دانلود کتاب صوتی ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس با صدای نسترن نجاران + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس اثر بت آن مولیگان

دانلود و خرید کتاب صوتی ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس

معرفی کتاب صوتی ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس

کتاب صوتی ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس نوشتهٔ بت آن مولیگان و ترجمهٔ آرزو خوشابی و با صدای نسترن نجاران است و نیکو نشر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس

ام. بی. اس. آر (ذهن‌آگاهی برپایهٔ کاهش استرس) نشانه‌های زیربنایی بسیاری دارد که روی برنامهٔ آموزشی اثر دارد. آنها شامل آموزش تجربی، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی استرس، علوم اعصاب، سنن خردمندانهٔ غیردووجهی و آموزش و تمریناتی از بوداست. کتاب صوتی ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس تمرکزش بر بنیان‌های بوداست، نه به خاطر اینکه اهمیت دارند، بلکه چون از دریچهٔ چشم خاصی بیان می‌شوند، نگاهی که به‌نوعی تکیه بر چیره‌دست بودنش در این زمینه دارد. شما همچنین خواهید توانست مبانی دیگری را که در سراسر کتاب موج میزنند ببینید.

بت مولیگان سه دنیای متفاوت دارد. در تخصص پزشکی‌اش به عنوان درمان‌کننده و یاری‌دهندهٔ افرادی که دردهای جسمانی دارند، به عنوان یک متخصص «ذن»، خودش را در مقام کشف حقیقت درخشانی یافته که درست در میانهٔ زندگی پر از رمز و رازمان از کودکی، رنج کشیدن و مرگ پنهان شده بودند.

شنیدن کتاب صوتی ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد براساس آموزه‌های بودا پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب صوتی ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس

«امروز زندگی چالش‌های خودش را دارد. پسر ده‌سالهٔ آنجلا، دستیار بی‌نظیر من، مریض بود. در منزل پیش مادربزرگش مانده بود که او هم در وضعیت خوبی نبود. می‌دیدم که آنجلا تمرکز ندارد. به او گفتم که به منزل برود و خودم از پس پذیرش بیمارانم برمی‌آیم ـ الان باید فقط به پسرش فکر کند. مثل همیشه متعهدانه امتناع کرد، اما از آن قسمت که به عنوان اولویتش مطرح کردم استقبال نمود.

باید بپذیرم که کار کردن بدون او واقعاً برایم سخت می‌شود. برنامه از قبل مرتب شده بود و حالا تنها نیمی از آن انجام شده بود. پزشک دیروز حضور نداشته و یک عالم پرونده و چارت با نتیجهٔ آزمایشگاه مانده بود که باید رسیدگی می‌شدند، مشاوره‌های پزشکان متخصص باید خوانده می‌شد و دسته دسته نسخه بود که باید پر می‌شد. و بعد از آن هم پیام‌های صوتی بود که باید چک می‌شدند.

مربی کاهش استرس خودش دچار استرس شده بود! این روزها تمرین پزشکی کردن چالش‌برانگیز است. این‌که سامانه‌های جدید پزشکی را یاد بگیری، یک عالمه فایل را با هدف صورت‌حساب‌های بیمه چک کنی و بدتر از همه، بسیاری از قرارهای ملاقات را به گوش فرا دادن به ناکامی‌های بیمارانی بگذرانی که از این سیستم ناراضی‌اند. سعی می‌کنم که حامی خوبی باشم؛ اما گاهی تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است: «من هم به اندازهٔ شما درمانده‌ام.»

خوشبختانه، من از آن آگاهم. سال‌ها پیش حتی نمی‌دانستم که اضطراب دارم و فقط خودم را نادیده می‌گرفتم؛ و در انتهای روز احساس شدید پوچی و خستگی می‌کردم؛ اما با تمرینات ذهن‌آگاهی که انجام دادم، این روش را یاد گرفتم و متوجه شدم این کار به من یا به بیمارانم کمکی نمی‌کند. آگاه شدم که خود را نادیده گرفتن استرس را بیشتر می‌کند و فرد را تا آستانهٔ نابودی می‌کشاند. برای همین شروع کردم به انجام دادن تمرینی که اسمش را گذاشته بودم: «خودم هم این‌جا حضور دارم». وقتی کت سفیدم را به تن می‌کردم این جمله را به خودم می‌گفتم. همین که دستم را در آستین پیراهنم داخل می‌کردم به خودم می‌گفتم: «من این‌جا هستم.» و سعی می‌کردم وقتی در ارتباط با افراد هستم خودم را تا جای ممکن با ملاطفت نشان دهم. این واقعاً ایجاد تفاوت می‌کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۳۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۳۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان