دانلود کتاب صوتی مرگ یاری با صدای گلاب آدینه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی مرگ یاری

کتاب صوتی مرگ یاری نوشتهٔ تکتم توسلی است. گلاب آدینه و مونا فرجاد و نورا هاشمی و رضا عمرانی و مرضیه هاشمی و گروه گویندگان گویندگی این رمان صوتی را انجام داده‌اند و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مرگ یاری

کتاب صوتی مرگ یاری یک رمان معاصر و ایرانی است که داستان مرگ مرموزی را روایت می‌کند؛ مرگی که تا هزاران خانه آن‌طرف‌تر را نیز به عزا می‌نشاند. تکتم توسلی، نویسندهٔ کتاب صوتی حاضر چندین خاطره و داستان را مثل تکه‌های یک پازل کنار هم چیده تا تصویر «پدرام» و ماجرای مرگ مرموزش را کامل کند. با این نویسنده همراه شوید. رمان «مرگ یاری» متشکل از ۲۱ فصل است و می‌توان گفت هر فصل متعلق به یک شخصیت است. شخصیت‌ها هر کدام با زاویه‌دید‌های مختلف از نظر روایت داستانی، دربارهٔ خود و زندگی شخصیشان صحبت می‌کنند. گفته شده است که داستان کتاب «مرگ یاری» شامل تأثیرات مثبت و منفی است که هر کدام از ما خواسته و ناخواسته بر یکدیگر و تصمیم‌هایمان در زندگی می‌گذاریم؛ اینکه شاید واگویه‌های بی‌منظور یا حرکات کوچک هر کس بدون اینکه بداند روی دیگران تأثیرات مثبت یا منفی از خود به جای می‌گذارد.

شنیدن کتاب صوتی مرگ یاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مرگ یاری

«یک ساعت بیشتر است که روی تخت از این دنده به آن دنده می‌شوی. این بار طاق‌باز می‌خوابی و پتو را صاف می‌کشی تا زیر گردنت. هوا دیگر حسابی روشن شده و نور از درز بین پرده‌ها افتاده وسط پتوی پشمی و گل‌درشت و آن را دو نیمه کرده. ذرات ریز غبار بین نور می‌گردند. توی دلت قند آب می‌شود که هنوز با این سن‌وسال می‌توانی آن‌ها را ببینی. رادیو کنار متکای قدیمی روی موج نیست و وزوز می‌کند. دیشب هما گفت: «به نظرت ما خیلی پیر شدیم اسد؟ امروز می‌خواستم پام رو بذارم توی وان حموم، هرکاری کردم نشد. آخرشم با یه مکافاتی دوش گرفتم که نگو. فکر کنم دیگه باید وان رو برداریم. حتماً زیرش معدن سوسک و مورچه شده. حداقل بیست ساله که اونجاست. کی اومدیم این خونه؟ اسد، تو یادته؟»»

maryam
۱۴۰۳/۰۷/۱۲

یکی بهم بگه پیام کتاب چی بود؟؟؟؟

زمان

۷ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۶۶۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۶۶۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۸۴,۰۰۰
۳۰%
تومان