دانلود کتاب صوتی قرار ما این نبود با صدای رویا فلاحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قرار ما این نبود اثر ناهید طباطبایی

دانلود و خرید کتاب صوتی قرار ما این نبود

معرفی کتاب صوتی قرار ما این نبود

کتاب صوتی قرار ما این نبود نوشتهٔ ناهید طباطبایی و با صدای رویا فلاحی، نیما تارخ، علیرضا ناصحی، نیما منصوریان و اختر اعتمادی است و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است. این کتاب اثری دیگر از نویسندهٔ رمان چهل‌سالگی است.

درباره کتاب صوتی قرار ما این نبود

قرار ما این نبود روایت رویارویی یک خانواده‌ چهارنفره با بیماری آلزایمر پدر است. آقای شفیعی (پدر خانواده) استاد دانشگاه مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه، اهل مطالعه و موسیقی در مراحل ابتدایی بیماری آلزایمر است که همسرش متوجه رفتارهای عجیبش می‌شود. طی داستان، خانم شفیعی و دو فرزندش مهرزاد و مهرداد در مواجهه با بیماری او قرار می‌گیرند. بیماری روزبه‌روز پیشرفت می‌کند و نگهداری و مراقبت برای خانواده سخت‌تر می‌شود. هرچه فراموشی بیشتر می‌شود اما خانواده بیشتر همدیگر را به‌یاد می‌آورند: «غم‌های بزرگ، آدم‌ها را به‌هم نزدیک می‌کند.»

روایت در ابتدا توسط مهرزاد دختر خانواده پیش می‌رود. اما داستان به نیمه که می‌رسد چندصدایی می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی قرار ما این نبود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی قرار ما این نبود

«مادربزرگ شهره او را «تانیا» صدا می‌زد. مادرش به او می‌گفت: «عروسک» و پدرش او را «خرگوش من» می‌نامید. بچه که بودم فکر می‌کردم چه قدر وحشتناک است که آدم چهارتا اسم داشته باشد و وقتی دیگر ندیدمش، تا مدت‌ها فکر می‌کردم کسی او را صدا زده و او به دنبال آن صدا رفته و فکر می‌کردم به چه اسمی صداش زده‌اند که رفته و دیگر نیامده.»

نظرات کاربران

mojgan1395
۱۴۰۲/۰۶/۰۱

داستان زیبایی بود. اگر تجربه نگهداری از عزیزی را داشته باشید که دچار فراموشی و کهولت سن بوده ، حتما با داستان همزادپنداری می کنید. من با این حکایت هم خندیدم و هم گریه کردم. گویندگی بسیار خوب بود. من

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۸۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۸۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان