دانلود کتاب صوتی استادی با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استادی اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی استادی

معرفی کتاب صوتی استادی

کتاب صوتی استادی نوشتهٔ رابرت گرین و ترجمهٔ فاطمه باغستانی است. این کتاب با گویندگی ابوالفضل شاه‌بهرامی توسط آوانامه منتشر شده است. استادی نتیجهٔ سال‌ها تحقیق و تجزیه و تحلیل زندگی اساتید بزرگ دنیا است.

درباره کتاب صوتی استادی

کتاب استادی زندگی استادان بزرگی مانند چارلز داروین، بنیامین فرانکلین، آلبرت انیشتین و لئونارد داوینچی را شرح می‌دهد. رابرت گرین در این اثر با ۹ نفر از استادان بزرگ معاصر گفت‌وگو کرده است و نتیجهٔ این صحبت‌ها و تحقیقاتش دربارهٔ زندگی این اشخاص را در کتاب استادی گرد آورده است. گرین با بازگو‌کردن اسطوره‌های فرهنگی در مورد نبوغ به تمام انسان‌ها نشان می‌دهد که چطور می‌توانند استاد خود شوند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های استادانهٔ خودتان را پرورش دهید.

کتاب صوتی استادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعهٔ زندگی‌نامهٔ بزرگان پیشنهاد می‌شود. همچنین کتاب استادی برای علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی و انگیزشی مناسب است.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنرانی محبوب و مطرح در سطح جهان است. او کتاب‌های زیادی را در زمینهٔ قدرت، استراتژی و روش‌های جنگی به چاپ رسانده که هرکدام علاقه‌مندان خاص خود را دارد. معروف‌ترین کتاب او ۳۳ استراتژی جنگ است که با تلفیق وقایع تاریخی و وصل‌کردن آن به زندگی روزمره، شاهکاری در دنیای نویسندگی خلق کرده است.

رابرت گرین در ۱۴ می ۱۹۵۹ در لس‌آنجلس، کالیفرنیا، در یک خانواده‌ٔ یهودی متولد شد. پدرش فروشنده‌ٔ لوازم نظافتی و مادرش خانه‌دار و دارای علایق هنری بود. گرین در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و بعدها در دانشگاه ویسکانسین در مدیسون تحصیل کرد و از آ‌ن‌جا با مدرک کارشناسی در مطالعات کلاسیک فارغ‌التحصیل شد. او پس از اتمام تحصیلات خود به سراسر اروپا سفر کرد و نزدیک به ۸۰ کار در شهرهای مختلف مانند لندن، پاریس و بارسلون انجام داد. او اکنون به زبان‌های زیادی آشنایی دارد و به‌عنوان سردبیر مجله‌ٔ Esquire و به‌عنوان سردبیر و نویسنده در مجلات دیگر کار کرده است.

در سال ۱۹۹۵، گرین در ایتالیا بود و به‌عنوان نویسنده با تیمی که مدرسه‌ٔ هنری فابریکا را در خارج از ونیز تأسیس کرده بود، کار می‌کرد. در طول این کار، او با جوست الفرز، بسته‌بندی‌کننده‌ٔ کتاب نیویورکی آشنا شد و ایده‌ها‌ی خود را در مورد قدرت با او به اشتراک گذاشت. این ایده‌ها به‌عنوان کتاب ۴۸ قانون قدرت در سال ۱۹۹۸ منتشر شدند. این کتاب پرفروش بین‌المللی بیش از ۱.۲ میلیون نسخه در ایالات‌متحده به فروش رسید و به ۲۴ زبان نیز ترجمه شد. رابرت گرین در سال ۲۰۲۱ برای سرمقاله‌نویسی، برنده‌ٔ جایزه‌ٔ پولیتزر شد.

بخشی از کتاب صوتی استادی

«لئوناردو اعتقادی راسخ به سرنوشت داشت و سال‌های زیادی را برای یافتن پاسخ این پرسش سپری کرده بود که آیا نیروی خاصی در درون هر انسان هست که رشد و تعالی هر موجود زنده‌ای را میسر کند و او را به خود واقعی‌اش بازگرداند؟ او مایل بود اگر چنین نیرویی وجود دارد، آن را کشف کند و به دنبال علائم آن، تمام چیزهای اطرافش را آزمایش کرد تا اینکه این حس او به‌تدریج به وسواس ذهنی تبدیل شد. حال در ساعات پایانی عمرش، بعد از اینکه دوستانش او را تنها گذاشتند، لئوناردو می‌خواست پاسخ به این پرسش را دربارهٔ معمای زندگی خودش به کار گیرد تا شاید آن را حل کند. او در پی نشانه‌هایی از آن نیروی درونی یا تقدیری بود که او را تا آن لحظه جلو رانده بود.

لئوناردو برای یافتن جواب به دوران کودکی خود یعنی دهکدهٔ وینچی در بیست مایلی خارج از فلورانس فکر کرد. پدرش سِر پیرو داوینچی۸ محضردار و عضو ثابت جامعهٔ قدرتمند و سرمایه‌دار آن زمان به شمار می‌آمد، اما ازآنجاکه لئوناردو حاصل ازدواجی ثبت‌نشده بود، از شرکت در دانشگاه یا داشتن حرفه‌ای متعلق به نجیب‌زادگان منع شد. ازاین‌رو در مدرسه‌ای کوچک و گمنام درس خواند و از همان کودکی نیز اغلب اوقات در خود فرو می‌رفت. او بیشتر دوست داشت در بیشه‌زارهای سرسبز اطراف وینچی قدم بزند یا در مسیری منتهی به چشم‌اندازهای زیبا و متفاوت راه برود؛ او از نظاره کردن جنگل‌های درهم‌فشردهٔ پر از گرازهای وحشی، آبشارهایی که از ارتفاعی عظیم فرو می‌ریختند، از سُر خوردن قوها بر سطح دریاچه‌ها و رویش گل‌های وحشی عجیب و ناشناختهٔ آن‌سوی تپه‌ها و ساحل دریا لذت می‌برد. زندگی سرشار و رنگارنگ جنگل او را اسیر خود کرده بود.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

کاربر 5833504
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

بسیار عالی

زمان

۲۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۱۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۱۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان