دانلود کتاب صوتی فرندز با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرندز اثر متیو پری

دانلود و خرید کتاب صوتی فرندز

نویسنده:متیو پری
انتشارات:همراز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۲۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فرندز

کتاب صوتی فرندز نوشتهٔ متیو پری و ترجمهٔ امید حسینی و با صدای هوتن شاطری‌پور و شهره روحی است و همراز این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب صوتی زندگی و خاطرات متیو پری، بازیگر نقش چندلر در سریال فرندز است.

درباره کتاب صوتی فرندز

متیو پری در کتاب فرندز، داستان کودکی و نوجوانی‌اش، ورود به عالم بازیگری و ارتباط با هنرپیشگان مشهور، اعتیاد خود و تلاشش برای ترک آن را روایت می‌کند و در خلال ماجرا، از کمک دوستانش در این راه می‌گوید؛ دوستانی که همهٔ آن‌ها را در سریال تکرارنشدنی فرندز دیده بودیم. لیسا کودرو، بازیگر نقش فیبی در سریال فرندز نیز مقدمهٔ این کتاب را نوشته است.

حتما سریال فرندز را دیده‌اید؛ همان شش دوست صمیمی که ده فصل مخاطبانشان را در سرتاسر دنیا همراه خود کردند و با قصه‌ها و ماجراهای جالبشان آن‌ها را خنداندند و گاهی هم گریاندند. چندلر بینگ یکی از شخصیت‌های محبوب این سریال بود. پسری که با شوخی‌هایش همه را از خنده روده‌بر می‌کرد، خانوادهٔ مشکل‌داری داشت، از پدر و مادرش فراری بود، نمی‌توانست رابطهٔ عاطفی برقرار کند و از تعهد می‌ترسید. در آن زمان که متیو پری این نقش را بازی می‌کرد و محبوب‌تر از همیشه بود درگیر اعتیاد بود. بله. درگیری بیماری‌ای که حتی دوستان صمیمی‌اش هم خبر نداشتند. متیو پری بعد از سال‌ها روایت آن سال‌هایش را در کتاب فرندز نوشته است. او در این کتاب توضیح داده که چطور اعتیاد زندگی‌اش را چنبره کرده بود و افسردگی اجازه نمی‌داد از ته دل احساس خوشبختی کند. وقتی دوستانش بعد از سال‌ها متوجه این موضوع شدند، باور نمی‌کردند متیو این تجربه‌ها را از سر گذرانده باشد. چون درواقع متیو از همه این موضوع را پنهان می‌کرده است.

متیو کتاب فرندز را اینگونه آغاز می‌کند: «سلام، من متیو هستم، البته شاید من را به اسم دیگری بشناسید. دوستانم بهم می‌گویند متی. و قاعدتا باید تا حالا مرده باشم.» درضمن، لیسا کودرو، بازیگر نقش فیبی در سریال فرندز هم مقدمهٔ این کتاب را نوشته است.

«فرندز؛ زندگی و خاطرات متیو پری» یک سرگذشت‌نامه فراموش‌نشدنی است که چشم مخاطب را به روی حقایقی باورنکردنی باز می‌کند و به کمک کسانی می‌آید که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند. این داستان صادقانه و تکان‌دهنده را از دست ندهید... .

برخی از جملات معروفی که دربارهٔ این کتاب نوشته شده است:

«سرگذشتی شگفت‌انگیز که نوشتن آن شهامت زیادی می‌خواهد. این کتاب سرشار از امید به آینده و زندگی است.» - مارتا کافمن (یکی از سازندگان سریال فرندز).

«ستاره دوست‌داشتنی سریال فرندز، ما را به پشت صحنه این سریال و مشکلاتی که در اثر اعتیاد داشته، می‌برد.» - نیویورک تایمز.

«متیو پری، بدون هیچ تعارفی، از رفتارهای اشتباه خود در گذشته می‌گوید.» - گاردین.

شنیدن کتاب صوتی فرندز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سریال فرندز به‌ویژه شخصیت چندلر پیشنهاد می‌کنیم. البته اگر می‌خواهید بدانید افراد مشهور چطور با شهرت دست و پنجه نرم می‌کنند حتما این کتاب را بشنوید.

بخشی از کتاب صوتی فرندز

«آن‌قدر تجربهٔ خاصی بود که انگار همه در زندگی گذشته‌مان دوست بوده‌ایم. همه چیز هم واقعی بود و هم رؤیایی.

تا مدت زیادی، دوست نداشتم خیلی دربارهٔ دوستان حرف بزنم. یکی از دلایلش این بود که من کارهای دیگری هم کرده‌ام، اما همه می‌خواستند فقط از چندلر بگویند -مثل این است که جیمز تیلر بخواهد دربارهٔ آهنگ «آتش و باران» حرف بزند (اگر داستانش را شنیده باشید، می‌دانید که چقدر تکان‌دهنده و دلخراش است). همیشه کرت کوبین را برای اجرانکردن آهنگ «حس‌وحال نوجوونی» و لد زپلین را برای اجرانکردن «پلکانی به بهشت» در کنسرت‌هایشان تحسین کرده‌ام. روزنامهٔ نیویورک تایمز یک بار نوشته بود: «سریال دوستان، مثل لباسی روی تن متیو پری می‌نشیند». این حرفشان درست نبود، اما فقط آن‌ها نبودند که چنین فکری می‌کردند. بالاخره یک کار بود که خیلی خوب انجامش می‌دادم، اما برای همان هم تنبیه می‌شدم. همه‌مان هر هفته روی صحنه با تمام وجود بازی می‌کردیم. این باید چیز خوبی باشد، نه این که باعث شود دیگران بگویند که فقط در همان کار خوبید.

گلایه نمی‌کنم، بعضی از بازیگران هم دوست دارند همیشه یک جور نقش را بازی کنند، این انتخاب خودشان است.

اما در سال‌های اخیر، تازه فهمیده‌ام که مردم چقدر به دوستان اهمیت می‌دهند. از همان روز اول، فهمیده بودیم این سریال خیلی خیلی خاص است.»

نظرات کاربران

nahid nouri
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

خیلی دلم براش سوخت انتظار نداشتم این همه سختی کشیده باشه، ترجمه ی روانی داشت گوینده هم صدای خیلی خوبی داشت.

زمان

۸ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۴۶۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۴۶۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان