دانلود کتاب صوتی مرد کت شلوار مشکی با صدای شهاب ایلکا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرد کت شلوار مشکی اثر استیفن کینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی مرد کت شلوار مشکی

معرفی کتاب صوتی مرد کت شلوار مشکی

ملاقات مردی سیاه‌پوش و پسربچه‌ای ماهی‌گیر در یک روز دل‌انگیز آفتابی، اتفاقات شوم و هولناکی در پی دارد. کتاب صوتی مرد کت شلوار مشکی داستانی مرموز و دلهره‌آور از استاد ژانر ماوراء‌الطبیعی، استیون کینگ است. 

داستانی که از زبان پسرک قربانی روایت می‌شود. این راوی همه‌ی جزییات را تعریف می‌کند و مخاطب را به دل داستانی باورنکردنی و عجیب می‌برد.

 درباره کتاب صوتی مرد کت شلوار مشکی

چشم‌های سرخ، بوی گوگرد و خنده‌های شومی که پسر را تا حد مرگ می‌ترساند، تا پایان عمر لحظه‌ای این قهرمان کوچک را رها نمی‌کند. ظاهر شدن موجودی ماوراء طبیعی در کنار رودخانه‌ای آرام و در یک روز آفتابی، هنر فضاسازی نویسنده است گوشه‌ای دنج از طبیعت که در اوج آرامش، از حادثه‌ای شوم ملتهب است. 

استیون کینگ در مرد کت و شلوار مشکی، بدون لحظه‌ای تردید، چنان ترس و وحشت پسر را توصیف می‌کند که گاهی بی‌رحمانه و آزاردهنده به نظر می‌رسد؛ با این حال، مطمئن باشید که جا نمی‌زنید و تا پایان داستان مقاومت می‌کنید.

استیون کینگ نابغه‌ی دنیای نویسندگی و استاد خلق داستان‌هایی با حال و هوای مرموز و دلهره‌آور است. نوشته‌های او چنان گیرا و پرکشش است که هزاران مخاطب را از سراسر دنیا با خود همراه کرده است. 

ایده‌های جدید و خلاقانه کینگ تمامی ندارد. هر داستان و کتابی که می‌نویسد، به معنای یک دنیای متفاوت سراسر رمز و راز است. کینگ در مقدمه‌ای درباره کتاب صوتی مرد کت شلوار مشکی می‌گوید: 

«گاهی داستان‌ها داد می‌زنند: بنویسمان! بنویسمان! آنقدر هم صدایشان بلند است که نویسنده مجبور می‌شود زودتر آن‌ها را بنویسد» و همین فریادها بود که او را وادار کرد این داستان را بر اساس خاطره‌ای واقعی بنویسد.

کتاب مرد کت شلوار مشکی موفق به دریافت جایزه‌ی اُ. هنری برای بهترین داستان کوتاه شده است.

شنیدن کتاب مرد کت شلوار مشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از روزمرگی‌ها و یکنواختی زندگی خسته شده‌اید و دنبال ماجراجویی‌های ذهنی و اتفاقات ماورایی در زندگی روزمره می‌گردید، اگر از حس تعلیق و تکمیل کردن پازلی که تکه‌هایش را کلمه به کلمه جمع کرده‌اند، لذت می‌برید، این کتاب را بشنوید.




نظرات کاربران

𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

گوینده به خوبی برای مخاطب فضاسازی می‌کنه... 👏🏻

هفتصد و چهل و نه
۱۴۰۱/۰۱/۱۶

نه هیجان خاصی داره و نه لذت چندانی ، فقط یه سوال بزرگ برات به وجود میاره که آخر داستان میفهمی نویسنده هم برای این سوال جوابی نداره! نه اینکه بد باشه! اما خوب هم نیست... یعنی باید بگم نظر خاصی

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۷۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۷۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان