دانلود و خرید کتاب مزیت شاد بودن شان آکر ترجمه گیتا شیخ الاسلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مزیت شاد بودن اثر شان آکر

کتاب مزیت شاد بودن

معرفی کتاب مزیت شاد بودن

شان آکر در کتاب مزیت شاد بودن، هفت اصل روانشناسی مثبت‌اندیشی را که موفقیت و عملکرد در کار را بهبود می‌بخشد، معرفی می‌کند و توضیح می‌دهد.

مزیت شاد بودن را با ترجمه‌ای روان از گیتا شیخ‌الاسلامی بخوانید و با اصول شاد و موفق بودن آشنا شوید.

درباره‌ی کتاب مزیت شاد بودن

شاید شما هم در حین رویاپردازی‌های شبانه یا برنامه‌ریزی برای زندگی به این فکر کرده‌اید که اگر فلان کار را بکنم، موفق می‌شوم و بخاطر موفقیتم، شادم. این روش را در مدرسه یاد گرفته‎ایم، در خانواده به ما یاد داده‌اند و در ذهنمان مرتب تکرار می‌کنیم. باید نمره‌ی خوبی بگیریم تا موفق شویم و بعد از آن به شادی برسیم. باید در شغلمان ترفیع بگیریم تا موفق باشیم و به شادی برسیم. اما حقیقت این است که خودمان هم خوب می‌دانیم این روش، جواب نمی‌دهد. شان آکر در کتاب مزیت شاد بودن به ما توضیح می‌دهد که برخلاف تصور ما موفقیت، پیش‌نیاز شادی نیست، بلکه اتفاقا برعکس است. ما باید شاد باشیم تا به موفقیت برسیم. اگر در تمام زندگی در انتظار شادی باشیم، ظرفیت مغز ما محدود می‌شود. این در صورتی است که اگر در تمام زندگی شاد باشیم، می‌توانیم با خلاقیت بیشتر و با انگیزه‌هایی دائمی، به سوی موفقیت قدم برداریم. اما چه روشی برای شاد بودن داریم؟

هفت اصل روانشناسی مثبت‌اندیشی که موفقیت و عملکرد در کار را بهبود می‌بخشد در کتاب مزیت شاد بودن معرفی شده‌اند. در صورتی که ما مزیت شاد بودن را بدانیم و به این اصل که تغییرات امکان‌پذیر هستند، باور داشته باشیم، می‌توانیم این اصول را در زندگی به کار ببندیم. در این صورت شاهد شادی هستیم. شادی که با خودش، موفقیت به ارمغان می‌آورد. 

کتاب مزیت شاد بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب مزیت شاد بودن یک اثر جذاب و خواندنی برای تمام کسانی است که به دنبال شادی و موفقیت در محل کار می‌گردند. 

درباره‌ی شان آکر

شان آکر ۷ مارچ ۱۹۷۸ در تگزاس آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده و سخنرانی است که به دلیل حمایتش از روان‌شناسی مثبت‌اندیشی شناخته و مشهور شده است. از میان کتاب‌های شان آکر می‌توان به کتاب مزیت شاد بودن و کتاب فکر خوب اشاره کرد. 

فهرست

  • روان‌شناسی مثبت‌اندیشی در محل کار
  • هفت اصل
  • پیامدها

نظرات کاربران

کاربر ۳۷۴۲۲۹۰
۱۴۰۲/۰۹/۲۱

تحقیق های گفته شده در کتاب بسیار عالی و فوق العاده هست...تاثیر مثبت اندیشی و شادی های کوچک بر بهروه وری کارکنان و.... را به صورت آزمایش های مختلف و با آمار علمی بررسی کرده‌ است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان