دانلود و خرید کتاب اعترافات مارگارت اتوود ترجمه یاسمن ثانوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعترافات اثر مارگارت اتوود

کتاب اعترافات

معرفی کتاب اعترافات

کتاب اعترافات رمانی از مارگارت اتوود نویسنده کانادایی است که با ترجمه یاسمن ثانوی منتشر شده است. این کتاب دنباله ای از داستان دیگر نویسنده یعنی سرگذشت ندیمه است. این رمان اولین بار در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ به زبان انگلیسی منتشر شد. داستان توسط سه زن به نام های دیزی، آگنس روایت می شود و ۱۵ سال پس از سرگذشت ندیمه رخ می‌دهد. این کتاب از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۱۹ است.

درباره کتاب اعترافات

کتاب اعترافات یک اثر ادبی ارزشمند است که ماندگار خواهد شد. این اثر به لطف قابلیت آتوود برای غافلگیر ساختن خواننده و نویسندگی در دنیایی نوشته شده است که همه تصور می کنیم آن را به خوبی می شناسیم. در کتاب اعترافات، آتوود این دشواری ها را مدنظر قرار داده و تنها به تصور آن ها بسنده نمی‌کند. او نمی‌خواهد تنها به بی‌ارزش نشان دادن انسان‌ها مانند اشیاء  که به راحتی انجام میگیرد اشاره کند بلکه ضعف‌های اخلاقی را نیز نشان می‌دهد.

آتوود قصد دارد باورهای ما را دگرگون کند، رضایت از خود را به چالش کشیده و از قوه تخیل رژف و تاریک اش برای به چالش کشیدن ما برای بارها و بارها تفکر استفاده کند تا دنیای زودگذری که هر روز زهرآگین‌تر می شود را بهتر ببینیم. این کتاب ادامه‌ی رمان آخرالزمانی سرگذشت ندیمه است.

خواندن کتاب اعترافات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر سریال سرگذشت ندیمه را دیده‌اید و یا کتاب آن را خوانده‌اید حتما این کتاب را بخوانید

بخشی از کتاب اعترافات

این کلمات را در خلوتگاه شخصی خودم در کتابخانهٔ آردوا هال، یکی از چند کتابخانه باقی مانده بعد از کتاب سوزی عمدی که در سرزمین ما اتفاق افتاد، می‌نویسم. فساد و اثر انگشت‌های خونین گذشته باید از بین بروند تا فضای پاک برای نسل ناب از نظر اخلاقی که به طور قطع در راه است، به وجود بیاید. چنین چیزی مد نظر است.

اما از بین این اثرات انگشت خونین، برخی‌ها به خودمان برمی‌گردند، و این‌ها به آسانی قابل پاک کردن نیستند. طی سال‌ها، استخوان‌های زیادی را خاک کردم؛ اما حالا باید همه را دوباره از خاک بیرون بکشم، البته اگر از آن عبرت بگیری، خوانندهٔ ناشناس من. اگر این را می‌خوانی، پس حداقل این دست نوشته جان سالم به در برده است. البته شاید من خیال پردازی می‌کنم: شاید اصلا مخاطبی نداشته باشم. شاید فقط دارم به نوعی با دیوار حرف می‌زنم.

نوشتن برای امروز بس است. دستانم درد گرفته، کمرم درد می‌کند و فنجان شیر گرم شبانه‌ام انتظارم را می‌کشد. این دردِ دل را در مخفیگاهش پنهان می‌کنم تا از نفوذ دوربین‌ها در امان بماند. می‌دانم جایشان کجاست، خودم آن‌ها را جایگذاری کردم. علی رغم این همه احتیاط، همیشه از خطری که می‌کنم آگاهم: نوشتن می‌تواند خطرناک باشد. چه خیانت‌ها و بعد چه اتهاماتی انتظارم را می‌کشند؟ خیلی‌ها هستند که در آردوا هال دوست دارند به این برگه‌ها دست پیدا کنند.

معرفی نویسنده
عکس مارگارت اتوود
مارگارت اتوود

مارگارت اتوود یکی از تحسین‌شده‌ترین نویسندگان عصر حاضر، از آن دست هنرمندانی است که می توان نام «همه‌فن‌حریف» را بر آن‌ها نهاد. نویسنده، منتقد ادبی و شاعر پرکاری که نه‌تنها به‌واسطه‌ی درخشش در عرصه‌ی ادبیات، بلکه به دلیل ویژگی‌های شخصیتی و فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌‌اش مقبولیت و محبوبیت بالایی نزد هواداران خود کسب کرده است. با این‌که آثار ادبی اتوود اغلب با مضامین فمنیستی و اسطوره‌ای‌اش شناخته شده و در حوزه‌ی ادبیات علمی-تخیلی قرار می‌گیرد، اما سبک نوشتاری او از فرمول‌های عادی این ژانر گذر کرده و به شیوه‌ای نمادین، مرزهای رئالیسم سنتی را گسترش می‌دهد؛ از این رو مرور زندگینامه او و مسیری که جهت خلق آثار ارزشمندی چون رمان «سرگذشت ندیمه» پیموده است، برای علاقه‌مندان به ادبیات از جذابیت، و برای متخصصان این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

نظرات کاربران

lover book
۱۳۹۹/۰۳/۲۴

سلام طاقچه جان حداقل کتاب اول (سرگذشت ندیمه) رو به صورت متنی قرار میدادید میدونم صوتی کتاب اول هست ولی متنی اون رو هم قرار بدید

مروارید ابراهیمیان
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

ترجمه ش اصلا خوب نیست، بهتره نسخه ی وصیت ها رو بخونید از نشر سنگ. مترجم گاهی نوشته آنت، گاهی نوشته خاله! در صورتی که در نسخه ی قبلی سرگذشت ندیمه اکثرا عمه ترجمه شده. فونت ش هم در هم هست.

- بیشتر
unicorn
۱۳۹۹/۰۶/۲۳

ترجمه بدی که اگر زبان انگلیسیتون خوبه متوجهش خواهید شد!در غیر این صورت شاید بتونید بخونید!جایی که ندونی ترجمه بهتری میتونه باشه همونی که هست به نظرت خوب میاد،بخشی از ترجمه : «این بر خلاف ماهیت واقعی مان بود ما

- بیشتر
کاوه
۱۳۹۹/۰۴/۰۳

بسیار جالب و تامل برانگیز.خلاصه جلد اول(سرگذشت ندیمه)هم در اول کتاب آمده

mariykh
۱۳۹۹/۰۴/۱۵

من عاشق سرگذشت ندیمه بودم و این کتاب، ادامه‌ی سرگذشت ندیمه‌ست. چندین سال گذشته و عمه لیدیا، آگنس و نیکول کوچولو، راوی داستانن. اگه سرگذشت ندیمه رو دوست داشتین، این کتابم بخونید

hamideh noohpisheh
۱۳۹۹/۰۵/۰۸

به جذابیت سرگذشت ندیمه نیست ولی برای کسی که آن کتاب را خوانده و به داستان علاقمند است دانستن این جزییات درباره سال‌ها پس از به وجود آمدن گیلیاد جالب خواهد بود. امیدوارم در آینده ترجمه بهتری از این اثر منتشر

- بیشتر
Dayan
۱۴۰۱/۰۳/۰۱

ترجمه خیلی جاها با متن اصلی تفاوت داره و مترجم منظور نویسنده رو درست و واضح نرسونده.

Hepatitis G
۱۳۹۹/۱۰/۰۹

من عاشق سریال سرگذشت ندیمه شدم ولی کتاب سرگذشت ندیمه رو چندان نپسندیدم اما کتاب اعترافات در مقایسه با اون برام خیلی خیلی جذاب‌تر بود

Mary gholami
۱۳۹۹/۰۴/۱۹

سرگذشت یک‌ندیمه خیلی قشنگ تر بود😶 جلد دومش یکم نامبهم بود معلوم نشد جه بلایی سر جون و نیک و بقیه افتاده😀🤨

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
افراد حقیری که قدرت ناگهانی به دست می‌آوردند بیشتر اوقات بدترین سوء استفاده کننده از آن هستند.
Mary gholami
دوستانتان را به خود نزدیک کنید، اما دشمنان را نزدیک‌تر.
Mary gholami
شروع کردند به گریه کردن. آن موقع با خودم فکر کردم برای چی گریه می‌کنند؟ شما که باید خوشحال باشید که خلاص شدید. اما این دقیقاً همان چیزی است که از آن روز به بعد برای من اتفاق افتاد، دلیل آن را فهمیدم. همه‌چیز را در خودتان می‌ریزید، هرچه که باشد، تا این که به بدترین قسمت می‌رسید. وقتی در امنیت قرار می‌گیرید، می‌توانید تمام اشک‌هایی که نتوانسته بودید بریزید را گریه کنید.
Mahtab
حرف‌هایی می‌زدند تا او را آرام کنند مثل "تو باید قوی باشی". سعی می‌کردند همه چیز را بهتر جلوه بدهند. اما وقتی به زن می‌گویند باید قوی باشد، این می‌تواند فشار زیادی به او بیاورد. این هم یک چیز دیگر است که یاد گرفتم.
Mahtab

حجم

۳۹۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶۰ صفحه

حجم

۳۹۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶۰ صفحه

قیمت:
۸۷,۰۰۰
تومان