دانلود و خرید کتاب اسم این کتاب راز است! پسودانیموس بوش ترجمه مرجان حمیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسم این کتاب راز است! اثر پسودانیموس بوش

کتاب اسم این کتاب راز است!

امتیاز:
۴.۶از ۵۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اسم این کتاب راز است!

کتاب اسم این کتاب راز است! نوشته پسوادنیموس بوش است که با ترجمه مرجان حمیدی منتشر شده است. خواننده باید بداند با یک داستان اسرارآمیز روبه‌رو است که قرار نیست به راحتی راز آن را پیدا کند.

این کتاب ماجرای دو نوجوان ۱۱ ساله است. کَس و مکس-ارنست یک جعبه‌ی مرموز به نام سمفونی بوها پیدا می‌کنند و از طریق یک دفترچه‌ی یادداشت به دنبال جادوگری گم‌شده می‌روند که چند مدت قبل به طرز مشکوکی ناپدید شده است.

آنها در مسیر این جست و جو به با موجودات و افراد شروری روبه‌رو می‌شوند که باید با آنها مبارزه و کنند بر آنها پیروز شوند.

خواندن کتاب اسم این کتاب راز است! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های پرهیجان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب اسم این کتاب راز است!

محل واقعی این داستان باید تا آخر راز باقی بماند، اما برای این‌که کار همه‌مان راحت‌تر باشد، بگذار فکر کنیم یک جایی که تو خیلی خوب می‌شناسی‌اش اتفاق افتاده، به نظرت چه‌طور است؟

اسمش را می‌گذاریم شهری که تو در آن زندگی می‌کنی.

وقتی دربارهٔ شهری حرف می‌زنیم که شخصیت‌های داستان آن‌جا زندگی می‌کنند، تو شهری را تصور کن که خودت در آن زندگی می‌کنی. بزرگ است یا کوچک؟ کنار دریاست یا دریاچه؟ همهٔ خیابان‌هایش آسفالت است و کلی فروشگاه بزرگ دارد! انتخابش با خودت.

وقتی دربارهٔ مدرسهٔ شخصیت‌های داستانم چیزی می‌گویم، تو مدرسهٔ خودت را تصور کن. قدیمی و یک‌کلاسه است یا چندتا ساختمان جدا از هم دارد؟ تصمیم با خودت است.

وقتی شخصیت‌های داستان می‌روند خانه، فکر کن توی خیابان شما زندگی می‌کنند، شاید هم اصلاً همسایهٔ دیواربه‌دیوارتان باشند.

کسی چه می‌داند، شاید داستان واقعاً توی کوچهٔ شما اتفاق افتاده باشد. البته اگر این‌جوری هم بود من که بهت نمی‌گفتم. اما نمی‌توانم بگویم این‌جوری هم نیست.

خب، عوض این‌همه حق انتخابی که دارم به تو می‌دهم، فقط یک خواهش دارم: اگر اشتباهی حرفی که نباید می‌زدم از دهانم پرید ـ و می‌دانم این اتفاق می‌افتد ـ لطفاً فوری یادت برود چی گفته‌ام.

در واقع، وقتی داری این کتاب را می‌خوانی، بهتر است کلاً هر چی خوانده‌ای فوراً یادت برود. اگر از آن آدم‌هایی هستی که با چشم بسته هم می‌توانند بخوانند، توصیه می‌کنم همین کار را بکنی. 

نظرات کاربران

νiყՁռՁ:)
۱۴۰۰/۰۱/۳۰

همونطور که از اسم کتاب معلومه یه رازه و نباید لو بدیم😄 اگه ژانر ماجراجویی و معمایی رو دوست دارین در خوندنش شک نکنید کتاب مورد علاقمه:)))))) راستی اگه از این کتاب خوشتون اومد جلد های بعدیش هم بخونید: جلد دوم:اگر داری این کتاب

- بیشتر
عینکی خوش قلب
۱۴۰۰/۰۳/۰۷

احساس می‌کنم به روزگار "بچه‌های بدشانس" برگشتم. همان ترفندهای معروف لمونی اسنکیت که تو ۱۰ ۱۱ سالگی ما رو بی‌نهایت هیجان‌زده می‌کرد توی این کتاب هم به کار رفته بود. توصیه نویسنده به نخوندن کتاب، حضور نویسنده در داستان، جلو

- بیشتر
Hermion_malfoy
۱۴۰۰/۰۳/۱۷

عالی این کتاب بی نظیره انقدر از خوندنش لذت بردم که نگو و نپرس من همیشه کتابامو حداکثرتا۳روز تموم میکنم ولی خب درکل این کتاب اینقدر جذابه که نمیتونی یکمم بذاریش کنار چون همش میخوای بدونی بعدش چی میشه خلاصه که من عاشقش شدم حتما

- بیشتر
AMIr AAa i
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

چقدر قشنگ حتما جلد دومش رو میخونم

R.k
۱۴۰۱/۰۱/۲۰

عالی. واقعا عالی. ای کاش وقتی که داشتم کتاب رو شروع می کردم، اطلاعات بیشتری راجع به «حس آمیزی» داشتم. اون طوری بیشتر بهم میچسبید اما حالا آشنا شدم! این بهترین کتابی بود که از نشر پرتقال خوندم. خیلی کتاب

- بیشتر
رضا
۱۴۰۰/۰۵/۲۲

عالی و پر از ماجراجویی. ممنون از طاقچه که به بینهایت اضافه کردی 🏅🌷🏅🌷❤

ن. عادل
۱۳۹۹/۱۲/۱۹

کتاباش همیشه خوب... باحال... و مرموزن...

کاربر ۳۲۸۰۷۱۲
۱۴۰۰/۰۴/۱۲

واقعا عالی بود بچه ها حتما بخونید من روانی این کتاب شدم عاشقشم حتما جلد های بعدی هم بخونید

n.m🎻Violin
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

واقعا خیلی خیلی قشنگ و فوق العاده بود📚🤩 یک موضوع جالب و بسیار بسیار متفاوت با قلمی خیلی خیلی متفاوت که انگار راوی داستان کنارت نشسته😎 از خواندن تک تک صفحاتش لذت بردم😀بریم برای جلد بعدییی🏃🏻‍♀️✨

[=Unforgiven=]
۱۴۰۲/۰۶/۱۷

خیلی خوبه کتابش💕 ، کلی ذهنتون درگیر خودش میکنه حتما جلدهای بعدشم بخونین☺. [جز لیست موردعلاقه کتابام🥺🤟🏻]

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸)
یک برگه کاغذ تکه‌پاره‌شده بیرون افتاد. باد داشت می‌بردش.
ن. عادل
آدم‌بزرگ‌ها بعضی وقت‌ها مفیدند، پولشان و بردن و آوردن ما با ماشین اولین چیزی است که به ذهنمان می‌رسد؛ اما یک عادت بد هم دارند: وقتی می‌خواهی کاری کنی که با آن مخالف‌اند، جلویت را می‌گیرند. ن.
هارو چان~
یکی هم معتقد بود این بچه فقط به یک کتک درست‌وحسابی احتیاج دارد.
ن. عادل
«راست می‌گی! اما یه چیز رو اشتباه گفتی.» «چی؟»
ن. عادل
«پیامی برای بادها. برای این‌که جادوش کنید، اول باید بوش کنید.»
ن. عادل
Apologia: به زبان ایتالیایی یعنی عذرخواهی. م. * اگر دنبال معنی اپولوجیا می‌گردید، باید بگویم حشره نیست، نوعی تودهٔ سرطانی هم نیست، در واقع همان عذرخواهی است، حتی ارزشش را نداشت برای توضیحش کاغذ حرام کنیم. ن.
ن. عادل
اما مردم همه‌اش داستان چوپان دروغ‌گو را برایش تعریف می‌کردند. به نظر کاس پیام این داستان چیز دیگری بود: چوپان حق داشت، آن‌جا واقعاً گرگ بود و اگر حواست نبود آخرش می‌آمد سراغت. پس این‌که مدام داد بزنی: «گرگ! گرگ!» خیلی بهتر از این است که ساکت بمانی.
=o
او بارها و بارها سعی کرده بود دنیا را نجات بدهد، ولی این اولین بار بود که یک نفر سعی کرده بود او را نجات بدهد.
هارو چان~
فقط کتاب‌های بد خوب تمام می‌شوند. اگر کتابی به‌درد بخور باشد، بد تمام می‌شود... چون دلت نمی‌خواهد تمام شود. از همه مهم‌تر... البته از نظر من، این است که نوشتن پایان کتاب سخت است. باید سعی کنی داستان را تمام کنی، نشان بدهی شخصیت‌هایت چه‌قدر رشد کرده‌اند، سوراخ‌های ماجرا را رفو کنی و روی موضوع اصلی تأکید کنی... همهٔ این‌ها توی یک فصل از کتاب!
ز.م
«آره، اما بویی که باغبون حس کرده بود یه چیز دیگه بوده. گفته بود بوی گوگرد می‌ده، شبیه بوی اُوِوُس پُدریدُس.»
Ghazal❤️🌺📚

حجم

۲۲۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۲۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان