دانلود و خرید کتاب خرده عادت ها برای نوجوانان کیت گلادین ترجمه اکرم کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرده عادت ها برای نوجوانان اثر کیت گلادین

کتاب خرده عادت ها برای نوجوانان

معرفی کتاب خرده عادت ها برای نوجوانان

کتاب خرده عادت‌ها برای نوجوانان نوشتۀ کیت گلادین با ترجمۀ اکرم کرمی در انتشارات صابرین به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ نکته‌های خردمندانه برای نوجوانان قرار دارد و کتاب راهنمایی برای دختران و پسران نوجوان با هدف ایجاد تغییرات کوچک به‌منظور مدیریت چالش‌های زندگی است.

درباره کتاب خرده عادت ها برای نوجوانان

کتاب خرده عادت‌ها برای نوجوانان، دربرندارندۀ گام‌هایی کوچک با موضوع کمک به نوجوانان به‌منظور ساختن پایه‌ای برای موفقیت است. کتاب رسیدن به این سطح را با شمردن گام‌های کوچک و برداشتن آن‌ها امکان‌پذیر می‌داند. کیت گلادین می‌گوید وقتی صحبت از ایجاد عادات بهتر می‌شود، هیچ اقدامی خیلی کوچک نیست. برای نوجوانانی که به‌دنبال افزایش نمرات خود هستند، دوست جدید پیدا می‌کنند یا برای چیزی خاص پول پس‌انداز می‌کنند، ایجاد عادات سالم کلید موفقیت در حال حاضر و آینده است. کتاب خرده عادت‌ها برای نوجوانان به آن‌ها نشان می‌دهد که چگونه عادات خوبی بسازند که ثابت بماند. کتاب با توصیه‌های آسان برای تمرین تغییرات کوچک و روزمره به آن‌ها کمک می‌کند تا مرحله به مرحله به‌سمت اهداف خود حرکت کنند.

در این کتاب، علم مربوط به عادات کوچک و سه مرحله را برای تبدیل رفتار مثبت به چیزی که انجام مداوم آن آسان است، می آموزید؛ خانه، مدرسه و فراتر از آن تا بتوانید رفتارهای مثبت را به عملی مستمر و ماندگار تبدیل کنید. همچنین کشف می‌کنید که چگونه عادات مختلف می‌توانند بر همۀ زمینه‌های زندگی از جمله سلامت، روابط، مهارت‌های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی تأثیر بگذارند. اما برای اینکه بفهمید عادت‌ها چگونه می‌توانند به شما کمک کنند باید روش‌هایی را تجربه کنید؛ مثلاً عادات کوچک مانند برنامۀ خواب منظم یا یک سبک مطالعه منظم می‌توانند هر روز را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند.

كتاب خرده عادت‌ها برای نوجوانان با رهنمودهای سادۀ خود برای تمرین روزانه، روش ایجاد عادات ماندگار را نشان می‌دهد تا از این رهگذر هر روز یک قدم به اهداف خود نزدیک‌تر شوید.

خواندن کتاب خرده عادت ها برای نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۷۰۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان