دانلود کتاب صوتی هنر خودشناسی با صدای حسن آزادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر خودشناسی اثر آرتور شوپنهاور

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر خودشناسی

گوینده:حسن آزادی
امتیاز:
۲.۱از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر خودشناسی

کتاب صوتی هنر خودشناسی نوشته آرتور شوپنهاور است که با ترجمه علی عبداللهی صدای حسن آزادی منتشر شده است. این کتاب خودشناسی از دیدگاه شوپنهاور فیلسوف مشهور است.

دربارخ کتاب هنر خودشناسی

کتاب صوتی هنر خودشناسی درباره هنر شناخت خویشتن یا معرفت نفس است. این کتاب در میان آثار شوپنهاور بسیار اهمیت دارد و هم از دیدگاه موضوع و درونمایه و سبک نوشتار اثری یگانه و منحصر به فرد است، این کتاب هم‌چنین به دلیل اتفاقات عجیبی که در پس زمینه نوشتن آن وجود دارد برای علاقه مندان به فلسفه شوپنهاور بسیار مهم است. 

شوپنهاور در کتبا صوتی هنر خودشناسی، ضمن اشاره دقیق به تجربه‌های خودش در زمینه های گوناگون، کتاب را با ضمیر اول شخص مفرد می‌نویسد و تلاش می‌کند در روند شکل گیری آن، به نوعی خودشناسی برسد. فیلسوف مشهور آلمانی با رک بودت همیشگی و به دور از استعاره پردازی بیشتر بخش‌های کتاب از تجربه‌های خود و تحلیلش از وقایع و افکار می‌گوید و هرجا می‌فهمد همان معنا در آثار دیگران پیشتر به باریک بینی و ایجاز بیان شده، دقیقا خود آن نقل قول را به زبان اصلی زکر می‌کند.

این کتاب پس از مرگ شوپنهاور منتشر شده و خودش هم این موضوع را می‌دانسته به همین دلیل در نوشتن آن عجله نکرده است و طی سال‌ها کم کم و با حوصله این کتاب را نوشته است. 

شنیدن کتاب هنر خودشناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فلسفه پیشنهاد می‌کنیم

درباره آرتور شوپنهاور

آرتور شوپنهاور فیلسوف مشهور آلمانی در سال ۱۷۸۸ در شهر دانتزیک گام بر عرصه هستی نهاد.

آرتور معاصر با فلاسفه، نویسندگان، و شعرای بزرگی همچون هگل از آلمان، هانری بیل استاندال از فرانسه و از دوستان صمیمی گوته بود. شوپنهاور اعتقاد اندکی به فلاسفه پیشین داشت و تنها افلاطون و کانت را شایسته چنین مقامی می‌دانست. او فیلسوفی بدبین به حساب می‌آمد و البته در زمینه‌های مختلفی همچون فلسفه، اخلاق، ادبیات، و هنر، مهارت و تسلط خود را نشان داد.

این فیلسوف بزرگ آلمانی از مخالفان سرسخت ماتریالیسم و مذهب به شمار می‌رفت و همواره در آثار خود، چنین باورهایی را نکوهش می کرد.

باورها و نظرات شوپنهاور در آن دوران، تفاوت زیادی با فلاسفه معاصر داشت و در تضاد با آنها بود. او آثار زیادی را در زمینه‌های گوناگون به رشته تحریر درآورد که «جهان، نمایش اراده و قدرت» مشهورترین آنها محسوب می‌شود. آرتور شوپنهاور در دوران میانسالی به بیماری افسردگی مبتلا شد و سرانجام در سال ۱۸۶۰، درگذشت.

معرفی نویسنده
عکس آرتور شوپنهاور
آرتور شوپنهاور

آرتور شوپنهاور در تاریخ ۲۲ فوریه ۱۷۸۸ در شهر دانزیگ در پادشاهی پروس (گدانسک در لهستان امروزی) از پدری هلندی و مادری آلمانی متولد شد. پدرش -که متأثر از اندیشه‌های ولتر بود و از حکومت نظامی‌گر پروس نفرت داشت- بازرگانی آزاده و فرهیخته و مادرش، نویسنده‌ای شناخته‌شده بود. بنیان زندگی مشترک هاینریش فلوریس شوپنهاور و یوهانا هنریته تروزینر چندان مستحکم نبود، چراکه در عین حال که هر دوی آن‌ها جزء طبقه‌ی مرفه و از روشن‌فکران جامعه‌ی خود به شمار می‌رفتند، اختلافات بسیاری با یکدیگر داشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد