دانلود کتاب صوتی هر آن‌چه دوست داری از دست خواهی داد با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هر آن‌چه دوست داری از دست خواهی داد اثر ماندانا قهرمانلو

دانلود و خرید کتاب صوتی هر آن‌چه دوست داری از دست خواهی داد

معرفی کتاب صوتی هر آن‌چه دوست داری از دست خواهی داد

هرآنچه دوست داری از دست خواهی داد داستان کوتاهی نوشته استیون کینگ داستان‌نویس و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است. او نویسنده‌ی بیش از پنجاه اثر است که همگی آثارش در اکثر کشورهای جهان جزو پرفروش‌ترین کتاب‌هاست. 

درباره کتاب صوتی هرآنچه دوست داری از دست خواهی داد

این داستان ماجرای فروشنده‌ی دوره‌گردی به نام «آلفرد زیمر» است که از زندگی روزمره‌اش خسته شده و قصد دارد در متل شماره‌ی ۶ خودکشی کند. تنها تفریح و سرگرمی او ، جمع‌آوری نوشته‌های روی دیوار دستشویی‌های بین راهی است. او همه‌ی این نوشته‌ها را در دفترچه‌ای جمع کرده است؛ دفترچه‌ای که یگانه امید زیمر به زندگی است.

زیمر، شخصیت اصلی این کتاب‌ صوتی، در ابتدا این کار را برای سرگرمی انجام می‌دهد  اما به‌مرور به شغل اصلی او تبدیل می‌شود و به قول خودش: «انگار خودکشی بسیار آسان‌تر از ایجاد دگرگونی و تغییر است. من دو انتخاب بیشتر ندارم، یا دفترچه را دور بیندازم و خودکشی کنم، یا اقدام به چاپش کنم.»

 جلوتر که می‌رویم احساس می‌کنیم نوشته‌های روی دیوار دستشویی‌ها، تنها یک دیوار نوشته‌ی ساده نیستند و گویی قصد دارند چیزی بگویند و نشانه‌ای هستند.  این داستان سراسر تعلیق و اضطراب است و شنونده مدام از خود می‌پرسد  بالاخره چه اتفاقی خواهد افتاد؟

این داستان برای اولین بار در مجله‌ی نیویورکر به چاپ رسید. طبق یادداشت‌های خود استیون کینگ، او به پیشنهاد ویراستار این مجله، اخر داستانش را عوض می‌کند و کتاب را با گونه‌ای از ابهام به پایان می‌رساند که بعد از خواندنش هم، همچنان در تعلیق و اضطراب باقی بمانیم.

هر‌آنچه دوست داری از دست خواهی داد در سال ۲۰۰۲ برنده‌ی جایزه‌ی «برام استوکر» شد. همچنین از این کتاب، چهار اقتباس سینمایی شده است.

شنیدن کتاب هر‌آنچه دوست داری از دست خواهی داد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

گاهی تجربه هیجان، هول و ولا و تلاش برای دانستن آخر داستانی که نویسنده آن را از طریق کلمات به مخاطب انتقال می‌دهد، جذاب است. اگر دوست دارید داستانی بشنوید که نتوانید پایانش را حدس بزنید و شما را تا انتها، مشتاق نگه دارد، شنیدن این داستان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 درباره استیون کینگ

استیوِن اِدْوین کینْگ به سال ۱۹۴۷ میلادی در پورْتْ‌لَندِ ماین دیده به جهان گشود. پدر و مادر او با هم اختلافات زیادی داشتند و روزی پدر استیون به بهانه خرید سیگار، خانه را برای همیشه ترک کرد. مادر استیون او و برادر خوانده‌اش دیوید را به تنهایی و با مشقت زیاد بزرگ کرد. استیون در سال ۱۹۵۹ بعد از نوشتن مقاله‌ای برای یک روزنامه محلی کم‌تیراژ به نویسندگی علاقه‌مند شد. او در مورد برنامه‌های تلویزیونی نقد و مقاله نوشت. رفته رفته داستان‌های کوتاه آغازین خود را به سی سِنت به آدم‌های محلی فروخت.بعضی از داستان‌ها را نیز به هم‌شاگردی‌های مدرسه می‌فروخت، که معلم‌ها پس از آگاهی از جریان مانع‌اش شدند. اکثر آثار ابتدایی‌اش علمی ـ تخیلی بودند. پس از خواندن مجلات وحشتناک خاله‌اش در سال ۱۹۵۹ به ژانر وحشت علاقه‌مند شد.

او از نویسندگانی هم‌چون هاوارد فیلیپس لاوْکرَفْت، رابِرتْ بلاچ وجک فینی الهام گرفت، و سپس داستان ترسناک I Was a teenage GraveRobber را نوشت.

استیون در سال ۱۹۶۷ که توانست داستان کف شیشه‌ای را چاپ کند، موفقیت به او رو کرد و از سال دوم دانشگاه شروع به نوشتن مقالات هفتگی برای روزنامه دانشگاه کرد. استیون درفعالیت‌های سیاسی ـ دانشجویی نیز شرکت می‌کرد. او یکی از اعضای تشکل‌های دانشجویی بود؛ ابتدا با این عقیده محافظه‌کارانه که جنگ با ویتنام برخلاف قانون اساسی است، و سپس در مقام یکی از حامیان فعال جنبش ضدجنگ در دانشگاه اورونو. او رد سال ۱۹۷۰ در رشته زبان انگلیسی لیسانس گرفت. او پس از ازدواج وضع مالی خوبی نداشت و نتوانست به دلیل فشارخون، قدرت بینایی ضعیف، کف پای صاف و قدرت شنوایی ضعیف، کار متناسب با رشته‌اش پیدا کند و کارگر یک کارخانه تولید مواد شوینده شد.

او اولین داستان کوتاهش را پس از فراغت از تحصیل نوشت و پس از ازدواج هم تعداد زیادی از این داستان‌ها فروخت. در سال ۱۹۷۳ بلاخره یکی از داستان‌های بلند استیون با عنوان «کری» خوب فروخت و استیون بلاخره دست از کارهای جانبی کشید و نویسنه تمام‌وقت شد.

موضوعاتی از قبیل ترس‌های شبانگاهی، ارواح تسخیرشده و شیطانی، بیماران روانی خودآزار و دگرآزار ساختار اصلی اکثر داستان‌های استیون کینگ را تشکیل می‌دهند. در حقیقت کینگ به نویسنده داستان ترسناک مشهور است که البته علاقه او به این سبک نوشتاری ریشه در داستان‌های تخیلی کتابخانه پدرش دارد ـ پدری که خانواده‌اش را در زمان خردسالی استیون ترک گفت.

بر اساس بسیاری از داستان‌های استیون کینگ فیلم ساخته شده است. از آن جمله‌اند: مسیر سبز، درخشش، منطقه مرده و رهایی از شاوشنگ، کری و کریستین

معرفی نویسنده
عکس استیون کینگ
استیون کینگ
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

استیون کینگ در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در پورتلند واقع در ایالات متحده‌ی آمریکا متولد شد. او فرزند دوم «نلی روث و دونالد پیتزبری کینگ» بود و یک برادر بزرگ‌تر از خودش داشت. زمانی که استیون خردسال بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند. استیون و برادر بزرگ‌ترش که دیوید نام داشت در خانه‌ی مادرشان بزرگ شدند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

واقعا فاجعه بود. فکر کنم خود نویسنده هم نفهمیده چی نوشته. دو بار گوش دادم آخرم سر و تهی از داستان گیرم نیومد. راوی آقای تایماز رضوانی مثل همیشه فوق العاده و کم‌ نظیر اجرا کردنپ. از استیون کینگ رستگاری در

- بیشتر
محمد مهدی
۱۴۰۱/۰۸/۱۶

فکر کنم نویسنده با اصغر فرهادی نسبتی داشته😅

Nastaran Nikkhou
۱۴۰۱/۰۱/۲۷

خیلییی کسل کننده و هیچ موضوع خاصی نداشت و کلا بی سروته بود و فقط بخاطر اینکه راوی آقای تایماز رضوانی بود تا ته داستان گوش دادم وگرنه اصلا توصیه نمیکنم...

𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
۱۴۰۱/۰۱/۱۶

حوصلم سر رفت...

کاربر ۵۸۴۳۵۱۳ققنوس
۱۴۰۲/۰۱/۱۲

واقعا من نمیدونم بعضی ها چجوری یه همچین چیزایی رو چاپ میکنن و بعضی ها چجوری با نوشتن همچین اراجیفی خودشون رو نویسنده میدونن.مادر بزرگ بیسواد من اگه میتونست بنویسه خیلی بهتر از اینا می نوشت

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۴۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۴۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان