دانلود کتاب صوتی جانشین با صدای بهاره عقبايی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جانشین اثر استیون کینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی جانشین

نویسنده:استیون کینگ
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جانشین

کتاب صوتی «جانشین» نوشتهٔ استیون کینگ با ترجمهٔ شیوا مقانلو و گویندگی بهاره عقبايی در واوخوان منتشر شده است. استیون کینگ این اثر را در سال ۲۰۰۹ برای مجلهٔ اسکوایر نوشت و در همان سال برندهٔ جایزهٔ ادبی شرلی جکسون شد. او این قصه را با نگاهی به سال‌های سخت دانشجویی خود و سؤالاتش دربارهٔ مفهوم اخلاق نگاشته است؛ بر اساس تعارض باورها و تصمیمات. در این داستان مدام با این پرسش مواجه می‌شویم که آیا اخلاقیات یک امر ثابت و همیشگی است؟

درباره کتاب جانشین

برای پول درآوردن و روزگار گذراندن تا چه حد دزدی مجاز است؟ مثلا آن همبرگردزدی‌های روزهای تعطیل را می‌شود نادیده گرفت؟ بدن‌فروشی را چه؟ البته بدن‌فروشی نه به آن شکلی که فکر می‌کنید. من گروه خونی کمیابی دارم و برای همین خونم را می‌فروختم؛ اما فرقش چیست؟ نوشتن مقاله برای دانشجوهایی که خودشان عرضه‌اش را ندارند چه حکمی دارد؟ من آدم ناتویی بودم، همهٔ این کارها را به اضافهٔ چندین کار بیشتر انجام می‌دادم؛ ولی آیا واقعاً بی‌اخلاق هم بودم؟

کتاب جانشین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به داستان‌های بلند با مضمون فلسفهٔ اخلاق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جانشین

چاد وقتی به آپارتمانشان برگشت، پله‌ها را با سرعت بالا رفت. مطمئن بود که نورا هنوز نرسیده. او را دیده بود که بعد از پایان کار می‌رفت تا با زدن یک دور کامل و دور کردن راهش، از محوطه بازی فاصله بگیرد.

مادرها حتی نگاهی به نورا نینداخته بودند

حالا همگی اطراف بچه‌ای جمع شده بودند که نورا برای انجام کار انتخابش کرده بود، یک پسربچه تقریباً چهارساله

اما چاد مطمئن بود نورا اصلاً به خانه نخواهد رسید و حتماً از اداره پلیس تلفنی به او زده خواهد شد که بگوید زنش آنجاست.

نورا هم حتماً در اداره پلیس از پا در می‌آمد و همه‌چیز را می‌گفت، از جمله نقش چاد را در این ماجرا و بدتر از همه نقش وینی را که باعث می‌شد کل دوندگی‌شان دود شود...

معرفی نویسنده
عکس استیون کینگ
استیون کینگ
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

استیون کینگ در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در پورتلند واقع در ایالات متحده‌ی آمریکا متولد شد. او فرزند دوم «نلی روث و دونالد پیتزبری کینگ» بود و یک برادر بزرگ‌تر از خودش داشت. زمانی که استیون خردسال بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند. استیون و برادر بزرگ‌ترش که دیوید نام داشت در خانه‌ی مادرشان بزرگ شدند.

نظرات کاربران

عادل تنها
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

داستانی کوتاه و جذاب راجع به انتخاب بین پول و اخلاق و تاثیرات تصمیمات بر آینده ی فرد و خانواده. ما با هر تصمیم پا تو مسیری تازه میذاریم و تبدیل به انسان جدیدی میشیم. من از این کتاب لذت بردم.

کاربر ۳۷۸۷۴۰۶
۱۴۰۰/۰۹/۱۳

خیلی بد بود توصیه میکنم نصب نکنید پشیمان می‌شوید واقعا خیلی برنامه مزخرفیه

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۷۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۷۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان