دانلود کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست اثر بنجامین هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست

معرفی کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست

کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست نوشتهٔ بنجامین هاردی با ترجمهٔ فریبا جعفری و صدای حمید یزدانی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است.

درباره کتاب شخصیت شما همیشگی نیست

در کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست می‌آموزید شخصیت چگونه شکل می‌گیرد و چگونه می‌توانید شکل‌دهندۀ شخصیت خود باشید. شما یاد می‌گیرید مانند یک معمار و آهنگر شخصیتتان را شکل دهید و خودتان را آن‌طور که دوست دارید شکل دهید.

دانستن این حقیقت که شخصیت دائمی نیست، به شما کمک خواهد کرد تا باورهای نادرست در مورد شخصیت که توانایی‌های اغلب افراد را محدود می‌کند کشف کنید. کتابِ بنجامین هاردی شما را به چالش می‌کشد تا مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید. این کتابی است که مؤثرترین راهکار برای رسیدن به شخصیتی که شما عامدانه و آگاهانه انتخاب کرده‌اید بدان بدل شوید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شنیدن کتاب شخصیت شما همیشگی نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب شخصیت شما همیشگی نیست

«اما اگر در اواخر دهۀ ۱۹۶۰ کتاب تاریخ ایالات متحده را انتخاب کنید، احتمالاً با داستان متفاوتی روبه‌رو خواهید شد. شما آرزوی آمریکا برای به دست آوردن کنترل اقتصادی اروپا برای تضمین نقش دلار در این کشورها را خواهید خواند. شما می‌توانید درمورد قدرت ترومن در کنفرانس پوتسدام و استفادۀ او از بمب اتم اطلاعاتی به دست آورید. اکنون به‌جای اینکه شوروی را مسئول بدانید، می‌فهمید که مسئولیت جنگ سرد درواقع بر عهدۀ واشنگتن بوده و استالین به‌دنبال از دست دادن بیش از بیست میلیون نفر در جنگ جهانی دوم، فقط تدافعی عمل کرده است.

در دهۀ ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ داستان از زاویۀ دید جدیدی دوباره بازگو می‌شود. مورخان استدلال می‌کنند که جنگ سرد با توجه به اختلافات ایدئولوژیکی موجود بین شرق و غرب اجتناب‌ناپذیر بوده است. حال درمی‌یابید که شما بیهوده به‌دنبال مقصر دانستن یک شخص یا حتی یک کشور ویژه بوده‌اید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۶۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۶۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان