دانلود کتاب صوتی یدک با صدای محمود هادی‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یدک اثر شاهزاده هری

دانلود و خرید کتاب صوتی یدک

نویسنده:شاهزاده هری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی یدک

کتاب صوتی یدک نوشتهٔ شاهزاده هری و ترجمهٔ فاطمه رحیمی است. محمود هادی زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این کتابْ یادداشت‌های شخصی و افشاگرانهٔ پرنس هری از زندگی خصوصی خاندان سلطنتی انگلستان، روابط شخصی و مسائلی چون مصرف مواد مخدر در جوانی‌اش است.

درباره کتاب صوتی یدک

کتاب صوتی یدک به ۳ بخش تقسیم شده است؛ «کودکی هری تا پایان دورهٔ تحصیل»، «دوران خدمت در ارتش» و «ازدواج و حواشی آن تا جداشدن از خاندان سلطنتی». این اثر صوتی حاوی زندگی‌نامه یا بهتر است بگوییم درددل‌نامهٔ شخصی هری، دوک ساسکس است که با وجود جدایی رسمی از سلطنت، کماکان او را شاهزاده‌هری می‌نامند. در خاندان سلطنتی بریتانیا اصطلاحی وجود دارد تحت‌عنوان «جانشین و یدک» (The Heir and the Spare) که به پادشاه یا ملکهٔ بعدی و بعدتر از آن اطلاق می‌شود. جانشین یا همان «Heir»، وارث سلطنت پس از مرگ یا کناره‌گیری و یدک یا همان «Spare» جانشینِ جانشین است؛ همچنین در خاندان‌های سلطنتی، همواره وقتی ملکه یا پادشاه بمیرد، تاج‌وتخت به کسی می‌رسد که او پیش از مرگش تعیین کرده است. در بریتانیا هم همان‌طور که پیش‌تر تعیین شده بود، پس از مرگ ملکه الیزابت دوم در سال ۲۰۲۲ میلادی، بلافاصله پسرش، «چارلز سوم» در ۷۳سالگی بر تخت سلطنت نشست و پادشاه جدید بریتانیا لقب گرفت. این یعنی پسران چارلز، ویلیام و هری همچنان باید در صف پادشاهی منتظر بمانند؛ بدین ترتیب نویسندهٔ این کتاب صوتی، یعنی شاهزاده هری که همچنان دوک ساسکس نامیده می‌شود، نشان داده است که تخت پادشاهی، جایگاهی نیست که به مذاق او خوش بیاید؛ ازاین‌رو تصمیم گرفته است افشاگری‌هایش را در کتاب حاضر تحت‌عنوان Spare بگنجاند.

شنیدن کتاب صوتی یدک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعهٔ یادداشت‌های شخصی یک شاهزادهٔ بریتانیایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی یدک

«این اتفاق‌نظر وجود داشت که در میان افراد پدر مارکو بهترین، درشت‌هیکل‌ترین، سرسخت‌ترین و بی‌باک‌ترین است. گارد دیرینه‌ی ولز، داستان‌سرا، یک مرد تمام‌عیار. من در مورد دورنمای این سافاری تحت رهبری مارکو بسیار هیجان‌زده بودم. نمی‌دانم هفته‌های بعدی مدرسه را چگونه پشت سر گذاشتم. درواقع سپری کردنشان را به خاطر نمی‌آورم. حافظه‌ام به یادآوردن بلافاصله پس از ارائه‌ی این خبر توسط پدر را یاری نمی‌کند. سپس زمانی که با مارکو، ویلی و تیگی یکی از پرستارهایمان سوار بر جت خطوط هوایی بریتیش هستم دوباره در کانون توجه حافظه‌ام قرار می‌گیرد.

اگر دقیق بگویم تیگی پرستار موردعلاقه‌ی ما بود. اگرچه نمی‌توانست اینکه پرستار صدایش کنند را تحمل کند. او از هرکدام که پرستار صدایش می‌کردیم انتقاد می‌کرد. «من پرستار نیستم، من دوستتون ام».

مادر متأسفانه موضوع را این‌طور ندید. او تیگی را نه به‌عنوان یک پرستار بچه بلکه به‌عنوان یک رقیب می‌دید. همه می‌دانند که مادر مشکوک بود که تیگی به‌عنوان جایگزین آینده‌اش آماده می‌شود. آیا مادر تیگی را به‌عنوان یدکی خود می‌دید؟

اکنون همان زنی که مادر از جایگزین احتمالی‌اش می‌ترسید جایگزین واقعی او بود. چقدر برای مادر وحشتناک است. بنابراین هر آغوش یا نوازش سر از سوی تیگی باید مقداری احساس گناه و احساس بی‌وفایی ایجاد کرده باشد. اما من آن را به خاطر نمی‌آورم.»

نظرات کاربران

Niloofar
۱۴۰۳/۰۱/۱۱

توی گردونه برنده شدمش :)) چی بهتر از ماه آوا آخه قطعا با ذوق گوش میدم و نظرم رو آپدیت میکنم

tahereh
۱۴۰۳/۰۱/۱۱

ممنون از طاقچه واسه هدیه این کتاب رایگان صوتی بی نظیر مدتها بود میخواستم بخونمش

سیده مهتاب بزرگی
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

من این کتاب رو از گردونه شانس جایزه گرفتم،و این از اقبال منه🤭 فقط فکر کنم قسمت های بعدیشو باید بخرم😅 و اینکه،کتاب صوتی یکمی آدم رو برای خوندن کتابای متنی تنبل میکنه،و انتظار داره که یکی بیاد براش بخونه😄

کاربر 8539407
۱۴۰۳/۰۱/۲۸

بسیار دوست داشتنی

کاربر 4239340
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

کتاب معقول و خوبی هست.روان و ساده

فاطمه زهرا
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

راززاال

زمان

۲۲ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۰۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۰۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۶,۰۰۰
۱۰۹,۲۰۰
۳۰%
تومان