیر ورود انرژی را باز می‌کند و ما را به خود واقعی‌مان و در نتیجه به دیگران متصل می‌کند. بنابراین، بهبودی، یکی از متحول‌کننده‌ترین کارهایی است که می‌توانیم برای عمیق‌تر کردن روابط خود به دنبالش باشیم.

در فصل گذشته بر اهمیت آگاهی تأکید کردیم؛ زیرا تا زمانی‌که خود را نشناسیم و با آنچه پیش‌روی ماست به‌گونه‌ای درست و اصولی برخورد نکنیم، ارتباط با انسان دیگر بسیار دشوار است. در این فصل، در مورد مزایای آگاهی و بهبودی از زخم‌های عاطفی گذشته و سازگاری‌های بی‌فایده صحبت خواهیم کرد؛ چراکه در صورت تداوم، همچنان به ما تاخته و در ذهن ما ترس ایجاد می‌کنند. به‌خاطر همین ترس، ما به‌جای پاسخ‌دادن آگاهانه، واکنش منفعلانه نشان می‌دهیم و در این فرآیند ذهن و روابطمان درگیر می‌شوند.

ممکن است برای برخی از زوج‌ها نیاز به بهبودی یا درمان تا مدت‌ها آشکار نشود. به این معنی که به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه سعی می‌کنند زخم‌های خود را پنهان نگه دارند. اگر زخم‌ها در اعماق ناخودآگاه دفن شده باشند، نیاز به بهبودی تا مدت‌ها خود را نشان نمی‌دهد.

اما وقتی رابطه سنگین و خطرناک شد و کار به منازعات و درگیری کشید، باید دو سؤال از خود بپرسید: آیا زخم‌های عاطفی گذشته در رابطهٔ فعلی من تأثیر گذاشته است؟ آیا من هم‌اکنون نقشی را ایفا می‌کنم یا در سر ایده یا باورهایی دارم که دیگر کارایی خودشان را از دست داده‌اند و باید از آنها دست بردارم؟ اغلب، هر دوی این سؤالات در مورد وضعیت شما صدق می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۳۲۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۳۲۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۴,۹۰۰
تومان