دانلود کتاب صوتی والدین فوق العاده چطور عمل می کنند با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی والدین فوق العاده چطور عمل می کنند اثر اریکا رایشر

دانلود و خرید کتاب صوتی والدین فوق العاده چطور عمل می کنند

معرفی کتاب صوتی والدین فوق العاده چطور عمل می کنند

کتاب صوتی والدین فوق العاده چطور عمل می کنند نوشتهٔ اریکا رایشر با ترجمهٔ فریده فتوحی و صدای فریده فصیحی و شهره روحی منتشر شده است. این کتاب ۷۵ استراتژی ساده برای پرورش کودکان‌ فوق‌العاده در اختیار والدین قرار می‌دهد.  

درباره کتاب والدین فوق العاده چطور عمل می کنند

برخلاف بسیاری از کتاب‌های فرزندپروری که برای درک آن‌ها باید صدها صفحه بخوانید و بشنوید این کتاب بیشتر شبیه یک کتابچه راهنمای عملی است. مختصر است خواندنش آسان و تمرکز آن بر را‌هبرد‌های مفیدی است که می‌توانید فوراً آنها را به اجرا درآورید. نویسنده راهبردهای این کتاب را «راهبردهای ساده» می‌نامد زیرا به شیوه‌ای مستقیم و خلاصه‌وار ارائه شده است و درعین‌حال اطلاعات کافی برای به عمل درآوردن آنها را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما ساده همیشه آسان نیست. با اینکه هر یک از راهبردها به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌سادگی قابل‌فهم باشد، اما انجام‌دادن امور به شیوه‌ای متفاوت با گذشته دشوار خواهد بود. کلید آن هدف و تمرین است. 

راهبردهای مطرح‌شده در این کتاب برای تمامی سنین قابل‌اجرا است. هدف از نگارش این کتاب یاری‌کردن والدین در جهت ساختن بنیانی قوی برای داشتن یک زندگی خانوادگی شاد به همراه فرزندانی کامیاب و موفق است، به همین دلیل مفاهیم، روش‌ها و مثال‌های این کتاب ابتدا متوجه کودکانی است که در ده سال اول زندگی خود قرار دارند. اما برای شروع هیچ‌گاه دیر نیست. برای والدین کودکان بزرگ‌تر، اجرای این تکنیک‌ها ممکن است چالش‌برانگیزتر باشد اما به تلاش‌کردنش می‌ارزد. ما همواره در حال ساختن روابط با فرزندانمان هستیم، تفاوتی ندارد آنها ۲ ساله باشند یا ۲۲ ساله این کتاب می‌تواند شما را برای ساختن فرزندی موفق یاری کند. 

شنیدن کتاب والدین فوق العاده چطور عمل می کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب والدین فوق العاده چطور عمل می کنند

«یکی از کلیدهای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی، صرف دانستن نیست بلکه عمل کردن به دانسته‌هاست.

تفاوت میان عمل کردن و دانستن، تفاوت فاحشی است. یعنی بدون اینکه نحوهٔ عمل کردن را بدانیم، نمی‌توانیم دست به عملی بزنیم، در عین حال اگر بدانیم و به دانسته‌هایمان عمل نکنیم، تغییر اتفاق نخواهد افتاد.

همگی ما نمونه‌هایی شبیه این را تجربه کرده‌ایم: می‌دانیم که نباید تمام کارتن بستنی را بخوریم، اما به هر حال این کار را می‌کنیم. می‌دانیم که باید مرتباً ورزش کنیم، اما این کار را انجام نمی‌دهیم. می‌دانیم که نباید سر فرزندانمان فریاد بزنیم، اما این کار را می‌کنیم.

عمل کردن به دانسته‌هایمان مستلزم تلاش و تمرین است. واقعاً دشوار است وقتی که حوصلهٔ ورزش کردن نداریم، از جا برخیزیم و ورزش کنیم. یقیناً آسان نیست زمانی که فرزندانمان نسبت به ما بی‌توجه هستند یا به ما بی‌احترامی می‌کنند، سرشان داد نزنیم.

ما اغلب می‌دانیم که انجام چه‌کاری درست است، اما وادار کردن خودمان به انجام آن دشوار است (یا سخت است کاری را که می‌خواهیم از آن پرهیز کنیم انجام ندهیم). گاهی اوقات این مسئله به این دلیل است که دقیقاً نمی‌دانیم دانسته‌هایمان را چگونه باید عملی کنیم و گاهی اوقات نیز قدم نهایی را برای عمل کردن برنمی‌داریم. گاهی هم به این خاطر است که ما در مدیریت عواطف ضعیف هستیم و عواطف تعیین‌کنندهٔ اعمال ما هستند (نگاه کنید به ۱۱ #‌).

در نهایت، می‌بایست بدانیم که چه‌کاری باید انجام دهیم، در قدم بعد باید نحوهٔ انجام دادن آن کار را بدانیم و سپس باید آنچه را که می‌دانیم عمل کنیم. دستورالعمل سه‌مرحله‌ای تغییر همین است.

این را امتحان کنید: اگر احساس کردید در زندگی والدینی خود یا هر جای دیگری نیاز به تغییر دارید، این پرسش‌ها را از خود بپرسید تا بدانید بر کجا باید تمرکز کنید:

۱. بدانید چه چیزی و چگونه باید تغییر کند: آیا این موضوع به این خاطر است که نمی‌دانم چکار باید انجام دهم، یا چگونه باید آن کار را انجام دهم؟»

نظرات کاربران

کاربر 3347437
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

بسیار مفید هست ،چه اونهایی که فرزند دارن مهم نیست چند سالش هست،و چه اون هایی که فرزندی ندارن توصیه میشه کتاب رو مطالعه کنن. امروز جامعه ما با بحران ارتباط با کودک مواجه هست و بزرگسالان به دلیل عدم

- بیشتر
المیدا
۱۴۰۲/۰۱/۰۸

گویندگی کتاب با احترام به گوینده، مصنوعی و بدون جذابیت بود. در متن تکرار مداوم و البته بی مورد شماره فصل ها با وجود اینکه اصل مطالب خوب اس بااینحال ازجذابیت شنیدن کتاب بسیار کم کرده

زمان

۷ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۰۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۰۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان