دانلود و خرید کتاب استادی رابرت گرین ترجمه فاطمه باغستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استادی اثر رابرت گرین

کتاب استادی

نویسنده:رابرت گرین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب استادی

کتاب استادی اثری از رابرت گرین با ترجمه فاطمه باغستانی است. این کتاب نتیجه سال‌ها تحقیق و تجزیه و تحلیل زندگی اساتید بزرگ دنیا است. 

رابرت گرین در این اثر به تجزیه و تحلیل زندگی استادان بزرگی مانند چارلز داروین، بنیامین فرانکلین، آلبرت انیشتین و لئونارد داوینچی پرداخته است و با ۹ نفر از استادان بزرگ معاصر مانند پل گراهام و ... مصاحبه و گفتگو کرده است. او نتیجه این تحقیق‌ها و گفتگوها را اینطور بیان می‌کند. شکل نهایی قدرت، خود تسلط است. او با بازگو کردن اسطوره‌های فرهنگی در مورد نبوغ به تمام انسان‌ها نشان می‌دهد که چطور می‌توانند استاد خود شوند. این کتاب راهنمایی است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های استادانه خودتان را پرورش دهید. 

کتاب استادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب استادی برای تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتب انگیزشی جذاب و کاربردی است. 

 درباره رابرت گرین

رابرت گرین، نویسنده و سخنرانی محبوب و مطرح در سطح جهان است. او کتاب‌های زیادی را در زمینه قدرت، استراتژی و روش‌های جنگی به چاپ رسانده که هر کدام علاقه‌مندان خاص خود را دارد. معروف‌ترین کتاب او ۳۳ استراتژی جنگ است که با تلفیق وقایع تاریخی و وصل کردن آن به زندگی روزمره، شاهکاری در دنیای نویسندگی خلق کرده است. 

بخشی از کتاب استادی

بسیاری از بزرگ‌ترین اساتید تاریخ اعتراف کرده‌اند که گاه صدا، نیرو یا احساساتی را تجربه می‌کردند که آن‌ها را به سمت جلو هدایت می‌کرده است. برای ناپلئون بناپارت این راهنما ستاره‌ای بود که وقتی در مسیر درست پیش می‌رفت، همیشه آن را بر فراز سرش احساس می‌کرد. برای سقراط این ندا خدای درون بود. این ندا که سقراط می‌شنید شاید از جانب خدایانی بود که به او نهیب‌وار می‌گفتند از انجام چه کارهایی پرهیز کند. گوته نیز آن راهنما را خدای درونش می‌دانست و مدعی بود نیرویی روحانی درونش جاری است که او را به‌سوی سرنوشت سوق می‌دهد و بعدها نیز افرادی چون آلبرت اینشتین از ندای درونی‌ای صحبت می‌کنند که مسیر تفکراتشان را شکل داد. تمام این موارد نمونه‌هایی متفاوت از همان چیزی است که لئوناردو داوینچی نیز آن را به صورت تقدیر تجربه کرد.

این تجربه‌های درونی را می‌توان به چشم جادویی ناب، چیزی اسرارآمیز که زبان ما از شرح و توصیف آن قاصر است، نگریست یا آن را تجربه‌ای مبهم و تخیلات واهی نامید، اما روش ملموس‌تر و واقعی‌تری نیز برای درک آن وجود دارد که در ذیل به آن می‌پردازیم:

همهٔ ما منحصربه‌فردیم. این یگانگی به شکل ژنتیکی در دی‌ان‌ای ما مشخص شده است. ما پدیده‌هایی بی‌نظیر در زمان و مکانی خاص در جهانیم و این ترکیب ژنتیکی خاص نه قبل از ما وجود داشته است و نه بعد از ما تکرار خواهد شد. اولین بروز این یگانگی برای همه ما ابتدا در دوران کودکی و از طریق گرایش‌ها و علاقه‌مندی‌های ذاتی به نمایش درآمده است. در مورد لئوناردو، این نیرو خود را در محیط اطراف و طبیعت دهکده‌اش نشان داد و سپس روی برگه‌های سفید کاغذ حک شد و او را در مسیر زندگی‌اش هدایت کرد. این نیرو ممکن است در دیگران به صورت گرایشی زودهنگام به شمایل بصری، ریاضیات، کشش به جابه‌جایی‌های فیزیکی نامتعارف یا نظم فضایی باشد. اکنون ما چگونه می‌توانیم چنین گرایش‌هایی را توضیح دهیم؟ آن‌ها نیروهایی درون ما هستند و عمیق‌تر از آن‌اند که به‌واسطه کلام و زبان محدود آدمی توصیف شوند. این نیروها ما را به‌سوی برخی از رفتارها سوق می‌دهند و از برخی دیگر بازمی‌دارند و همان‌طور که ما را به این‌سو و آن‌سو می‌کشانند، موجب رشد مغزمان در مسیرهای ویژه می‌شوند.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

Moon
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

من این کتاب رو با نام دیگری در حال خوندن هستن با ترجمه رامین کریمی ثالث با نام مهارت ، اما بعد از خوندن نمونه و دیدن فهرست دیدم همون کتابه خوشحالم که قبل از خرید متوجه شدم یکی ان کتاب مفید

- بیشتر
علیرضا پاشائی راد
۱۴۰۰/۰۱/۳۰

همین کتاب در کتابراه قیمتش ۲۸هزارتومنه نمیدونم بر چه اساس و منطقی قیمت گذاری میکنید

کاربر ۳۹۶۵۲۳۳
۱۴۰۱/۰۷/۲۱

لطفا یکی چن تا کتاب تو سبک کتابای رابرت گرین معرفی کنه خیلی نیاز دارم

bobzf
۱۳۹۹/۰۹/۳۰

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۷)
خشمگین شدن به دلیل اخلاق دیگران، همان قدر احمقانه است که از سنگی که غلتیده و سر راه شما قرار گرفته است خشمگین شوید
f.z
«فقط در پایان روزی پرثمر خوابی دلنشین از راه می‌رسد. پس در انتهای زندگی پرثمر است که مرگی دلنشین خواهد آمد.»
Nova
هر آنچه زنده است، پیوسته در تغییر و حرکت است. لحظه‌ای که خیالتان راحت شد و فکر کردید که به سطح مطلوب خود رسیده‌اید، بدانید که بخشی از مغزتان به حالتی از فساد وارد شده است.
Nova
اگر کارتان از اعماق وجودتان سرچشمه بگیرد، اعتبار و اصالت آن با همگان ارتباط برقرار خواهد کرد
f.z
قدرت و هوش یا باید به‌طور پیوسته بازبینی و نو شوند یا خواهند مُرد.
Nova
اگر ابزاری باشد که باید عاشق آن باشید و پزِ آن را بدهید، چیزی جز مغزتان نیست. مغز انسان شگفت‌انگیزترین، روح‌بخش‌ترین و بهترین ابزار پردازش اطلاعات است که در دنیای شناخته‌شدهٔ ما به وجود آمده است.
f.z
آدمی باید یاد بگیرد که بیشتر از آنکه به درخشش حکما و عقلا توجه کند، به پرتوهای ضعیف و ناگهانی که از درون خویش به ذهنش می‌رسد، توجه کند، اما ازآنجاکه این تابش از آنِ خودش است، به آن کوچک‌ترین توجهی ندارد. ما در هر کاری که از نوابغ سر می‌زند، اندکی از افکار سرکوب‌شدهٔ خود را می‌بینیم؛ افکاری که حالا با شکل و شمایلی جذاب‌تر و والاتر به سمت ما بازگشته‌اند.
Reza
خستگی نشانهٔ پیشرفت است و هشدار می‌دهد که ذهن شما در حال پردازش پیچیدگی‌هاست و به تمرین بیشتری نیاز دارد.
amir naseri
شما از نظر احساسی نیز پیشرفت می‌کنید و حس شادمانی‌تان تازه می‌شود و تعریفی جدید از لذت‌ها به دست می‌آورید. در این زمان است که لذت‌های آنی دیگر برایتان نوعی وقت‌گذرانی و غیرخوشایند می‌شوند. حالا لذت واقعی را در غلبه بر چالش‌های بزرگ، اعتماد به توانایی‌ها، آسان شدن مهارت‌ها و حس قدرت پس از یادگیری می‌دانید.
amir naseri
مردم هر روز بیشتر از قبل نسبت به راست‌گویی و کشف حقیقت بی‌میل شده‌اند. آن‌ها دوست ندارند دربارهٔ خودشان، نقاط ضعفشان، بی‌کفایتی‌هایشان و نقص‌هایشان در کار و زندگی حقیقت را بگویند
f.z

حجم

۷۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۷۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان