دانلود کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز اثر دارلین براک

دانلود و خرید کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

نویسنده:دارلین براک
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۲۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز نوشتهٔ دارلین براک و ترجمهٔ زهرا جهانفریان و با صدای نازیما حسینی است و نشر آوانامه آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی نشان می‌دهد که چطور می‌توان دخترانی با اعتمادبه‌نفس و توانمند پرورش داد.

درباره کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

فرقی نمی‌کند دخترانی که در زندگی شما هستند از طریق ازدواجتان وارد زندگی‌تان شده باشند و یا آن‌ها را به فرزندخواندگی پذیرفته باشید، یا خودتان آن‌ها را به‌دنیا آورده باشید، درهرصورت هر مادری آرزو دارد آن‌ها را به‌گونه‌ای تربیت کند که تبدیل به دخترانی شایسته و توانمند شوند؛ دخترانی که با شجاعت و عزمی راسخ زندگی کنند، روی پای خود بایستند و درعین‌حال تکیه‌گاهی برای دیگران هم باشند. آن‌ها علاوه‌بر داشتن وقار و متانت باید همیشه مهربان، دلسوز و فهمیده باشند. این دختران نه بی‌عیب‌ونقص خواهند بود و نه عاری از مشکل و مسئله؛ آن‌ها دردسرساز، غیرمنطقی، خودسر و گاهی کمی پیچیده خواهند بود. آن‌ها همچنین افرادی شگفت‌انگیز، دوست‌داشتنی و همچون جواهری هستند که رابطهٔ بین شما و آن‌ها فراتر از هر رابطه‌ای در زندگی‌تان خواهد شد.

کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز حاوی اطلاعاتی است که مادران باید در آن‌ها مهارت داشته باشند و نصایح زنان دیگری که به مادران کمک زیادی می‌کنند و این تجربه را از سر گذراندند و همچنین برخی حقایق درمورد زندگی و فرهنگی که ما در آن زندگی می‌کنیم و می‌تواند دید ما را بازتر کند. در این کتاب صوتی سه فصل هم به پدران اختصاص داده شده است. در این سه فصل مهم‌ترین کارهایی بررسی شده‌اند که یک مرد در زندگی دخترانمان می‌تواند بهتر آن‌ها را انجام دهد.

مادران عزیز، اهداف شما قابل‌دستیابی و امید شما تحقق‌یافتنی است! شما دخترانی بی‌عیب‌ونقص و نمونه پرورش نخواهید داد؛ ولی دخترانی توانمند و شایسته پرورش خواهید داد که قرار است در دنیایی که در آن زندگی می‌کنند تحولی ایجاد کنند. شما به آن‌ها افتخار خواهید کرد، بسیاری از ویژگی‌های آن‌ها را موردتشویق قرار خواهید داد، از توانایی‌های آن‌ها لذت خواهید برد و از مهربانی و شورواشتیاق آن‌ها دلگرم خواهید شد. پس این کتاب صوتی را بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی برای مادران و پدرانی است که می‌خواهند دخترانی با اعتمادبه‌نفس و توانمند داشته باشند.

درباره دارلین براک

دارلین براک بنیان‌گذار و رئیس پروژهٔ Grit و Grace، نویسنده و مجری Grit and Grace Life Podcast است و به دلیل تولید این برنامه‌ها بسیار مشهور و محبوب شده است. او در سن ۱۸سالگی خانه را ترک کرد. اولین شغلی که پیدا کرد، منشی یک شرکت معتبر حقوقی بود که آنجا را برای زندگی در یک گروه مسیحی ترک کرد. پس از این دوران بود که مسیرش به سمت نویسندگی و تولید برنامه باز شد.

بخشی از کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

«حفظ این نقش رهبری، به قدرت، اراده و شجاعت نیاز دارد - قدرتی که از اطمینان نسبت به توانایی‌ها، استعدادها و اطلاعاتی که در زندگی کسب کرده‌اید نشئت می‌گیرد. این درست همان زمانی است که شما به‌عنوان یک مادر، و جدای از نقش‌های دیگرتان، خودتان را بشناسید، بدانید که هستید و باور کنید از پس هر کاری که بخواهید برمی‌آیید.

اکثر مربی‌ها روزی خودشان بازیکن بوده‌اند. سؤال اینجاست که چگونه حرفهٔ خود را به‌عنوان مربی آغاز می‌کنند؟ آن‌ها از تجربیاتی استفاده می‌کنند که با کار در میدان، زمین بازی و یا هرجای دیگری که ورزششان آن‌ها را کشانده کسب کرده‌اند. این مسئله برای مادران هم به‌همین‌شکل است. با استفاده‌کردن از تجربیات خودتان شروع کنید. شما هم روزی یک دختر بوده‌اید، روزهایی داشته‌اید که مدل موهایتان خراب شده، جدول ضرب برایتان مشکل بوده، با دوستتان دعوا کرده‌اید و از شرارت‌های دختران قلدر و آب‌زیرکاه رنج برده‌اید (مگر اینکه خودتان هم یک دختر آب‌زیرکاه و قلدر بوده‌اید؛ البته من مطمئنم الان دیگر آن دوره را پشت‌سر گذاشته‌اید.) زندگی هرآنچه را برای درک تجربیاتی که دخترتان درحال‌حاضر و در آینده با آن‌ها روبه‌رو می‌شود نیاز دارید بدانید را به شما یاد داده است؛ شما می‌توانید حتی در مواقعی که از دخترتان جملاتی مثل: «تو من رو درک نمی‌کنی مامان. چیزی که تو می‌گی مال صد سال پیشه.» می‌شنوید، از این معلومات به‌نفع هر دو نفرتان استفاده کنید.

من باید در این مبحث، به آن دسته از مادرانی که در شرایطی که خودشان هرگز با آن روبه‌رو نشده‌اند قرار دارند نکته‌ای را گوشزد کنم. شما ممکن است سرپرستی بچه‌هایی را به‌عهده گرفته باشید که شرایط زندگی‌شان پیش‌ازاینکه وارد خانوادهٔ شما شوند خیلی بهتر از دیگران بوده است؛ اگر این مسئله درمورد شما صدق می‌کند از منابع و ابزارهای بیشتری استفاده کنید. جایگاه اصلی مربی‌گری که باید آن را به‌عهده بگیرید و حفظ کنید همچنان از آنِ شماست، ولی برخی از قواعد بازی ممکن است کاملاً متفاوت باشند.

مربی‌ها هم فیلم‌های زیادی را تماشا می‌کنند: آن دسته از فیلم‌هایی که نشان می‌دهند تیم‌های دیگر چگونه بازی می‌کنند، چه اشتباهاتی می‌کنند و از چه جنبه‌هایی ضعف دارند. آن‌ها علاوه‌بر تماشای بازیکنان دیگر، بادقت مراقب نحوهٔ عملکرد تیم خودشان هم هستند. مادران عزیز، این درمورد شما هم صدق می‌کند. شما و یا کسی از اطرافیانتان که او را می‌شناسید، تصمیمات و رفتارهای زیادی داشته‌اید که درنهایت منجربه نتایج خاصی شده است:

- اگر تند برانید ممکن است تصادف کنید.

- اگر در خیابان بدوید صدمه خواهید دید.

- اگر یک دانهٔ ذرت را در بینی خود فرو کنید ممکن است در بینی‌تان گیر کند.

- اگر به اجاق‌گاز دست بزنید دستتان می‌سوزد.

شما این پیامدها را دیده‌اید؛ شاید هم خودتان آن‌ها را تجربه کرده باشید. این‌ها کارهایی سخت و غیرقابل‌فهم نیستند؛ پس تمام این «حقایق و نتیجه‌گیری‌ها» را به اطلاعات پایهٔ خود اضافه کنید، قوانین را مشخص کنید و به داوریِ بازی‌ها بپردازید.»






نظرات کاربران

کاربر ۴۶۵۶۲۳۵
۱۴۰۲/۱۱/۰۴

عالی بود و خیلی روی اخلاق تسیر گزارش

زمان

۱۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۹۱۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۹۱۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان