دانلود کتاب صوتی آگاهی (رویکردی علمی بر خودشناسی) با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آگاهی (رویکردی علمی بر خودشناسی) اثر فرزاد صباغ پور

دانلود و خرید کتاب صوتی آگاهی (رویکردی علمی بر خودشناسی)

انتشارات:پندار تابان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی آگاهی (رویکردی علمی بر خودشناسی)

کتاب صوتی آگاهی (رویکردی علمی بر خودشناسی) نوشتهٔ فرزاد صباغ پور است. گویندگی این کتاب صوتی را مهیار ستاری انجام داده و پندار تابان آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب آگاهی از دیدگاه علمی و فیزیک کوانتوم و... .

درباره کتاب صوتی آگاهی (رویکردی علمی بر خودشناسی)

کتاب صوتی آگاهی (رویکردی علمی بر خودشناسی) موضوع آگاهی از دیدگاه علمی و فیزیک کوانتوم را بررسی کرده است. مفهوم آگاهی و ارتباط آن با موضوعاتی مانند اختیار و تعیین سرنوشت و نیز رابطهٔ ژنتیک با تفکر و رفتار انسان از موضوعات دیگری است که فرزاد صباغ پور در این کتاب صوتی به آن پرداخته است. این اثر گفته است که بدن و جسم بیولوژیکی انسان تنها ابزاری است برای روح تا در این جهان مادی حضور و برهم‌کنش داشته باشد. انسان به‌صورت طبیعی و پیش‌فرض، تصویری ذهنی از خود دارد که شاید مرزهای آن در ابتدا مبهم باشد، اما به مرور زمان و با تفکر، تعمق و تحلیل نیات و رفتارها می‌توان به این تصویر، نمودی عینی‌تر و واقعی‌تر بخشید. خودشناسی یکی از مأموریت‌ها و اهداف متعالی انسان دانسته شده است که به‌واسطهٔ آن، توجه و تمرکزش را از رفتار دیگران برمی‌دارد و به آنچه خودش به این دنیا ارائه می‌دهد، توجه می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی آگاهی (رویکردی علمی بر خودشناسی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزهٔ خودشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آگاهی (رویکردی علمی بر خودشناسی)

«استیو یک بازرگان اهل تگزاس و صاحب یک کارگاه عظیم تولید پوشاک است و برای تعطیلاتش به ایالت کالیفرنیا، محل اقامت من آمده بود و به توصیه‌ی یکی از دوستانش به مطب من مراجعه کرد و مشغول صحبت شد. قبل از هیپنوتیزم استیو، وقتی از داستان زندگی‌اش پرسیدم، معلوم شد که فردی بسیار باهوش و در عین حال تاحدودی عصبی است. وقتی با او حرف می‌زدم مدام با دسته کلیدش بازی می‌کرد و با حالتی آشفته، به در و دیوار مطب من خیره می‌شد. از او پرسیدم: «آیا از هیپنوتیزم شدن وحشت داری؟» و او جواب داد: خیر. من نگران چیزهایی هستم که احتمالاً شما در مورد گذشته‌ی من کشف می‌کنید. استیو ضمن صحبت گفت که کارمندانش بسیار پرتوقع هستند و به او وفادار نیستند و تحمل شکایت‌ها و اعتراضات آن‌ها برایش سخت شده است. راه حلی که خودش به آن رسیده بود اخراج تعدادی از آن‌ها و سخت‌گیری در مورد بقیه بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۳۸۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۳۸۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان