دانلود و خرید کتاب گوسفندی که گرگ شد عزیز نسین ترجمه رضا همراه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گوسفندی که گرگ شد اثر عزیز  نسین

کتاب گوسفندی که گرگ شد

معرفی کتاب گوسفندی که گرگ شد

کتاب گوسفندی که گرگ شد داستان‌های کوتاه طنز نوشته عزیز نسین، نویسنده، فعال فرهنگی،مترجم و طنزپرداز ترکیه‌ای است. این کتاب را رضا همراه به ارسی ترجمه کرده است. 

مَحمَت نُصرَت معروف به عزیز نسین، نویسنده، مترجم و طنزنویس اهل ترکیه است. کتاب‌های او بیشتر جنبه اعتراضی دارد، آثار این نویسنده را رضا همراه، صمد بهرنگی، ثمین باغچه‌بان، احمد شاملو به فارسی ترجمه کرده‌اند.

گوسفندها از بین می‌روند و چوپان روز به روز عصبانی‌تر می‌شود، و گوسفندها را کتک می‌زند و سعی می‌کند از آنها شیر بگیرد اما گوسفندها ترسیده‌اند، او بیشتر از همه به یک بره فشار می‌آورد و او را اذیت می‌کند و همین موضوع اوضاع را تغییر می‌دهد.

خواندن کتاب گوسفندی که گرگ شد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب گوسفندی که گرگ شد

ولی بره‌کوچولو همچنان غرش می‌کرد و پیش می‎آمد.

«چوپان عزیز دیگه خیلی دیر شده.» این را گفت و به روی چوپان حمله کرد. چوپان خواست بگریزد، ولی نتوانست خود را از زیر پنجه‎های قوی گوسفندی که گرگ شده بود نجات بدهد.

دندان های تیز گوسفندی که گرگ شده بود، گلوی چوپان را درید. خون گرم چوپان، برف‎های سفید بیابان را رنگین کرد و این جمله را برای عبرت سایرین روی برف‎ها نوشت:

«کاری نکنید که گوسفندها گرگ بشوند.» صدها سال است آن‌ها که خواندن و نوشتن بلد هستند، این داستان را برای بچه‎ها و نوه و نتیجه‎های خود تعریف می‎کنند؛ با این حال می‎بینیم باز هم گاه‌گاهی بزرگ‎ترها به خواب غفلت فرو می‎روند و با کارها و اعمال خود، کاری می‎کنند که گوسفندها گرگ می‎شوند.

نظرات کاربران

e.azad
۱۴۰۰/۰۲/۰۵

از کتاب‌های ضعیف نسین محسوب میشه. به نظر من خوندن و نخوندنش توفیری نداره.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۵۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان