دانلود کتاب صوتی صراحت تمام عیار با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صراحت تمام عیار اثر کیم اسکات

دانلود و خرید کتاب صوتی صراحت تمام عیار

نویسنده:کیم اسکات
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۲.۸از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی صراحت تمام عیار

کتاب صوتی صراحت تمام عیار نوشتهٔ کیم اسکات و ترجمهٔ سعید قدوسی‌نژاد است و آوانامه آن را با گویندگی نازیما حسینی منتشر کرده است. صراحت تمام‌عیار به کاربردی‌شدن آموزه‌های کتاب‌هایی همچون رهبران آخر غذا می‌خورند و راه‌ورسم مربیگری کمک می‌کند و پر از نکته‌های کاربردی در ارتباط با رفتار سازمانی،‌ مربیگری، مسیر شغلی، استخدام و ... است.

درباره کتاب صوتی صراحت تمام عیار

نویسنده در این کتاب به ما توصیه می‌کند که سرپا بمانیم و اگر به خودمان اهمیت دهیم به دیگران هم می‌توانیم اهمیت دهیم و تأثیرگذار باشیم. صراحت تمام‌ عیار، ساختن روابط خوب را محور کار رئیس‌ها می‌داند: «اگر فکر می‌کنید می‌توانید این کارها را (مسئولیت‌هایی را که در مقام مدیر بر عهده دارید) بدون روابط مستحکم انجام دهید، دارید با خودتان شوخی می‌کنید.»

کیم اسکات که تجربه‌های بسیاری در محیط‌های کاری مختلف با فرهنگ‌های متفاوت، از روسیه تا سیلیکون‌ولی و از کارآفرینی تا حضور و مدیریت در اپل، گوگل و توییتر، دارد راه‌حل‌های آزمودهٔ خود را در اختیار ما می‌گذارد و با نشان‌دادن مدل‌های رفتاری می‌کوشد ما را از رفتارهایمان آگاه‌تر سازد و نشان دهد چگونه می‌توان در عین داشتن توجه به تک‌تک افراد سازمان با صراحت تمام و با به‌چالش‌کشیدن افراد و انتقاد از آن‌ها سازمان را در مسیر اهدافش پیش برد. او در کتاب صراحت تمام‌عیار داستان‌های زیادی نقل می‌کند که ممکن است برای خیلی‌هایمان آشنا باشند و همین ملموس‌بودن به ما کمک می‌کند محتوای کتاب را بهتر درک کنیم. او در همین ارتباط به موضوع‌های خودآگاهی، دیگرآگاهی و خودتحلیلگری می‌پردازد.

کتاب صوتی صراحت تمام عیار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع کسب‌وکار و مدیریت پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی صراحت تمام عیار

«معمولاً مقدمهٔ بامزه‌ای برای این سؤال‌ها وجود دارد، چون بیشتر آدم‌ها واژه‌هایی را که برای شغلشان به کار می‌رود نمی‌پسندند: «رئیس» بار معنایی بی‌عدالتی دارد، «مدیر» بوروکراتیک به نظر می‌رسد، «رهبر» حالت خودبزرگ‌بینی دارد. من واژهٔ «رئیس» را بیشتر می‌پسندم زیرا از تمایز رهبری و مدیریت این‌گونه برمی‌آید که رهبرها گوشه‌ای تکیه داده‌اند و کار واقعی انجام نمی‌دهند و مدیرها مجریانی دون‌پایه هستند. ضمن اینکه تفاوت سلسله‌مراتبیِ مشکل‌زایی هم در این دو واژه نهفته است، گویا رهبران وقتی از حد مشخصی موفق‌تر شدند دیگر لازم نیست مدیریت کنند و مدیران تازه‌نفس هم نباید رهبری کنند. ریچارد تدلو در زندگی‌نامهٔ اندی گروو که مدیرعامل افسانه‌ای اینتل بوده تأکید می‌کند که مدیریت و رهبری مثل پشت‌وروی راکت تنیس هستند. برای برنده شدن باید بلد باشی با هر دو طرف ضربه بزنی. امیدوارم بعد از خواندن این کتاب حس بهتری به هر سه واژه پیدا کنید: رئیس، مدیر، رهبر.

از پیچیدگی‌های معنایی که بگذریم، سؤال بعدی معمولاً بسیار اساسی است: کار رئیس/مدیر/رهبر چیست؟ جلسه رفتن؟ ایمیل فرستادن؟ امرونهی؟ پروراندن استراتژی‌ها و سپردن اجرای آن به بقیه؟ آدم گاهی خیال می‌کند آنها کار خاصی هم نمی‌کنند.

بااین‌حال، رئیس‌ها مسئول تحقق دستاوردهای نهایی هستند. آنها برای رسیدن به این دستاوردها یک‌تنه همهٔ کارها را انجام نمی‌دهند، بلکه افراد تیمشان را برای انجام آنها راهنمایی می‌کنند. رئیس، تیم را برای تحقق دستاورد راهنمایی می‌کند.»

نظرات کاربران

e.k
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

کتاب خوبیه ارزش مطالعه داره به سایت ناشر برید یه مسیر مطالعاتی برای مطالعه چنین کتاب‌هایی تهیه کرده

mojtaba
۱۴۰۲/۱۰/۱۹

ابتدای بعضی از جمله ها محو شده و صدای گوینده قابل شنیدن نیست

زمان

۱۶ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۲۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۲۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۳,۰۰۰
تومان