دانلود کتاب صوتی سین سوگ، عین عشق با صدای سوگل خلیق + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سین سوگ، عین عشق اثر غزاله صدر

دانلود و خرید کتاب صوتی سین سوگ، عین عشق

نویسنده:غزاله صدر
گوینده:سوگل خلیق
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۳.۷از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سین سوگ، عین عشق

کتاب صوتی «سین سوگ، عین عشق» نوشتهٔ غزاله صدر است. رادیو گوشه این اثر صوتی را با گویندگی سوگل خلیق منتشر کرده است. غزاله صدر با به اشتراک گذاشتن داستان خود و تحلیل‌هایی از منابع مختلف، در پی آن است که نشان دهد چگونه می‌توان از طریق عشق و سوگ، قدرت و درکی عمیق‌تر از زندگی به دست آورد.

درباره کتاب صوتی سین سوگ، عین عشق

سین سوگ، عین عشق دربردارندهٔ تجربیات شخصی نویسنده در مواجهه با سوگ و از‌دست‌دادن است. غزاله صدر در این کتاب تلاش کرده است تا تجربیات شخصی و درک خود از سوگ و از دست دادن را با امید به ایجاد ارتباط و همدلی با خوانندگانی که ممکن است تجارب مشابهی داشته باشند، به اشتراک بگذارد. کتاب از دیدگاهی عمیق و انسانی به مقولهٔ سوگ نگاه می‌کند و مسیری را برای درک بهتر و عمیق‌تر این تجربیات در زندگی ارائه می‌دهد.

کتاب سین سوگ، عین عشق با استناد به تحقیقات گسترده و منابع متعدد، علاوه‌بر انتقال تجربیات شخصی نویسنده به بررسی و تحلیل انواع سوگ و روش‌های مواجهه با آن می‌پردازد. نویسنده سعی دارد از طریق این اثر، نگاهی عمیق‌تر به مفاهیمی مانند عشق و سوگ بیندازد و به خوانندگان کمک کند تا با احساسات و تجربیات خود در این زمینه‌ها بهتر ارتباط برقرار کنند و از آن‌ها فراتر بروند.

کتاب صوتی سین سوگ، عین عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب سین سوگ، عین عشق بیانگر یک سفر شخصی و عمیق در مواجهه با احساسات و تجربیات پیرامون سوگ و عشق است. این کتاب به افرادی که با سوگ مواجه بوده‌اند یا نگران مواجهه با تجربهٔ ازدست‌دادن هستند، پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

کاربر 7983587
۱۴۰۳/۰۱/۱۱

برای حال این روزهای من که پسرم رو از دست دادم بسیار مناسب بود

nazanin
۱۴۰۳/۰۱/۰۲

متاسفانه فرهنگ سوگ و سوگواری بین مردم ما ضعیفه و خیلی از ما نمیدونیم در مواجهه با فرد سوگوار چه رفتاری باید نشون بدیم. این کتاب از نظر من راهنمای جامعی راجع به این موضوع بود.

الهه رستاد
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

این کتاب در مورد سوگواری هستش.اینکه وقتی سوگوار شدیم و یا با شخص سوگوار روبرو شدیم چطور رفتار کنیم،چقدر بعضی از رسومات و رفتارهای اشتباه ما شخص سوگوار رو آزار میده.من این کتاب رو هم خوندم ممنون از غزاله جان

- بیشتر
آسمان آصفی
۱۴۰۳/۰۱/۲۱

سلام! من امشب برنامه آنساید رو دیدم و غزاله مهمونشون بود. بدون معطلی کتاب رو خریدم و الان سه فصلش رو گوش دادم. طی سه سال اخیر، پدر و مادرم رو به فاصله اندکی، از دست دادم. تجربه من اینه

- بیشتر

زمان

۹ ساعت

حجم

۱ گیگابایت, ۲۱۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت

حجم

۱ گیگابایت, ۲۱۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰
۴۰%
تومان