دانلود و خرید کتاب اس کا میں رضا امیرخانی ترجمه احمد شهریار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اس کا میں اثر رضا امیرخانی

کتاب اس کا میں

معرفی کتاب اس کا میں

کتاب اس کا میں ترجمه رمان من او، رضا امیرخانی است که احمد شهریار آن را به زبان اردو ترجمه کرده است. ترجمه و ویرایش این کتاب زیر نظر مرکز ترجمه حوزه هنری انجام شده است. 

درباره کتاب اس کا میں

کتاب اس کا میں مربوط به زندگی مردی به نام علی فتاح است. او درگیر عشقی پاک و بی‌آلایش می‌شود. علی عاشق دختر خدمتکار خانواده‌اش مهتاب می‌شود. اما چون نمی‌داند عشقش پاک است یا نه صبر می‌کند. او تازمانی که از خلوص عشقش مطمئن نشده است صبر می‌کند و در مسیر داستان از راهنمایی‌های درویشی به نام مصطفی، از فرقه‌ای نامشخص از صوفیه کمک می‌گیرد. مهتاب و علی به هم نمی‌رسند و ناکام از دنیا می‌روند تا در جهان آخرت به یکدیگر برسند. این کتاب مشهورترین اثر رضا امیرخانی است.

خواندن کتاب اس کا میں را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رمان عاشقانه که به زبان اردو مسلط هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
رضا امیرخانی

رضا امیرخانی نویسنده‌ی جوان و خوش‌ذوقی است که در دهه‌ی هفتاد شمسی، در حوزه‌ی داستان‌نویسی ادبیات معاصر ایران ظهور کرد. او با انتشار رمان «ارمیا» خود را به مخاطبان داستان فارسی شناساند و با «منِ او»، موقعیت خود را به عنوان نویسنده‌ای شاخص در عرصه‌ی ادبیات داستانی تثبیت کرد.

نظرات کاربران

zalzalak
۱۴۰۰/۰۶/۱۸

طاقچه جان ممکنه فارسی من او رو هم بذاری؟🙏😍 کاربرا فک کنم قریب به اتفاق مسلط به فارسی ن، نباید قاعدتا نسخه فارسی ش رو هم قبل این میذاشتین؟!😬 ما را بیش از این در خماریش واننهید😕

راضیه
۱۴۰۱/۰۳/۲۱

خب چرا تو معرفی کتاب داستان رو لو می دید؟؟؟؟؟؟؟ این چه کاریه آخه...

zeinab niazmand
۱۴۰۰/۰۵/۱۳

کتاب بسیار زیباست،ترجمه ی اردو را نخوانده ام،اما امیرخانی بسیار زیبا و دلنشین داستانی از فراز و فرود یک عشق را بیان میکند با تمام رمان های دوهزاری عاشقانه تفاوت دارد داستان عشق است و اخلاق

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۸ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۸ صفحه

قیمت:
۱۳۱,۰۰۰
تومان