دانلود کتاب صوتی درباره مادرم با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی درباره مادرم اثر طاهر بن جلون

دانلود و خرید کتاب صوتی درباره مادرم

معرفی کتاب صوتی درباره مادرم

کتاب صوتی درباره مادرم نوشتهٔ طاهر بن جلون و ترجمهٔ محمدمهدی شجاعی است. رادیو گوشه این کتاب را با گویندگی مریم پاک‌ذات و اشکان عقیلی‌پور منتشر کرده است. طاهر بن‌ جلون در این اثر به روایت زندگی و خاطرات مادرش پرداخته است.

درباره کتاب صوتی درباره مادرم

کتاب درباره مادرم با روایت طاهر بن جلون از سالخوردگی و فراموشی مادرش و تأثیری که بر او گذاشته آغاز می‌شود و در ادامه مادرش است که به شرح زندگی و خاطراتش می‌پردازد. در این کتاب نویسنده مادرش را توصیف می‌کند که خاطراتش از گذشته را مرور می‌کند. به‌ویژه خاطراتش در بخش قدیمی شهر فاس در مراکشِ بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۴۰ و ما از خلال این خاطرات با آن شهر و آن دوران نیز آشنا می‌شویم. کتاب درباره مادرم را می‌توان تجربه‌ای مشترک دانست برای زمانی که فرزندان با این واقعیت روبه‌رو می‌شوند که مادرشان دیگر جوان نیست و اکنون اتفاقات متفاوتی را از سر می‌گذراند.

کتاب صوتی درباره مادرم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثاری با قالب زندگی‌نامه و خاطرات پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی درباره مادرم

«حافظه‌ٔ مادرم ضعیف شده بود. ماه‌های آخر عمرش غرق در دنیای کودکی شده بود. ناگهان دخترکی می‌شد و کمی بعد نوعروسی ترسان. مادرم رازهای سربه‌مهرش را برایم فاش می‌کرد، درددل می‌کرد، از مرده‌ها و زنده‌ها یاد می‌کرد و من حیرت‌زده به آن کالبد و روح و حافظه‌ٔ روبه‌پایان نگاه می‌کردم.

عشق فرزندی، عشقی پرشور و نیرومند، اغلب در لفافی از شرم و ناگفته‌ها پیچیده شده است. مادرم با روایت گذشته‌اش خود را از زنجیر حیات آزاد می‌کرد، حیاتی که چندان روزهای خوشی به او نشان نداده بود. آن روزها پریشان‌گویی‌هایش را از پی هم دنبال می‌کردم، درد می‌کشیدم و البته او را کشف می‌کردم.

درباره‌ی مادرم را با همان خاطرات جسته‌وگریخته‌ای که به من سپرد، نوشتم. توانستم با آن‌ها زندگی او را در بخش قدیمی شهر فاس، در سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۴۰ از نو بسازم، لحظات شادی‌اش را تصور کنم و ناشادی‌ها و نارضایتی‌هایش را حدس بزنم. هربار که نزدش می‌رفتم، باید احساساتش را می‌ساختم و سکوتش را می‌خواندم؛ بهتر است بگویم که سکوتش را ترجمه می‌کردم. درباره‌ٔ مادرم حقیقتاً رمان است زیرا داستان زندگی و عمری است که از آن هیچ یا تقریباً هیچ‌چیز نمی‌دانستم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۳۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۳۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان