دانلود کتاب صوتی قانون ۵۰ ام با صدای سلمان ظاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون ۵۰ ام اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون ۵۰ ام

معرفی کتاب صوتی قانون ۵۰ ام

کتاب صوتی قانون ۵۰ ام نوشتهٔ رابرت گرین و فیفتی سنت و ترجمهٔ فاطمه باغستانی است. سلمان ظاهری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی در فهرست ۵ کتاب برتر به انتخاب نیویورک‌تایمز و از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در ایالات متحدهٔ آمریکا بوده است.

درباره کتاب صوتی قانون ۵۰ ام

قانون پنجاهم نتیجهٔ دوستی و تحسین متقابل میان «فیفتی سنت» (رپر) و «رابرت گرین» (نویسنده) بوده است. کتاب گرین با عنوان «۴۸ قانون قدرت» که مدت‌ها است در جهان هیپ‌هاپ جزو اصلی‌ترین چیزها محسوب می‌شود، موردتوجه «فیفتی سنت» قرار گرفت و از مدیر خود خواست تا جلساتی را با گرین ترتیب دهد. گرین گفت که او از شخصیت فیفتی سنت شگفت‌زده شده و تحت‌تأثیر «آرامش ذن‌مانند»ِ او قرار گرفته است. این ۲ شروع به کار بر روی یک پروژهٔ مکتوب کردند که ۲ جهان آن‌ها را با هم ترکیب کرد و حاصل آن شد کتاب صوتی قانون ۵۰ ام.

کتاب صوتی قانون ۵۰ ام درمورد استراتژی و بی‌باکی است که با همکاری «فیفتی سنت» و «رابرت گرین» نوشته شده است. این کتاب یک گزارش نیمه‌اتوبیوگرافی است که درمورد ظهور «فیفتی سنت»، هم به‌عنوان جوان شلوغ شهری و هم به‌عنوان یک نوازندهٔ تازه‌کار و موفق، با درس‌ها و حکایاتی از چهره‌های تاریخی مانند «آبراهام لینکلن»، «سان تزو»، «سقراط»، «ناپلئون بناپارت»، «مالکوم ایکس» و... است. هر یک از ۱۰ فصل کتاب صوتیِ حاضر، یک جنبه از بی‌باکی را توضیح داده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی قانون ۵۰ ام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و خودزندگی‌نامه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین (Robert Greene) یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز است که در ۱۴ می‌ ۱۹۵۹ به دنیا آمد. او کتاب‌هایی مثل «۴۸ قانون قدرت»، «۳۳ استراتژی جنگ» و «پنجاهمین قانون» را نوشته است. او در دنیای تجارت نیز طرفداران بسیاری دارد و همواره به‌عنوان نویسنده‌ای از او یاد می‌شود که طیف مخاطبان و هوادارانش گسترده و متنوع است؛ همچنین کارهای گرین در رسانه‌های مطرحی چون نیویورک‌تایمز، USA Today، CNN، نیویورکر، نیوزویک، لس‌آنجلس تایمز، فوربس، هافینگتون پست، هفتهٔ تجارت و... دیده شده است. کتاب‌های «قوانین مبارزه» و «قوانین نفوذ» نیز از آثار مکتوب این نویسنده هستند.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۷۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۷۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان