دانلود و خرید کتاب کوچینگ خود جنی پوردی ترجمه محبوبه مظاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوچینگ خود اثر جنی پوردی

کتاب کوچینگ خود

معرفی کتاب کوچینگ خود

کتاب کوچینگ خود؛ توسعه فردی - شغلی نوشتهٔ جنی پوردی و ترجمهٔ محبوبه مظاهری است و انتشارات اندیشه احسان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کوچینگ خود

در کتاب کوچینگ خود شما تکنیک خودکوچینگ (self c-aching) را به‌طور کامل می‌آموزید.

تکنیک کوچینگ به دو شاخه اصلی تخصصی کوچینگ زندگی و کوچینگ بیزینس تقسیم می‌شود و سایر تخصص‌ها در زیر شاخه این دو قرار می‌گیرند. این کتاب در مورد کوچینگ رشد و توسعه فردی در زیر شاخه کوچینگ زندگی است.

در این کتاب می‌آموزید که چگونه خودتان را کوچینگ کنید. 

خواندن کتاب کوچینگ خود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با مفهوم کوچینگ و توسعهٔ خود بیشتر آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کوچینگ خود

«در ناب‌ترین شکل آن، کوچینگ زندگی روشی است که از سؤالات قدرتمندی برای تسهیل کار شما در یافتن پاسخ مناسب خودتان، استفاده می‌کند. با این وجود، کوچینگ زندگی ممکن است از کارهای مشابه دیگر الهام گرفته و در کنار رویکردهای مشابه کارآمد باشد. این بخش تمایزات بین کوچینگ و روابط نزدیک آن را بررسی می‌کند.

در زیر مواردی را می‌بینید که کوچینگ زندگی شامل آنها نمی‌شود.

کوچینگ، مشاوره یا درمان نیست. مشاوره و درمان معمولاً از این دیدگاه نشأت می‌گیرند که چیزی به اصلاح نیاز دارد. در حالی که بسیاری از روش‌های درمانی کاملاً ریشه در عملکرد فعلی و حرکت رو به جلو دارند اما تمرکز آنها بیشتر روی درک مشکل موجود و رسیدن به مرحله پذیرش آن جهت پیشروی و حرکت رو به جلو در کار است. در کوچینگ، جهت‌گیری به سمت کار مبتنی بر این دیدگاه است که شما اساساً کامل، سالم و به اندازه کافی قوی هستید تا با چالش‌های کوچینگ مواجه شوید.

کوچینگ مشاوره نیست. کار با کوچ یک روش عالی برای پیشرفت خود است. در این حالت شما فردی را می‌یابید که در چند جنبه مهم مانند مهارتها، دانش، آگاهی از شما جلوتر و با تجربه‌تر است و شما سعی می‌کنید خودتان را به بهترین حالت وی نزدیک کنید. یک کوچ تعلیمی بر اساس منطق پیش می‌رود و در نتیجه شما می‌توانید انتخاب کنید که آن را بپذیرید یا نه. همچنین، یک کوچ تربیتی می‌تواند شما را در بهره‌گیری از منابع درونی خود راهنمایی کند اما تمایل کارایی کوچینگ تعلیمی به سمت تمرکز بر روی ایجاد توانایی شما به شکل غیررسمی است.

یکی از پیامدهای احتمالی خود کوچینگ، این است که شما تصمیم می‌گیرید که خود را یک کوچ برای مدل سازی در نظر بگیرید. شاید شخصی که با او کار می‌کنید بتواند در یک زمینه کاری خاص، خرد و منطق خود را منتقل کند. یا ممکن است او فردی باشد که شما به خاطر نگرش کلی آنها نسبت به زندگی به وی احترام بگذارید یا شاید کسی که در برقراری روابط قوی و مثبت برتری دارد یا کسی که همیشه فضای آرامش و تعادل را ایجاد می‌کند. شما می‌توانید به طور فعال با یک کوچ کار کنید یا به سادگی اگوی نقش قوی متناسب با چالش‌های زندگی را در آن فرد مشاهده کنید که در نتیجه شما می‌توانید سبک زندگی خود را با آن الگو مطابقت دهید.

کوچینگ، نصیحت کردن نیست. یک کوچ شما را نصیحت نمی‌کند. یک کوچ ممکن است گزینه‌هایی را برای شما مطرح کند اما در اصل کوچینگ فرایندهای تفکرتان را تسهیل می‌کند. در این کتاب به شما اصول عملی را ارائه می‌دهم که مانند کوچینگ عمل می‌کند و باعث می‌شود کوچ درونتان با شما صحبت کند. وقتی خودتان کوچ خویش هستید، به کوچ داخلی خود گوش دهید اما برای خود سخنرانی نکنید.

کوچ غیر مستقیم کسی است که از مداخله، راهنمایی و مشاوره فرار می‌کند. وقتی شما برای خود کوچینگ می‌کنید، بر اساس آنچه واقعاً می‌خواهید و به آن احتیاج دارید، به خود فرصت دهید تا امور را آرام و هدفمند انجام دهید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۹۳۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۱۴۱,۵۰۰
تومان