دانلود کتاب صوتی مدیریت خشم با صدای مصطفی هرآیینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت خشم اثر ویلیام دویل جنتری

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت خشم

معرفی کتاب صوتی مدیریت خشم

کتاب صوتی مدیریت خشم نوشته ویلیام دویل جنتری است که با ترجمه عزیزالله سمیعی و سعید گرامی و صدای مصطفی هرآیینی منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند خشمتان را در زندگی کنترل کنید و فقط در زمان لزوم از آن استفاده کنید. 

درباره کتاب مدیریت خشم

خشم بخشی از زندگی است – از خاطره، شادی و هم‌دردی چیزی کم ندارد. هیچ کس خشمگین شدن را بر نمی‌گزیند. خشم واکنشی است که در سیستم عصبی ما کار گذاشته شده است. در حقیقت، خشم یکی از نخستین هیجان‌هایی است که مادران در نوزادان خود تشخیص می‌دهند. بنابراین برای شروع مدیریت خشم هیچ وقت زود نیست. هیچ کس از مسائلی که خشم برایش پدید می‌آورد در امان نیست. خشم به دلیل اینکه برای زن و مرد، کوچک و بزرگ، ثروتمند و فقیر، تحصیل کرده و غیر تحصیل کرده و مؤمن و کافر مسئله می‌سازد هیجانی بسیار فراگیر است. ده‌ها میلیون نفر انسان در تک تک روزهای زندگی خود از آنچه که نامش را خشم زهرآلود می گذاریم – یعنی خشمی که زندگی را زهرآلود می‌کند – بیهوده رنج می‌برند. خشم چیزی نیست که بتواند – یا باید – درمان شود. اما اگر می‌خواهید از آن بهره ببرید باید آن را به خوبی – در خانه، سر کار و در صمیمانه‌ترین روابط خود – مدیریت کنید. مدیریت خشم، علاوه بر خیلی چیزهای دیگر، به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید با تمرکز روی چیزهای مثبت، خشم خود را مدیریت کنید، خواب راحتی داشته باشید، چطور دید تان را به زندگی تغییر دهید و چگونه برخوردها را به چالش تبدیل کنید. مدیریت خشم از نصیحت‌های ساده سال های گذشته – که می گفتند هر وقت خشمگین شدید از یک تا ده بشمرید یا چند نفس عمیق بکشید – به طور عمدی بسیار فراتر رفته است و این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور خشمتان را کنترل کنید. 

شنیدن کتاب مدیریت خشم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم

درباره ویلیام دویل جنتری

دکتر دویل جنتری (PhD, Gentry Doyle )روانپزشک بالینی و مدیر انستیتوی زندگی بدون خشم در لینچ برگ ویرجینیا (Virginia, Lynchburg ) است. وی عضو انجمن روانشناختی آمریکا و سردبیر مؤسس جورنال آو بیهیویرال مدیسین (Medicine Behavioral of Journal ) بوده است. دکتر جنتری در طول چهار دهه کار و فعالیت خود بیش از ۱۰۰ اثر از جمله هشت کتاب به چاپ رسانده و در زمینه های روان شناسی بهداشت، طب رفتاری و مدیریت خشم پیشگام بوده است. او قبلا در دانشکده مرکز پزشکی دانشگاه دیوک (Duke Center Medical University) و دانشکده پزشکی دانشگاه تگزاس در گالوستون (Galveston) خدمت کرده است. جنتری در سراسر ایالات متحده، کانادا و اروپا برای شرکت کنندگان تازه کار و حرفه ای سمینارهای تربیتی برگزار کرده است. او همچنین در صنایع عمده، یعنی جایی که در مدیریت برخورد، تیم سازی و ارتقای سالمتی تخصص پیدا کرد نیز فعالیت داشته است. مقالاتی که به کار دکتر جنتری در زمینه خشم مربوط می‌شوند در مجلات گوناگون معاصر به چشم می‌خورند و با او پی در پی در باره نظراتش و چگونگی ایجاد و حفظ زندگی بدون خشم در رادیو و تلویزیون مصاحبه می‌شود. وی پیش‌تر دو کتاب نیز با نام‌های بدون خشم و وقتی کسی که دوستش دارید خشمگین می‌شود، نوشته است. 

نظرات کاربران

mpeikesobh
۱۴۰۲/۰۳/۳۱

شاید سلیقه ای باشه ولی من از گویندگی راضی نبودم،،اصلا نتونستم با متن کتاب ارتباط برقرار کنم، انگار بچه کلاس اولی داره کتاب میخونه، حداقل برای برگشت پول یه راهکار قرار بدید، کلی از شما کتاب خرید کردین حیف واقعا

شاید یه ستاره ی سیاه :))
۱۴۰۲/۰۷/۲۰

یعنی عاشق اخر هفته با کتاب طاقچه شدم. ممنون ازتون🌹 طاقچه عزیز گوینده اصلا مناسب نبود، جدای از اینکه مبهم می خونه، در ادای بعضی جملات و کلمات اشتباه زیاد داره. خیلی سعی کردم با کتاب ارتباط بگیرم اما نشد. لطفا

- بیشتر
مرتضی ش.
۱۴۰۲/۰۷/۲۱

آخه ۱۸ ساعت گوش کردن خودش خشم آدم را به فوران در میاره! اساسا این نوع آموزشها خودشان باید ذاتا خلاصه و مفید باشند تا مؤثر واقع شوند.

Abolfazl1994.73
۱۴۰۲/۰۷/۲۰

لطفا تخفیف بزارین و کتابای رایگان بیشتری قرار بدین به این صورت توی اخر هفته هاتون که ارزش بالایی داشته باشن

|هیـچِ‌مطلقـ|
۱۴۰۲/۰۷/۲۰

فوق العاده بود ممنونم طاقچه عزیز بابت این هدیه های آخرهفته ای❤

mahsaa.hp
۱۴۰۲/۰۷/۲۴

کسی ک بتونه 18 ساعت به این نوع گویندگی گوش بده کاملا خشمشو مدیریت کرده حتی اگه چیزی از کتاب متوجه نشه

aminjavan
۱۴۰۲/۰۷/۲۳

صدای گوینده ضمن تشکر از ایشان بابت زحمتشان خیلی گوش نواز نبود.وهمچنین آلارمهایی که بعنوان آهنگ در بین صدای گوینده پخش میشد آزاردهنده بود.

(مرضیه)
۱۴۰۲/۰۷/۲۱

گویندگی کتاب انقدر بد بود که نصف کتاب رو هم گوش ندادم و ترجیح میدم خودم برم بخونم بعد نظر بدم

rtr toro
۱۴۰۲/۰۷/۲۰

من این کتاب را به صورت pdf هم دارم اما نسخه صوتی اش فوق العاده مفید و جالب بود. گویندگی را هم دوست داشتم خیلی خوب متوجه نکاتش میشدم و بسیار مفید بود. خیلی ممنون طاقچه بابت چنین کتاب مفیدی

MrM
۱۴۰۲/۱۰/۱۵

مفید بود برای من

زمان

۱۸ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان