دانلود کتاب صوتی بازی زندگی با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازی زندگی اثر فلورانس اسکاول شین

دانلود و خرید کتاب صوتی بازی زندگی

معرفی کتاب صوتی بازی زندگی

کتاب صوتی بازی زندگی نوشتهٔ فلورانس اسکاول شین و ترجمهٔ فاطمه باغستانی است. نازیما حسینی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شرکت آوانامه دانش گستر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بازی زندگی

کتاب صوتی بازی زندگی به ما گفه است که کلام ما عصای جادوی ما است و دروازهٔ نهانی است به‌سوی سرزمین کامیابی قدرت کلام. این کتاب صوتی به شما می‌آموزد که چگونه قدرت اعجاب‌انگیز ذهن خویش را کشف کنید و موفقیت را در آغوش گیرید. با مطالعه و به کاربستن اصول معرفی‌شده در کتاب صوی حاضر، به ثروت، موفقیت، سلامت و فراوانی دست می‌یابید و درهای شادمانی و آفرینش به رویتان باز می‌شود. این عبارت که آدمی هر چه بکارد درو می‌کند، به این معنا است که انسان هر چه در سخن و عمل نشان دهد، به او بر خواهد گشت؛ هر چیزی که بدهیم همان را خواهیم گرفت. اگر نفرت بورزیم، نفرت نصیبمان خواهد شد و اگر عشق بورزیم، عشق دریافت خواهیم کرد و اگر دیگری را سرزنش کنیم، ما نیز سرزنش خواهیم شد.

شنیدن کتاب صوتی بازی زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد مهارت‌های کلامی انسان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول ‌شین در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در نیوجرسی در آمریکا متولد شد. او نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. کارش تصویرگری برای کتاب‌ها بود و با هنر زندگی‌اش را پیش می‌برد. از میانهٔ عمرش به فرقهٔ «اندیشهٔ نو» پیوست و دانش الهی را تدریس کرد و از این طریق توانست گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید. او تلاش می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. از کتاب‌های مشهور این نویسنده می‌توان به «چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین» و «کلام تو عصای معجزه‌آسای تو» و «معجزهٔ شهود» و «بازی زندگی» اشاره کرد. فلورانس اسکاول ‌شین در ۲۷ اکتبر ۱۹۴۰ و در ۶۹ سالگی چشم از دنیا فروبست. 

بخشی از کتاب صوتی بازی زندگی

«همه ما باید برای دروازه‌های افکار خود نگهبانانی قرار دهیم تا از هوشیاری برتر ما مراقبت کنند. ما قدرت انتخاب اندیشه‌هایمان را داریم. شاید در نگاه اول مدیریت افکار کار دشواری به نظر آید زیرا ما هزاران سال به اندیشه‌هایمان اجازه داده‌ایم تا ما را تحت کنترل درآورند. افکار مانند حیوانات وحشی به ذهن ما هجوم می‌آورند اما سگ گله به تنهایی می‌تواند گوسفندان هراسان را مهار و هدایت کند.

فیلمی در مورد یک سگ گله دیدم که باید گوسفندان را کنترل می‌کرد. او تمام گوسفندان را به جز سه گوسفند تحت کنترل داشت اما این سه گوسفند مقاومت می‌کردند و برای بیان اعتراض خود، پاهای جلویی خود را در هوا تکان می‌دادند. سگ نه واق واق کرد و نه با آن‌ها دعوایی کرد. او فقط آرام دربرابرشان نشست و چشم از آن‌ها برنداشت. او در سکوت نشست و عزم خود را نشان داد. پس از مدتی گوسفندان آرام وارد طویله شدند.

ما نیز باید به همین شیوه یعنی با عزمی جزم و حفظ آرامش و نه با زور و فشار اندیشه‌های خود را مهار کنیم. وقتی افکارمان را کنترل کردیم، نوبت به کلام می‌رسد. با تکرار عبارات مثبت و مناسب بر ذهن نیمه هوشیار اثر می‌گذاریم و بر شرایط تسلط می‌یابیم.

شادی و کامیابی آدمی به نگهبانی که برای دروازه‌های افکار خود قرار داده‌ایم، بستگی دارد زیرا این اندیشه‌ها هستند که به زودی خود را بیرون از ما و در واقعیت نشان می‌دهند. مردم فکر می‌کنند با فرار از موقعیت‌های ناخوشایند می‌توانند از آن‌ها خلاص شوند، غافل از این‌که تا زمانی که افکار و کلام خود را تغییر ندهند، آسمان همه جا همین رنگ است. در زندگی این افراد تجربه‌های تلخ آن‌قدر تکرار می‌شوند تا درس‌هایی که باید را بیاموزند.»

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظرات کاربران

کاربر ۶۱۲۶۲۷۱21
۱۴۰۲/۱۰/۲۱

عالی

زمان

۹ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۸۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۸۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان