دانلود و خرید کتاب انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می کند رایان هالیدی ترجمه سیده مرضیه طاهائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می کند اثر رایان هالیدی

کتاب انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می کند

معرفی کتاب انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می کند

کتاب انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می کند نوشتهٔ رایان هالیدی و ترجمهٔ سیده مرضیه طاهائی و سمیرا آزادپیما و فرزانه کامگاری است و انتشارات اندیشه آگاه آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب قدرت خودکنترلی است.

درباره کتاب انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می کند

به‌واسطه انضباط همه‌چیز ممکن بوده و بهتر خواهد شد. فردی واقعاً کامل و بی‌عیب‌ونقص را نام ببرید که هیچ نظم و انضباطی نداشته باشد یا فاجعه‌ای را نام ببرید که حداقل تا حدی ریشه در بی‌انضباطی نداشته باشد. انضباط فردی یعنی رها کردن هر چیزی که دارید و آگاهی از اینکه چه چیزی را باید حفظ کنید. هدف از انضباط فردی تعادل است. در مقابل بعضی چیزها مقاومت کرده و بعضی چیزها را دنبال می‌کنیم. در همه‌چیز با اعتدال پیش می‌رویم، عمداً و معقولانه، بدون اینکه تحت تأثیر قرار گرفته و کنترل خودمان را از دست بدهیم. کسانی که ما آن‌ها را بیشتر تحسین می‌کنیم در کتاب انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می کند مورد بررسی قرار خواهند گرفت، افرادی چون مارکوس اورلیوس، ملکه الیزابت دوم، لو گریگ، آنگلا مرکل، مارتین لوتر کینگ، جورج واشنگتن و وینستون چرچیل، که با خویشتن‌داری و فداکاری‌شان به ما الهام می‌بخشند.

خواندن کتاب انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رایان هالیدی

رایان هالیدی یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان و علاقه‌مند به مکتب فلسفی رواقی است. کتاب‌های او ازجمله «ایگو دشمن است»، «روزنگار رواقی‌گری» و «سکون کلید است» جزء کتاب‌های پرفروش بوده و به بیش از چهل زبان ترجمه و میلیون‌ها نسخه از آن‌ها به فروش رفته است. او با همسر و دو پسرش در خارج از شهر آستین زندگی می‌کنند و گله‌ای کوچک از گاو و سایر چهارپایان را پرورش می‌دهند. کتاب‌فروشی او با نام «رواق نقاشی شده»، در خیابان تاریخی بستروپ در ایالت تگزاس واقع شده است.

بخشی از کتاب انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می کند

«دردها برایش شوخی بود. تب، میگرن، کمردردی فلج‌کننده، کشیدگی عضلات و رگ‌به‌رگ شدن مچ پا را به بازی می‌گرفت. یک روز پس از اصابت توپ بیس‌بال با سرعت حدود صدوسی کیلومتر در ساعت به سرش، لباس پوشید و با کلاه بِیب روث (که جثه‌ای بزرگ‌تر از او داشت) بازی کرد، زیرا ورم سرش به‌گونه‌ای بود که با کلاه خودش پوشانده نمی‌شد.

لو گریگ برای ۲۱۳۰ بازی متوالی به‌عنوان بیس‌من اول برای تیم نیویورک‌یانکیز بازی کرد و مجموعه‌ای از صلابت بدنی را به مدت پنج دهه به نمایش گذاشت. شاهکاری در میزان استقامت یک انسان که آن‌قدر وجهه‌ای جاودانه یافت که باورنکردنی بود. به‌خصوص اگر بدانیم که یک فصل عادی لیگ برتر بیس‌بال در آن زمان‌ها (دهه ۱۹۲ تا ۱۹۳۰) شامل ۱۵۲ بازی بود.

تیم نیویورک‌یانکیز هفت‌بار به مسابقات نهایی بیس‌بال رسید و گریگ از آوریل تا اکتبر به مدت هفده‌سال بدون هیچ استراحتی و در بالاترین سطحی که می‌شود تصورش را کرد برای آن‌ها بازی کرد. در فصل‌هایی که لیگ برگزار نمی‌شد، بازیکنان در بازی‌های دوستانه شرکت می‌کردند و گاهی لازم بود تا به کشورهای دوردستی مانند ژاپن سفر کنند. گریگ در طول مدت حضورش در تیم نیویورک‌یانکیز در حدود ۳۵۰ بار دابل‌هِدر کرد (در یک روز دو بار بازی کرد) و حداقل ۳۲۰ هزار کیلومتر (آن‌هم عمدتاً با قطار و اتوبوس) در سراسر کشور سفر کرد.

علی‌رغم همه این‌ها هرگز حتی یک بازی را از دست نداد. دلیلش این نبود که هرگز مصدوم یا بیمار نشده بود، بلکه به این دلیل که او مانند لوکوموتیوی بود که حاضر نبود متوقف شود و از کنار درد و مشکلات جسمانی (که دیگران به‌عنوان عذر و بهانه می‌آوردند) می‌گذشت. زمانی که از دستانش سی‌تی‌اسکن گرفته شد، پزشکان بهت‌زده، دست‌کم هفده شکستگی را در دستانش مشاهده کردند که به‌خودی‌خود بهبود یافته بود. طی دوران حرفه‌ای‌اش، تقریباً همه انگشتانش شکسته بود و این آسیب‌ها نه‌تنها سرعتش را کم نکرده بود، بلکه حتی کلمه‌ای هم راجع به آن‌ها صحبت نکرد.

از طرف دیگر او تقریباً به‌طور غیرمنصفانه‌ای بیشتر به خاطر شکست‌ناپذیری و بردهای پی‌درپی و بدون باخت یا تساوی در بازی‌ها معروف است که آمارهای خارق‌العاده‌ای که وی در طول دوران بازی‌اش به دست آورده است را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. میانگین ضربات (BA) حرفه‌ای او ۳۴۰/۰ است که عددی باورنکردنی بود و در دوران پس از پایان فصل به ۳۶۱/۰ رسید (در دو سری مسابقات نهایی بیس‌بال او بیش از ۵۰۰/۰ ضربه زد). او ۴۹۵ هوم‌ران و بیست‌وسه گرند اسلم را به ثمر رساند، رکوردی که برای بیش از هفت دهه پابرجا بود. در سال ۱۹۳۴، او سومین بازیکنی بود که توانست تاج سه‌گانه لیگ برتر بیس‌بال را به دست آورد. او دو بار عنوان باارزش‌ترین بازیکن، هفت‌بار به‌عنوان عضو تیم ستارگان و شش‌بار قهرمان مسابقات جهانی شد. توانست به تالار مشاهیر موزه نیویورک راه یابد و اولین بازیکنی بود که باشگاه شماره او را بازنشسته کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۲)
بله ماندن در زیر پتو، بهتر و خوشایندتر از بیدار شدن است اما آیا ما برای این به دنیا آمده‌ایم؟ تنها برای تجربه احساس خوب؟ نعمت زندگی را این‌گونه خرج خواهید کرد، نعمت لحظه حال که دیگر هرگز آن را نخواهید داشت؟
bookbuff
چرچیل به پسران جوان مدرسه هارو گفته بود: «هرگز تسلیم نشوید، هرگز تسلیم نشوید، هرگز، هرگز، هرگز، هرگز. در هیچ کاری تسلیم نشوید، چه کار بزرگی باشد و چه کاری کوچک ... هرگز تسلیم زور نشوید؛ هرگز تسلیم قدرتِ به‌ظاهر بیشتر دشمن نشوید.»
bookbuff
شروع کارهای سخت برای انسان‌های نادان دشوار است. آن‌ها بسیار ضعیف، ترسو و بی‌انضباط هستند. اما اکنون برای شما یک فرصت است. اینجاست که برنده خواهید شد. آن‌ها معطل می‌مانند و شما پیش می‌افتید. البته شرطش این است که از همین الان دست به کار شوید.
Fatima
گورستانِ استعدادها و توانایی‌های از دست رفته پر از افرادی است که اول می‌خواستند کارهای دیگری را انجام دهند و بعد به کار سخت‌تر و اصلی‌شان برسند. زمان انجام آن کار همین الان است. زمان شروع همین الان است. با کار سخت شروع کنید. نه از روی ناامیدی، بلکه با عجله و اشتیاق، با بدنی که برای کار سخت ورزیده است و ذهنی که تیزبین و متمرکز است.
Fatima
محمدعلی کِلِی در این رابطه گفته است: «وقتی مردی بتواند زندگی، نیازهای جسمانی و قسمت‌های پست‌تر شخصیتش را کنترل کند، عزت و جایگاه خود را بالا می‌برد.»
bookbuff
«هر مبارز باید کمی در خصوص اتفاقی که ممکن است برایش پیش بیاید بترسد، چراکه ترس ذهن را هوشیارتر می‌کند. وقتی چیزی برای ترسیدن ندارید، ذهن شما بی‌حوصله و کسل می‌شود.»
Fatima
به‌واسطه انضباط همه‌چیز ممکن است و بهتر خواهد شد. فردی واقعاً کامل و بی‌عیب‌ونقص را نام ببرید که هیچ نظم و انضباطی نداشته باشد یا یک رخداد فاجعه‌بار را نام ببرید که حداقل تا حدی ریشه در بی‌انضباطی نداشته باشد.
bookbuff
داشتن انضباط فردی نوعی تنبیه و مجازات نیست، بلکه راهی برای اجتناب از آن است
Fatima
اهمال‌کاری نوعی غرور و خودشیفتگی است. فرض ما بر این است که همواره فرصتی وجود خواهد داشت. با اینکه اکنون انضباط فردی لازم برای انجام فلان کار را نداریم اما نزد خود این‌گونه فرض می‌کنیم که بعداً می‌توانم خودم را ملزم به انجام آن کنم!
Fatima
شما باید تا زمانی که هنوز فرصت دارید بهترین کار را انجام دهید. زندگی کوتاه است. هرگز نمی‌دانید چه زمانی بازی تمام می‌شود یا بدنتان از شما گرفته خواهد شد. پس آن‌ها را تباه نکنید!
Fatima

حجم

۲۶۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲۶۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۴۴,۹۰۰
۲۶,۹۴۰
۴۰%
تومان