دانلود کتاب صوتی نابغه تنبل با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نابغه تنبل اثر کندرا آداچی

دانلود و خرید کتاب صوتی نابغه تنبل

معرفی کتاب صوتی نابغه تنبل

کتاب نابغهٔ تنبل نوشتهٔ کندرا آداچی است و ترجمهٔ ناصر امامی و علیرضا نظری انامق است. ناشر صوتی کتاب یاران فناور این کتاب را با گویندگی نازیما حسینی منتشر کرده است. کتاب نابغهٔ تنبل به شما می‌آموزد که چگونه در زندگی کارهای مهم را انجام دهید و امور بی‌اهمیت را رها کنید. شعار جدید این است: در مورد چیزهای مهم نابغه باشید و در مورد چیزهایی که برای شما اهمیتی ندارند تنبل باشید.

درباره کتاب صوتی نابغه تنبل

کندرا آداچی در انجام کارهای درست، در ترتیب درست و به دلایل درست، استاد است. شما با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید که زندگی واقعی ترکیبی است از موفقیت و شکست، سرزندگی و خستگی، مرتب بودن و شلختگی. این‌ها همگی بخشی از زندگی شما هستند و باید به استقبال آن‌ها بروید.

کتاب نابغهٔ تنبل از ۱۳ اصل تشکیل شده است و هر فصل یکی از این ایده‌ها را شرح می‌دهد. هریک از این اصول به‌تنهایی نیز تأثیر ملموسی بر زندگی شما خواهند داشت اما به‌کارگیری همهٔ ۱۳ اصل به‌صورت هم‌زمان می‌تواند بازده و تمرکز شما را در زندگی روزمره‌تان به‌نحوی شگفت‌انگیز ارتقا دهد.

کتاب صوتی نابغه تنبل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی نابغه تنبل

«سرانجام برای آماده کردن صبحانه اعلام آمادگی کردم، البته نه از روی مهربانی بلکه می‌خواستم نشان دهم صبحانه من عالی‌ترین صبحانه خواهد بود. بله، هرچند می‌دانستم که اگر چنین احساساتی را به‌صورت علنی بروز دهم احتمالاً از سوی دیگران تحقیر شوم اما ازآنجایی‌که فردی کمال‌گرا و خودخواه بودم، کسب بالاترین امتیاز برایم بسیار مهم بود و می‌خواستم دیگران را تحت تأثیر قرار دهم و از شکست اجتناب کنم. در چنین شرایطی، اینکه شما مورد قضاوت و مقایسه قرار بگیرید کاملاً طبیعی خواهد بود.

همکاران من معمولاً برای تهیه غذا از فرد دیگری کمک می‌گرفتند، اما من این کار را نکردم. من می‌خواستم این کار را به‌تنهایی انجام دهم، چون فکر می‌کردم فقط افراد ضعیف و معمولی درخواست کمک می‌کنند. افرادی که در ظاهر اعتمادبه‌نفس بالایی دارند اما درعین‌حال از نظر درونی از هم پاشیده هستند، معمولاً ترجیح می‌دهند به‌تنهایی کار کنند.

من زمانی از نحوه انجام یک کار رضایت داشتم که آن کار در سطح عالی انجام می‌شد، نه فقط در پخت غذا بلکه در همه چیز. علیرغم این‌که من و همسرم هیچ پولی برای تهیه صبحانه نداشتیم، چند دیس از فروشگاه پاتری بارن۵ خریدم چراکه می‌خواستم غذایی که سرو می‌کنم زیبا به نظر برسد. یک سفره از جنس کتان نیز خریدم، چون احساس می‌کردم سفره‌های پلاستیکی کلیسا به ظرف‌های جدید من نمی‌خورند. علاوه بر این‌ها، دستگاه مدرنی خریدم تا نوشیدنی‌هایم را به‌جای پارچ‌های پلاستیکی، با آن دستگاه سرو کنم. این دستگاه را در مجلات لوازم آشپزخانه دیده بودم. از نظر فرد کمال‌گرایی مانند من، سرو نوشیدنی داخل پارچ‌های پلاستیکی کار سطح پایینی محسوب می‌شد. خرید دسته‌گل تازه و دستمال سفره فانتزی هم بخش دیگری از پروژه تهیه صبحانه من بود!»

نظرات کاربران

Sonia
۱۴۰۲/۰۴/۰۹

واقعا قشنگ و تاثیر گذار بود

سارا
۱۴۰۲/۱۰/۳۰

به همه خانمها بخصوص مامانهای خسته و پر مشغله توصیه اش میکنم. لذت می برید ،آروم می شید ، راهکار یادمیگیرید.باخودتون مهربونتر می شید.

فاطیما
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

بیشتر راهکار هایی می ده برا خونه که چه طور نظم داشته باشه و دچار روز مرگی نشیم و از زندگی لذت ببریم یه چیز با حالم که بود میگه اگه فردی از بیرون آمد یه چی بهش بدید بخوره

- بیشتر
Mojdeh Rah
۱۴۰۲/۱۱/۱۶

خیلی کسالت بار و خسته کننده و مباحث سطحی

زمان

۹ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۵۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۵۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۹۰۰
تومان