دانلود و خرید کتاب جسارت امید باراک اوباما ترجمه آرش عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جسارت امید اثر باراک اوباما

کتاب جسارت امید

انتشارات:نشر چشمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جسارت امید

کتاب جسارت امید نوشته رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، باراک اوباما با ترجمه آرش عزیزی است. اوباما این کتاب را با الهام از گفت‌وگوهایی که در سفرهای انتخاباتی‌اش داشته، نوشته است. 

درباره کتاب جسارت امید

این کتاب به شما می‌گوید چگونه می‌توانیم فرایند تغییر سیاست‌ها و زندگی مدنی‌مان را آغاز کنیم. نویسنده در هر فصل در مورد چندین چالش مهم بحث خواهد کرد و با بیانی روشن شرح خواهد داد که به نظر او چه راهی باید پیموده شود. نویسنده به مسائل مختلف به صورتی نسبی و ناکامل می‌پردازد. هیچ نظریه منسجمی برای حکومت آمریکا پیشنهاد نخواهد کرد. این کتاب حاوی هیچ مانیفستی برای عملیات، و با عکس و تفصیلات، برنامهٔ زمان‌بندی شده و مسائل سازمانی نیست. مباحثی که او در فصل‌های این کتاب مطرح می‌کند عبارتند از دیدگاه‌ها و نظرات او درباره موضوعاتی نظیر ارزش‌های اجتماعی، قانون اساسی آمریکا، برخی قدرت‌های نهادی مانند قدرت رسانه، پول و قانون‌گذاری، انسجام ملی و جلوگیری از تفرقه، مسایل و ناامنی‌های اقتصادی و کشمکش‌های نژادی و مذهبی.

خواندن کتاب جسارت امید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به سیاست پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب جسارت امید

هر جور که نگاه می‌کردی انتخاب حرفه‌های من جواب داده بود. پس از دو دوره که من در جناح اقلیت کار می‌کردم دموکرات‌ها کنترل سنای ایالتی را به‌دست آورده بودند و در نتیجه من انبوهی از لوایح را تصویب کردم، از اصلاحات نظام مجازات مرگ در ایلینوی گرفته تا گسترش برنامهٔ بهداشت کودکان در این ایالت. همچنان در دانشکدهٔ حقوق شیکاگو تدریس می‌کردم و از این شغل لذت می‌بردم و اغلب برای سخنرانی به نقاط مختلف شهر دعوت می‌شدم. استقلالم، نام نیکم، و ازدواجم را حفظ کرده بودم در حالی‌که وقتی به پایتخت ایالت قدم گذاشتم تمام این‌ها، به‌لحاظ آماری، در خطر قرار گرفته بود. اما گذر سال‌ها نیز اثر خود را گذاشته بود. به‌نظرم بخشی از این اثر تنها به‌خاطر پا به سن گذاشتن من بود چراکه اگر به خودت توجه کنی هر سال که بگذرد بیشتر و بهتر با ضعف‌هایت آشنا می‌شوی ــ نقاط کور، عادات مکرر که شاید ارثی و شاید محیطی باشند، اما تقریباً شکی نیست که با گذر زمان بدتر می‌شوند همان‌طور که لنگ زدن عاقبت به درد پا می‌کشد. یکی از آن ضعف‌های من بی‌قراری مضمن است؛ ناتوانی در دانستن قدر آن موهبت‌هایی که درست پیش رویم هستند، هر قدر هم که اوضاع خوب پیش رفته باشد. به‌نظرم این ضعف در دنیای مدرن ــ و همچنین در شخصیت امریکایی ــ فراگیر است و در سیاست از هر جای دیگری واضح‌تر است. معلوم نیست آیا سیاست این گرایش را تشویق می‌کند یا تنها کسانی را که این ضعف را دارند به خود جذب می‌کند. کسی یک‌بار می‌گفت هر مردی یا سعی دارد انتظارات پدرش را برآورده کند یا اشتباهات پدرش را جبران کند و فکر می‌کنم این جمله مرضِ مشخص من و هر چیز دیگری را هم توضیح می‌دهد.

نظرات کاربران

esrafil aslani
۱۴۰۰/۱۱/۲۱

این کتاب سه ماه قبل از اینکه باراک اوباما به طور رسمی خودشو نامزد ریاست جمهوری آمریکا معرفی بکنه چاپ میشه و با حمایت اپرا وینفری، به یکی از پرفروش ترین کتاب‌های ماه تبدیل میشه و سبد رای اوباما رو

- بیشتر
Dark Warrior
۱۴۰۰/۰۳/۲۶

عالی بود

آر-طاقچه
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

🛇بزرگواران طاقچه واقعا چرا این کتاب را منتشر نمودید 🛇و واقعا چرا انتشارات مورد نظر چاپ کرده است حواسمان است این آقا ☠سبب کشته شدن صدها هزار نفر آدم شده است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
من به‌شدت باور دارم که از ۱۱ سپتامبر تاکنون در مبارزه با تروریسم زیادی با اصول قانون اساسی ور رفته‌ایم. اما می‌فهمم که حتا خردمندترین رییس‌جمهور و محتاط‌ترین کنگره نیز کار سختی در ایجاد توازن بین وظایف خطیرِ امنیت جمعی ما و حفظ آزادی‌های مدنی، که همان‌قدر خطیر است، می‌داشت. به‌نظرم سیاست‌های اقتصادی ما توجه بسیار کمی به نقل مکان کارگران کارخانه‌ای و نابودی شهرهای کارخانه‌ای می‌کنند. اما نمی‌توانم از کنار وظایف متقابلِ امنیت اقتصادی و رقابتی ماندن بگذرم. متأسفانه ما در مناظرات ملی خود اغلب حتا به جایی نمی‌رسیم که این انتخاب‌های سخت را مقابل هم قرار دهیم. در عوض در مورد سیاست‌هایی که دوست نداریم آزادی‌های مقدس‌مان را زیر پا بگذارند مبالغه می‌کنیم یا وقتی سیاست‌های ترجیحی‌مان با ارزش‌های مهم متقابل تخاصم دارند از کنار دومی می‌گذریم.
esrafil aslani
قدرت چه انزوای خطرناکی می‌تواند به همراه بیاورد
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
«مثل آب خوردن از شلنگ آتش‌نشانی است.» این توصیفی دقیق است و در چند ماه اول من در سنا انگار همه‌چیز ناگهان روی سرم ریخت.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲

حجم

۳۹۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

حجم

۳۹۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان