دانلود و خرید کتاب صبح جادویی هال الرود ترجمه منصور بیگدلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صبح جادویی اثر هال الرود

کتاب صبح جادویی

نویسنده:هال الرود
انتشارات:بهار سبز
امتیاز:
۳.۶از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صبح جادویی

کتاب صبح جادویی نوشتهٔ هال الرود و ترجمهٔ منصور بیگدلی است و بهار سبز آن را منتشر کرده است. شش عادت صبحگاهی که زندگی‌تان را متحول می‌کند در این کتاب آمده است. گاهی کتابی می‌خوانید که شاید نگاه شما را به‌زندگی تغییر دهد، اما به‌ندرت کتابی را می‌یابید که روش زندگی کردنتان را تغییر دهد. صبح جادویی سریع‌تر از آنچه تا به‌حال تصور می‌کردید ممکن است نگاهتان به‌زندگی و روش زندگی کردنتان را تغییر دهد.

درباره کتاب صبح جادویی

اگر آماده‌اید عادی‌بودن را پشتِ‌سر بگذارید و ظرفیت‌تان را بیشینه کنید، این کتاب ساده و راحت را بخوانید. صبح جادویی کلید آزاد کردن قدرت شخصی‌تان و استفاده از توانایی‌هایی را به‌شما می‌دهد که به‌افراد عادی اجازه می‌دهد شگفت‌انگیز شوند. از هال اِلرود درس بگیرید و صبح جادویی خودتان را کشف کنید.

صبح جادویی نجات‌دهندهٔ رشد فردی است. ابزاری است که به‌شما امکان می‌دهد همه‌چیز را سرِ جای خود قرار دهید. صبح جادویی این ارزش را دارد که به‌عنوان سلاح شمارهٔ ۱ شما در مقابل شکست در نظر گرفته شود

این کتابْ دیدگاه‌های تازه‌ای می‌دهد دربارهٔ اینکه چگونه به‌سادگی با تغییر زمانِ بیدارشدنِ هر روزمان، زندگی‌مان را تغییر دهیم. هال چیز بسیار خاصی ساخته که بی‌شک زندگی بسیاری را متحول کرده و شما را قادر می‌سازد به‌ظرفیتتان دست یابید

برای افراد موفق، صبح جادویی کاملاً بازی را تغییر داده، به‌شما امکان می‌دهد به‌آن سطح بعدی دست‌نیافتنی برسید و موفقیت شخصی و کاری‌تان را فراتر از دستاوردهای گذشته ببرید. اگرچه این می‌تواند شامل افزایش درآمدتان، رشددادن کسب‌وکارتان، فروش یا بازده باشد، اما معمولاً بیشتر دربارهٔ کشف روش‌های جدید برای تجربهٔ سطوح عمیق‌تری از رضایت و توازن در حوزه‌هایی از زندگی‌تان است که شاید نادیده گرفته باشید. این می‌تواند به‌معنای دستیابی به‌پیشرفت‌های چشمگیر در سلامت، شادی، روابط، امور مالی، معنویت یا هر حوزهٔ دیگری باشد که در بالای فهرستتان قرار دارد.

خواندن کتاب صبح جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب صبح جادویی یعنی این هدیه را به‌خودتان بدهید که هر روز صبح با ظرفیت کامل از خواب برخیزید. زمان آن رسیده که دیگر ساختن زندگی دلخواهتان را، یعنی زندگی‌ای که شایسته‌اش هستید، به‌تعویق نیندازید. این کتاب را بخوانید تا بفهمید چگونه به‌زندگی دلخواهتان برسید

برای آن‌هایی که گرفتار ناملایمات هستند، کشمکش -خواه ذهنی، احساسی، جسمی، مالی یا روابط- را تحمل می‌کنند، بارها ثابت شده که صبح جادویی همان چیزی است که می‌تواند هرکسی را قادر کند بر چالش‌های ظاهراً غیرقابل عبور فائق آمده، پیشرفت‌های بزرگی کرده و وضعیت را اغلب در مدت بسیار کوتاهی تغییر دهد.

بخشی از کتاب صبح جادویی

«چرا این‌گونه است؟ وقتی کودکی متولد می‌شود او را «معجزهٔ زندگی» می‌نامیم، اما بعدها عادی بودن را برای زندگی خودمان می‌پذیریم و در طول مسیر، معجزه‌ای را که در آن زندگی می‌کنیم، فراموش می‌کنیم؟

وقتی متولد شدیم، همه به‌ما اطمینان دادند وقتی بزرگ شدیم می‌توانیم هرچه می‌خواهیم انجام بدهیم، داشته باشیم و هرکسی که می‌خواهیم باشیم. پس، اکنون که بزرگ شده‌اید، آیا هرآنچه می‌خواستید انجام می‌دهید، دارید و هستید؟ یا جایی در طول مسیر، «هر چیزی و همه‌چیز» را دوباره تعریف کردید تا به‌کمتر از آنچه واقعاً می‌خواهید راضی شوید؟

اخیراً آمار هشداردهنده‌ای را خواندم: آمریکایی‌ها به‌طور متوسط ۹ کیلو اضافه‌وزن و ۱۰ هزار دلار بدهی دارند، کمی افسرده و از شغلشان ناراضی هستند و کمتر از یک دوستِ نزدیکِ صمیمی دارند. حتی اگر کسری از این آمار درست باشد، آمریکایی‌ها به‌بیداریِ جدی نیاز دارند.

شما چطور؟ آیا ظرفیت‌تان را به‌حداکثر رسانده و در هر حوزه از زندگی‌تان سطحی از موفقیت دلخواهتان را می‌سازید؟ یا اینکه در حوزه‌هایی از زندگی‌تان، به‌کمتر از آنچه واقعاً می‌خواهید راضی می‌شوید؟ آیا به‌کمتر از آنچه واقعاً توانایی دارید، راضی شده و سپس توجیه می‌کنید که ایرادی ندارد؟ یا آماده‌اید از راضی شدن دست بردارید تا بتوانید بهترین زندگی‌تان را آغاز کنید: همان زندگی رؤیایی‌تان؟!

ساختن «سطح ۱۰» زندگیتان

یکی از احساسات محبوبم که توسط اُپرا وینفری به‌اشتراک گذاشته شده زمانی بود که او گفت: «بزرگ‌ترین ماجرایی که می‌توانید داشته باشید این است که زندگی رؤیایی‌تان را زندگی کنید.» کاملاً با آن موافقم. متأسفانه تعداد کمی از افراد به‌داشتن زندگی رؤیایی‌شان نزدیک می‌شوند. این عبارت، خودش به‌کلیشه تبدیل شده است. بیشتر افراد به‌یک زندگی عادی تن در می‌دهند و منفعلانه هرچه زندگی بر سر راهشان قرار می‌دهد، می‌پذیرند. حتی افرادی که در یک حوزه مانند کسب‌وکار به‌شدت موفق هستند، تمایل دارند در حوزهٔ دیگری مانند سلامت یا روابط، به‌عادی بودن راضی شوند. سِت گادین به‌عنوان نویسندهٔ پُرفروش، به‌شیوایی گفته: «آیا تفاوتی بین میانگین و متوسط وجود دارد؟ نه زیاد».

چیزی وجود ندارد که بگوید شما باید به‌کمتر از آنچه واقعاً می‌خواهید راضی شوید، چون شخص دیگری این‌گونه است. شما می‌توانید به‌یکی از معدود افرادی تبدیل شوید که زندگی شگفت‌انگیز دارند و همهٔ ما شایستهٔ آن هستیم: شادی، سلامت، پول، آزادی، موفقیت و عشق. واقعاً می‌توانید همهٔ این‌ها را داشته باشید.

اگر موفقیت، رضایت و رسیدن به‌اهداف را در هر حوزه از زندگی‌تان در مقیاس یک تا ده ارزیابی کنید، همهٔ ما سطح ۱۰ را می‌خواهیم، درست است؟ هرگز با کسی ملاقات نکرده‌ام که بگوید: «نه، من سلامت سطح ۷ را می‌خواهم. من نمی‌خواهم خیلی سالم باشم و انرژی خیلی زیادی داشته باشم.» یا «می‌دانی! من با روابط سطح ۵ مشکلی ندارم. دوست دارم با خودِ ارزشمندم بجنگم، از برآورده نشدن نیازهایم لذت می‌برم و نمی‌خواهم خیلی شاد باشم».

چه می‌شود اگر به‌شما بگویم خلق بهترین زندگی‌تان -زندگی سطح ۱۰- و بردن سطح موفقیت، شادی، سلامت و کامیابی مالی‌تان فراتر از آنچه تا به‌حال تجربه کرده‌اید، نه فقط ممکن، بلکه ساده است! چه می‌شود اگر به‌شما بگویم نقطهٔ آغاز همهٔ این‌ها، این است که صبح چگونه از خواب بیدار می‌شوید و اینکه گام‌های کوچک و ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید امروز بردارید که شما را قادر می‌سازد به‌شخصی تبدیل شوید که باید باشید تا سطوحی از موفقیت را که واقعاً می‌خواهید و شایسته‌اش هستید، در هر حوزه از زندگی‌تان خلق کنید! هیجان‌زده می‌شوید؟ اصلاً باور می‌کنید؟ برخی باور نمی‌کنند. مردم خسته شده‌اند. آن‌ها همه‌چیز را برای درست کردن زندگی‌شان و روابط‌شان امتحان کرده‌اند و هنوز جایی نیستند که می‌خواهند باشند. درک می‌کنم. من هم آنجا بوده‌ام. با گذشت زمان، چیزهایی یاد گرفتم که همه‌چیز را تغییر داد. دستِ یاری به‌سوی شما دراز می‌کنم و شما را به‌سمت دیگر دعوت می‌کنم، سمتی که زندگی نه فقط خوب، بلکه آنقدر فوق‌العاده است که فقط تصور می‌کردیم ممکن باشد.»


نظرات کاربران

Mozhgan
۱۴۰۲/۰۱/۲۱

بسیار کاربردی و انگیزه بخش متن روان که باعث میشه مطلبو متوجه بشید و اجرا کنید توضیح میده چرا بیدار بشید چطوری بیدار بشید که خوابتون نبره و بانشاط باشید توضیحات کامل میده برای اینکه بییدار میشید چه کارهایی انجام بدید در کل خیلی خوبه

- بیشتر
کاربر ۶۵۶۵۱۲۷
۱۴۰۲/۰۳/۲۰

این کتاب عالی فقط برای موفقیت بیشتر. اون 6کاری که بایدانجام بدیم روازکتاب های مثل بنویس تااتفاق بیافتد درقسمت نوشتن. و... استفاده کنی. و...

پرنیان فهیم
۱۴۰۲/۰۵/۱۶

برای یکبار خوندن ارزشش رو داره

farzaneh barani..
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

خب تمام صفحات کتاب به صورت بیوگرافی بود نویسنده اون متن و مفهوم دقیق را داخل کتاب بیان نکرده بود شاید ایده خوبی بوده باشد ولی نا مفهوم بود حالت گنگ . اسم کتاب زیبا طراحی روی جلد عالی ولی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
زندگی در پایانِ ناحیهٔ آسایش شما آغاز می‌شود.
Moon
همان‌گونه که هنری فورد گفته: «چه فکر کنید می‌توانید، چه فکر کنید نمی‌توانید، در هر صورت حق با شماست».
Moon
یادتان باشد، لحظه‌ای که مسئولیت کامل همه‌چیز را در زندگی‌تان بپذیرید، لحظه‌ای است که قدرت تغییر هر چیزی در زندگی‌تان را به‌دست می‌آورید.
ندا
میزان پذیرش مسئولیت هر چیزی در زندگی‌تان دقیقاً میزان قدرت شخصیِ شما برای تغییر یا خَلق هر چیزی در زندگی‌تان است
Mili_itman
اگر عادت‌هایتان را کنترل نکنید، عادت‌هایتان شما را کنترل می‌کنند.
ندا

حجم

۴۰۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۴۰۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۵۰۰
تومان