دانلود کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم با صدای نسترن نجاران + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم اثر توماس جی. استانلی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم

معرفی کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم

چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟  نوشته توماس جی. استانلی استاد دانشگاه و از افراد پیشرو در عرصه کار و تجارت و اقتصاد است.

درباره کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟

دکتر توماس جی. استانلی در کتاب چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟ به توضیح شیوه زندگی ثروتمندان در مقابل آرزومندانی که در رقابت با آنان تظاهر به ثروتمند بودن می‌کنند، پرداخته است.

 استانلی ابعاد مختلف تلاش، سخت کوشی، صرفه جویی، و زندگی پایین‌تر از حد امکانات ثروتمندان را که موجب موفقیت آنان می‌شود یکایک برشمرده است. از دیدگاه او آرزومندان، منابع مالی و فرصت‌های خود را با تقلید بیهوده از ثروتمندان از دست می‌دهند و امکان رشد و پیشرفت را از خود سلب می‌کنند.

او با تکیه بر تحقیقات و مطالعات ملی و جامع خود با ذکر مثال‌‌هایی به استناد تجارب دقیق به آموزش بهترین راه‌های ممکن برای راهنمایی جوانان در این زمینه پرداخته است. استانلی به آنان یادآور شده که باید با کوشش و فعالیت پیگیر، صرفه‌جویی کنند، بدون آن‌که دچار توهم و خوش‌باوری بی‌حاصل شوند در زندگی حرفه‌ای خود مسیر درست را پیش بگیرند.

او تاکید می‌کند که بکارگیری اصول صحیح تجارت و خودداری از اسراف و رقابت بیهوده با ثروتمندان، می‌تواند موجب موفقیت و تولید ثروت شود و افراد از این راه به خود، خانواده و کشورشان کمک کنند.

 کتاب چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟ با آنکه دارای جنبه‌های تحقیقی و آموزشی است جذاب و روان نوشته شده. دکتر استانلی با ذکر مثال‌های طنزآمیز و آموزنده به خواننده یادآوری می‌کند که همیشه فرصت‌هایی برای رسیدن به ثروت و استقلال مالی هست؛ البته اگر از رقابت بی‌حاصل با ثروتمندان، زندگی پرمصرف تجملی و اسراف دست بردارند و از پندارهای بیهوده و رو آوردن به رویا به جای برخورد با واقعیت پرهیز کنند.

شنیدن کتاب چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت در زندگی و کسب وکار از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

درباره توماس جی. استانلی

دکتر توماس جی. استانلی، برجسته‌ترین مرجع درباره ثروتمندان امریکا، محقق و مشاوری محترم، نویسندهٔ کتاب‌های معتبر در این خصوص است. تالیفات او دربارهٔ ثروتمندان امریکا برندهٔ جوایز متعددی شده است.

دکتر استانلی نویسندهٔ کتاب میلیونر خانهٔ کناری و تفکر میلیونر است. این کتاب‌ها مجموعاً بیش از ۱۷۰ هفته جزو فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز بوده‌اند. کتاب زن میلیونر خانهٔ کناری او به عنوان کاندیدای نهایی بهترین کتاب سال در مورد تجارت به وسیلهٔ سازمان‌های انتشاراتی مستقل و به عنوان پرفروش‌ترین کتاب تجاری در چندین فهرست مختلف انتخاب شد. سه کتاب اول دکتر استانلی بازاریابی نزد دولتمندان، فروش به دولتمندان، و کار شبکه‌ای با دولتمندان و مشاورانشان، تماماً به عنوان کتاب‌های برجستهٔ تجاری کاندیدا شدند. و تاکنون بیش از ۳ میلیون نسخه از آثار او در سطح جهان به فروش رفته است.

دکتر استانلی بیش از چهل مقاله دربارهٔ ثروتمندان امریکا تألیف کرده، بسیاری مقالات این نویسنده در سطوح مختلف بازتاب بسیار زیادی داشته است. او در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی از جمله تادی شو ۲۰/۲۰ و شو اپرا وینفری برای طرح دیدگاه‌ها و تحقیقاتش شرکت کرده است. در سطح ملی مقالاتش مورد توجه وسایل ارتباط جمعی و جراید کشور قرار گرفته. از جمله نشریات معروف وال استریت جورنال، نیویورک تایمز، فوربس، فورچون، تایم، مانی مگزین، یو اس نیوز و ورلد ریپورت، و یو اس ای تودی را می‌توان نام برد.

بخشی از کتاب چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟

مربی من، استاد شهیر بازاریابی، دکتر بیل داردن اغلب به دانشجویان دورهٔ لیسانس خود می‌گفت:

در بازار آمادهٔ رقابت با بعضی از استعدادهای واقعی شوید. آن‌هایی که واقعاً در امریکا طلایی هستند، برای وزارت خارجه کار نمی‌کنند. و نه حتی در لابراتوارهای علوم دارویی. ذهن‌های بزرگ در شغل بازاریابی کار می‌کنند، و روش‌هایی ابداع می‌کنند که ما را قانع کنند که مثلاً فلان داروی مسکن همورویید بر دیگری برتری دارد ... آن شویندهٔ پاک‌کننده، سفیدها را سفیدتر می‌کند ـ بنابراین مادران را مطمئن می‌کند که کماکان عشق و تحسین همسران و کودکانشان را به سوی خود جلب خواهند کرد.

او هنگام گفتن این سخنان کاملاً جدی بود.

اگر امروز هنوز بیل با ما بود و از او می‌خواستیم که کوشش‌های بازاریابی را در ارتباط با صنعت نوشیدنی‌ها ارزیابی کند، احتمالاً به ما می‌گفت، آشکارا، بعضی از بهترین ذهن‌های خلاق در امریکا در بازاریابی نوشیدنی‌ها فعالیت می‌کنند. چه طرز دیگری می‌توان آن را تشریح کرد؟ کالای بی‌رنگی را در نظر بگیرید، آن را نوشیدنی بنامید، به آن طعم بدهید، شاید به آن رنگ هم بزنید، زمانی هم از آن بگذرد، مردم را قانع کنید که برای هر بطری آن پول بپردازند. مسلماً این نبوغ است.

تسلط بر تاثیرگذاری
آنتونی رابینز
دیوانگان ثروت‌ساز
دارن هاردی
شخصیت کاریزماتیک
برایان تریسی
۵۰ درس زندگی و کسب و کار از بیل گیتس
جرج ایلین
رویاها و ثروت
گروه مترجمان شنیدار
کتاب صوتی بازاریابی موفق - برایان تریسی
برایان تریسی
دوازده ستون موفقیت (خلاصه کتاب)
جیم ران
تکنیک‌های سخنرانی
لری کینگ
نکات عزت نفس برای زنان
ناتانیل براندن
قدرت ان ال پی
دارن هاردی
غول درون
هری کارپنتر
راهنمای مغز
آنتونی رابینز
پایان استرس (میکروبوک)
دان جوزف گووی
هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب)
رولف دوبلی
راز ثروتمند شدن
دارن هاردی
حکایت دولت و فرزانگی
م‍ارک‌ ف‍ی‍ش‍ر
مانیفست یک فمینیست در پانزده پیشنهاد
چیماماندا انگوزی آدیشی
رادیو راه (فصل دوم، قسمت دوم) درون‌گرایی
مجتبی شکوری
اوضاع خیلی خراب است
سمانه پرهیزکاری
فوتبال علیه دشمن
سایمون کوپر
راننده شب
روبم فونسکا
ما همه باید فمینیست باشیم
چیماماندا انگوزی آدیشی
بیشعوری
خاویر کرمنت
سرکار عِلّیه
زهره عیسی‌خانی
همه دروغ می‌ گویند
داوید وویتس
رادیو راه (فصل دوم، قسمت سوم) ایستگاه های فراموش شده
مجتبی شکوری
ما چگونه ما شدیم
صادق زیباکلام
نظام حقوق زن در اسلام
مرتضی مطهری
اخبار را دنبال نکنید
رولف دوبلی
تقوا؛ طرحی برای ادارۀ جامعه
علیرضا پناهیان
اگر قرار باشد به جزیره ای دورافتاده بروید، چه کسی را با خود می‌برید؟
فرانک مارتلا
اینترنت با مغز ما چه می‌کند؟
نیکلاس کار
داستان یک مناظره
احمد یاری
زمین، زمان، انسان
مزدافر مؤمنی
به‌ خاطر زندگی
یئان‌می پارک
فوتبال علیه دشمن
سایمون کوپر

نظرات کاربران

mahsadat
۱۴۰۲/۰۱/۱۲

سلام وقتتون به خیر من این کتاب صوتی رو تهیه کردم اما همین کتابی که عکسش هست نبود، روی جلدکتاب چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم از سپهر توکلی هست ولی صدا برای کتاب چگونه ثروتمند شویم سعید سهیلی هست

- بیشتر
کاربر 3787053
۱۴۰۰/۱۱/۲۸

پند اموز به شرطی که بتوانیم بکار ببندیم

مینا حیدری
۱۴۰۲/۰۵/۱۷

با اصلش فرق داره چرا

کاربر ۶۸۹۷۹۶۸
۱۴۰۲/۰۴/۲۲

این کتاب صوتی با اصلش متفاوت

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۹۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۹۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان