دانلود کتاب صوتی ارثیه با صدای علیرضا ناصحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ارثیه اثر ویرجینیا وولف

دانلود و خرید کتاب صوتی ارثیه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ارثیه

داستان «ارثیه» نوشتهٔ ویرجینیا وولف دربارهٔ زندگی مردی است که پس از مرگ همسرش دفتر خاطرات او را می‌خواند و متوجه قضایایی می‌شود که او را به‌شدت سردرگم می‌کند. نوین کتاب گویا این کتاب صوتی را با ترجمهٔ نازنین عظیمی و گویندگی علیرضا ناصحی منتشر کرده است. داستان «ارثیه» بخشی از مجموعهٔ ‌داستان‌های زنانهٔ «روایت آواهای سوپرانو» است که هر یک به شکلی به موضوع زنان می‌پردازند. دبیری این مجموعه به‌عهدهٔ حسین مسعودی آشتیانی است.

درباره کتاب صوتی ارثیه

شخصیت‌های اصلی داستان ارثیه، گیلبرت و آنجلا هستند. آنجلا پس از مرگش برای منشی‌اش سی‌سی‌میلر و تمام کسانی که می‌شناخت یک یادگاری یا ارثیه به‌جا گذاشته بود. این مرگِ حساب‌شده، گیلبرت را به شک می‌اندازد. او به سراغ دفترچه‌های خاطرات آنجلا می‌رود. آنجلا در دفتر خاطراتش از احساساتش، مکالماتش و قرارهای ملاقاتش با بی ام نوشته بود. اسمی رمزی که گیلبرت او را نمی‌شناسد. سردرگم می‌شود. اسم رمزی که در دفتر خاطرات آنجلاست، چه کسی است؟ او تقویم و تاریخ تمام قرارهای کاری و جلساتش را جست‌وجو می‌کند تا چیزهایی را کشف کند.

داستان «ارثیه» نوشتهٔ ویرجینیا وولف است. ویرجینیا وولف نویسندهٔ لندنی در ۱۳سالگی مادرش را از دست داد و دچار افسردگی شد. او پس از آن خواهر بزرگترش را نیز از دست داد و ضربهٔ روحی بزرگی را متحمل شد. اما ویرجینیا هیچ‌گاه متوقف نشد و نوشتن را به‌عنوان راهی برای غلبه‌ بر ناگواری‌های زندگی انتخاب کرد.

زنان، این نیمی از جمعیت جهان که بسته به اینکه متناسب با فرهنگ زمانه در چه اوضاعی به سر ببرد، احساس خوشبختی‌شان کم یا زیاد می‌شود، هر یک داستان‌هایی ناگفته در دل دارند که اگر عیان شود، چه خنده‌ها و گریه‌ها و فریادها و آوازها که شنیده نخواهد شد؛ نوین کتاب در قالب مجموعه‌ای به نام «روایت آواهای سوپرانو» صدای لطیف و گاه حزن‌انگیز و گاه سرخوشانهٔ جمعی از زنان تاریخ ایران و جهان را منتشر کرده است که داستان ارثیه، یکی از آن‌هاست.

کتاب صوتی ارثیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران آثار ویرجینیا وولف و آثاری در موضوع زنان پیشنهاد می‌شود.

درباره ویرجینیا وولف

آدلاین ویرجینیا وولف ۲۵ ژانویه ۱۸۸۲ در لندن متولد شد. او بانوی رمان‌نویس، مقاله‌نویس، ناشر، منتقد و فمینیست انگلیسی بود که آثار برجسته‌ای چون خانم دالووی (۱۹۲۵)، به‌سوی فانوس دریایی (۱۹۲۷) و اتاقی از آن خود (۱۹۲۹) را به رشته تحریر درآورده است. بسیاری از آثار او به سبک جریان سیال ذهن نوشته شده‌اند و نگاه فمینیستی او را بازتاب می‌دهند.

برادران او برای تحصیل به کمبریج فرستاده شدند، اما او به دلیل ممنوعیت‌های جنسیتی تحصیلات رسمی نداشت و در منزل با معلم خصوصی و کتابخانه غنی پدرش از جوانی دیدگاه‌های ادبی خود را که متمایل به شیوه‌های بدیع نویسندگانی چون جیمز جویس، هنری جیمز و مارسل پروست بود تقویت کرد.

او در سال ۱۹۱۲ با لئونارد وولف کارمند پیشین اداره دولتی سیلان و یکی از دوستان برادرش ازدواج کرد و همراه با همسرش انتشارات هوکارث را در سال ۱۹۱۷ تأسیس کردند انتشاراتی که آثار نویسندگان جوان و گمنام آن هنگام مانند کاترین منسفیلد و تی. اس. الیوت را منتشر کرد.

او در طول زندگی با بیماری افسردگی دست‌وپنجه نرم می‌کرد، ویرجینیا وولف طی جنگ‌های اول و دوم جهانی بسیاری از دوستان خود را از دست داد که همین موضوع بیماری او را تشدید می‌کرد و در نهایت ۲۸ مارس ۱۹۴۱ به زندگی خود پایان داد.

بخشی از کتاب صوتی ارثیه

«سی‌سی‌میلر همانطور که به اطراف چشم می‌گرداند گفت: «چقدر اینجا راحت و خوشحال بودم و نگاهش روی میز تحریر پشت سر گیلبرت بی‌حرکت ماند. همان جایی که کار می‌کردند، او و آنجلا. آخر آنجلا هم از وظایقی که بر دوش اغلب همسران سیاستمداران معروف بود سهمی داشت. او بزرگترین کمک زندگی حرفه‌ای گیلبرت بود. اعلب او و سی‌سی را پشت آن میز دیده بود.»

معرفی نویسنده
عکس ویرجینیا وولف
ویرجینیا وولف
انگلیسی | تولد ۱۸۸۲ - درگذشت ۱۹۴۱

آدلاین ویرجینیا وولف، بانوی رمان‌نویس، مقاله‌نویس، ناشر، منتقد و فمینیست انگلیسی بود که آثار برجسته‌ای را به رشته تحریر درآورده است. آدلاین ویرجینیا استیون در سال ۱۸۸۲ در لندن به دنیا آمد. مادر او جولیا پرینسپ استیون، از زیبارویان مشهور زمان خود بود و پدر او سر لسلی استیون، نویسنده، منتقدِ برجسته آثار ادبی عصر ویکتوریا، از فیلسوفان مشهور لاادریگرا و کوهنوردی معروف بود.

نظرات کاربران

کاربر 1430517
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

داستانی روان با پایانی هوشمندانه

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان