دانلود و خرید کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت میچ البوم ترجمه مریم اصغرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت اثر میچ البوم

کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت

نویسنده:میچ البوم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت

کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت، نوشته‌ی میچ آلبوم نویسنده‌ی مشهور کتاب سه‌شنبه‌ها با موری است. کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت داستان شهری است که با ارواح درون بهشت، ارتباط دارد.

درباره‌ کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت

آیا صحبت کردن با درگذشتگان و آن‌هایی که فکر می‌کنیم در بهشت هستند، شدنی است؟ آیا می‌توان روزی انتظار تماس از بهشت را داشت؟ شهر کوچک کولدواتِر، به همین واسطه معروف می‌شود. چون روزی تلفن زنگ می‌خورد و آن کسی که آن طرف خط است ادعا می‌کند از بهشت تماس گرفته است. هرکسی می‌خواهد با یکی از عزیزانش صحبت کند. یکی می‌خواهد با خواهرش حرف بزند، دیگری می‌خواهد مادرش را پیدا کند. هرچند در این میان کسانی هم هستند که این معجزه را باور ندارند. مثل پیرمردی که انتظار می‌کشد همسرش با او تماس بگیرد و خبری نمی‌شود... سیل جمعیت و خبرنگاران به سمت شهر کولدواتر سرازیر می‌شود. زیرا همه می‌خواهند بخشی از این معجزه‌ای که رخ داده است باشند... اما سوال اصلی اینجاست. آیا تمام این اتفاقات معجزه است؟ یا فریبی بزرگ پشت ماجرا است؟

کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب  اولین تماس تلفنی از بهشت برای تمام کسانی که به آثار میچ آلبوم علاقه دارند، کتابی خواندنی و جذاب است. اگر به داستان‌های جادویی، پر از رمز و راز و معجزه علاقه دارید، کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت را بخوانید.

درباره‌ی میچ آلبوم

میچ دیوید آلبوم ۲۳ می سال ۱۹۵۸ در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده آمریکایی و روزنامه‌نگار، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده است. کتاب‌های میچ آلبوم بیش از ۳۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده‌اند. میچ آلبوم را البته به خاطر داستان‌های الهام بخشش می‌شناسند. از آثار معروف او که به زبان فارسی ترجمه شده و از استقبال خوبی هم برخوردار شده، می‌توان به در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند، نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید، سه شنبه‌ها با موری و به اولین تماس تلفنی از بهشت اشاره کرد. میچ آلبوم در حال حاضر به همراه همسر خود جینین سابینو در شهر دیترویت ایالت میشیگان زندگی می‌کند.


نظرات کاربران

maryhzd
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

چرا پی دی اف؟ اونم با این قیمت! چه وضعشه همه کتابا داره پی دی اف میشه

شیرین
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

لطفا پی دی اف نکنید کتابارو طاقچه ای هاااا

Mahbaba
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

کتاب خوبی است . تشکر از تخفیف های طاقچه ! ما که از گردونه فقط تخفیف های ۱۰٪ و ۲۰٪ طاقچه بی نهایت نصیب مان میشه !! انشاالله شانس شما خوب باشه

کاربر ۶۶۰۶۶۹۰
۱۴۰۲/۰۳/۱۷

لذت بردیم بسیار عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان