دانلود کتاب صوتی خودآموز بورس با صدای رضا صفدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودآموز بورس اثر سیدمجتبی فنائی

دانلود و خرید کتاب صوتی خودآموز بورس

معرفی کتاب صوتی خودآموز بورس

کتاب صوتی خودآموز بورس نوشتهٔ سیدمجتبی فنایی و حاصل گویندگی رضا صفدری و سعیده سلطانی است. انتشارات بورس این کتاب صوتی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب صوتی خودآموز بورس

کتاب صوتی خودآموز بورس به‌سادگی، روان و بدون نیاز به اطلاعات قبلی برای خواننده، نوشته شده است. مطالب این کتاب، بسیار کوتاه و سبک نگارش آن به‌گونه‌ای است که احتمالاً فرد نه‌تنها از شنیدن مباحث آن خسته نمی‌شود، بلکه در پایان عمدهٔ مطالب آن به‌صورت زنجیره‌ای از آگاهی‌ها در ذهن او باقی می‌ماند؛ به‌علاوه این کتاب صوتی با هدف تشویق افراد برای ورود به بورس نوشته نشده است، بلکه هدف اصلی نویسنده آشناکردن مردم با واقعیتی است که در عرصهٔ زندگی آنان وجود دارد. این واقعیت، نهادی به نام بورس است که میلیون‌ها نفر از افراد کرهٔ زمین در آن فعال هستند و هر روز هم بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. همهٔ جوامع برای ادامهٔ حیات توأم با موفقیت خویش، چاره‌ای جز تأسیس و گسترش «بورس» ندارند. مجموعهٔ مباحث این کتاب اطلاعاتی را در اختیار خواننده می‌گذارد که با آن می‌تواند علاوه بر پی‌بردن به اهمیت و ضرورت بورس، نحوهٔ ورود و فعالیت در آن را نیز بیاموزد و با شناخت اصطلاحات رایج در آن و نکات لازم برای انتخاب سهام، زمینهٔ فعالیت توأم با موفقیت خود را در این بازار فراهم آورد.

انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است. انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.

شنیدن کتاب صوتی خودآموز بورس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران آشنایی با چیستیِ بورس و راه‌های ورود به آن پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Mohammad
۱۴۰۲/۰۷/۱۵

بسیار کاربردی

کاربر 3046756
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

عالی

کاربر 6917815
۱۴۰۲/۰۷/۱۸

واقعا خیلی خیلی عالیه

کاربر 2358068
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

در مجموع کتاب، توضیحاتی در مورد سیستم معاملاتی در بورس بود که برای خیلی از دوستان میتونست کارا و مفید باشه، ولی نکته ای که در مورد این کتاب بسیار قابل تقدیر بود، صدا پیشگان این کتاب صوتی بودند، که

- بیشتر
کاربر 2682254
۱۴۰۲/۰۷/۱۵

بسیار عالی صدای بسیار خوب

کاربر 7581481
۱۴۰۲/۰۹/۰۲

هنوز‌نه‌کتابی‌خواندم‌‌اگر‌کتاب‌تاریخی‌ایران‌باشه‌خیلی‌دوست‌دارم‌ممنونم‌

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۲۵۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۲۵۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۱
تومان