دانلود کتاب صوتی نیروی عادت با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی نیروی عادت

کتاب نیروی عادت نوشتهٔ چارلز داهیگ و ترجمهٔ علی هداوند و با صدای کامبیز خلیلی است. در این کتاب صوتی صدها مطالعهٔ علمی، مصاحبه‌هایی با بیش از سیصد دانشمند و مدیر اجرایی و تحقیقاتی که در ده‌ها شرکت انجام شده را می‌شنوید.

درباره کتاب نیروی عادت

چارلز داهیگ (متولد ۱۹۷۴) برندهٔ جایزه پولیتزر، برای نوشته‌هایش در زمینه‌های کسب‌وکار است.

کتاب علمی داهیگ در زمینهٔ شکل‌گیری عادت‌ها با عنوان نیروی عادت؛ چرایی کارهایی که ما انجام می‌دهیم، در زندگی و کسب و کار، در ۲۸ فوریه ۲۰۱۲ منتشر شد. روزنامهٔ نیویورک تایمز خلاصه‌ای از آن را تحت عنوان «چگونه شرکت‌ها به رازهای شما پی می‌برند» منتشر کرد. کتاب نیروی عادت حدود ۶ هفته در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشت. داهیگ اطلاعات علمی را در قالب روايت به گونه‌ای بيان می‌كند كه ما را از دنيای كار و تجارت و شركت‌های بزرگ اقتصادی مانند استارباكس به جنبش‌های مدنی و مبارزه برای كسب حقوق شهروندی می‌برد و خصلت‌های طبيعی و نيروهای بالقوه انسان را به زيبايی شرح می‌دهد.

داهیگ در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه انسان با تمرکز بر تغییر یک عادت یا الگو که آن را اصل و مبنای عادات قرار می‌دهد، می‌تواند بر عادات دیگر خود هم غلبه کند و آن‌ها را در جهت مثبت تغییر دهد. او تأکید می‌کند که بر این اساس فقط افراد نیستند که می‌توانند عادات خود را تغییر دهند بلکه شرکت‌ها و سازمان‌ها هم می‌توانند بر تمرکز روی عادات کل سازمان را تغییر دهند.

شنیدن کتاب نیروی عادت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مدیران شرکت‌ها، برنامه‌ریزان و تمام کسانی که قصد دارند عادت بدی را در زندگی خود ترک و آن را با عادات خوب جایگزین کنند.

درباره چارلز داهیگ

چارلز داهیگ (متولد ۱۹۷۴) برندهٔ جایزهٔ پولیتزر نیویورک تایمز برای نوشته‌هایش در زمینه‌های کسب‌وکار است. او قبل از پیوستن به نیویورک تایمز برای روزنامهٔ لس آنجلس تایمز می‌نوشت. او که اکنون در شهر نیویورک ساکن است، فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های ییل (رشته تاریخ) و مدرسه کسب و کار هاروارد در رشته MBA است.

بخشی از کتاب نیروی عادت

«خانم ليزا با حضور مرتب در مركز تحقيق محبوب دانشمندان شده بود. بر اساس پرونده‌اش، ليزا آلن، زنی ۳۴ساله بود و از ۱۶سالگی نوشيدن و سيگاركشيدن را شروع كرده بود و بيشتر مدت عمر با چاقی دست به گريبان بود.

در يک زمان، در ميانه‌های ۲۰سالگی، مجموعه‌ای از بنگاه‌ها برای بازپس‌گرفتن۱۰ هزار دلار پولی كه به آن‌ها مقروض بود به اذيت و آزار او پرداختند. سوابق شغلی او نشان می‌داد بيشترين زمانی كه در جايی مشغول كار بوده به يک سال نمی‌رسيد.

اما، زنی كه امروز مقابل محققان ايستاده بود لاغر و پرشور بود و پاهای قوی يک دونده را داشت. نسبت به عکس‌هايی كه در پرونده‌ی او بود، ده سال جوان‌تر نشان می‌داد و گويی می‌خواست كسانی را كه در اتاق بودند تمرين دهد. طبق آخرين گزارش‌های پرونده، ليزا هيچ قرض معوقه‌ای نداشت، نوشيدن را كنار گذاشته بود و ۳۹ ماه بود كه در يک شركت گرافيک كار می‌كرد.

يکی از پزشکان پرسيد: «چه مدت است لب به سيگار نزده‌ای؟» و نگاهی به سياهه‌ی سؤال‌هايی انداخت كه ليزا هر وقت به اين آزمايشگاه می‌آمد به آن ها پاسخ می‌داد.»

نظرات کاربران

iman.gity
۱۴۰۰/۰۲/۰۱

در اولین نظر به نام و نشان کتاب این اشتباه ممکن است پیش بیاید که این هم کتابی بی محتوا از ژانر موفقیت مانند صدها کتاب بدرد نخوری است که بی علت بزرگ شده اند ؛ ولی صبر کنید! اصلا

- بیشتر
mohammadjavad
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

کتاب خوبیه ولی کاش این دو سه روزی که به پایان تعطیلات مونده کتابای بهتری بگذارید ولی بازم ممنون از طاقچه دندون اسب پیشکشی و نمیشمرن

Dexter
۱۳۹۷/۰۱/۰۹

لطفا اینو با تخفیف بذارید صدای آقای خلیلی برای این کتاب های روان شناسی خیلی خوبه!👌👌

narges_mnym
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

کتاب عالیه و این ترجمه و صدا بهتر از ترجمه های دیگه است فقط توضیح مثال ها خیلی طولانیه کسایی که رویکرد علمی دوست دارن این کتاب براشون جالبه

مهدی ابراهیمی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

درک فلسفه ی شکل گیری عادت ها اصلی ترین راه برای تاثیر گذاری بر روی عادت های ما و ایجاد عادت های جدید و جایگزین کردن اونهاست ؛ این کتاب و کتاب عادت های اتمی مکمل بسیار خوبی برای درک

- بیشتر
256
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

صدای گوینده به نظرم خیلی مناسبه.

🍃نــہـــالــــے🍃
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

جز کتابایی هست که تو لیستم بود ممنون از طرح نوروزیتون طاقچه جان🌺

hp
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

مرسی که بجای کتابای زرد شب قبل امشب اینو رایگان کردید.مررررسی 👌

ヽ( ´¬`)ノپری
۱۴۰۰/۰۴/۲۴

وصف کسل کننده و کش دادن بیهوده برای این کتاب مناسبه ‌. داستان ها شبیه به هم و با یک پیام . میتونست پیام رو خیلی زودتر و صریح تر بگه . در هر صورت من کتاب روان شناسی میخونم

- بیشتر
فرزانه رضایی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰

کتاب خرده عادت ها یا عادت های اتمی خیلی مفیدتر و کاربردی تر بود، چون توی اون کتاب بهش اشاره شده بود این کتاب رو تا آخر گوش دادم.

زمان

۱۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۳۲۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۳۲۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۳,۵۰۰
تومان