دانلود کتاب صوتی سرزمین موعود با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرزمین موعود اثر باراک اوباما

دانلود و خرید کتاب صوتی سرزمین موعود

معرفی کتاب صوتی سرزمین موعود

کتاب صوتی سرزمین موعود نوشته رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما است و با ترجمه گروه مترجمان شنیدار و صدای مصطفی طالبیان مقدم در نشر شنیدار منتشر شده است.

درباره کتاب سرزمین موعود

در کتاب صوتی سرزمین موعود از باراک اوباما خواهید شنیدکه چگونه اوباما غیرممکن را ممکن می‌سازد و شرحی جذاب از مسیری روایت می‌کند که تا رهبری جهان پیش می‌رود. او با جزئیات کامل به زندگی شخصی و سیاسی خود می‌پردازد و از پشت پرده‌ی بسیاری از وقایع سخن می‌گوید و اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهد که گاه در بهت و حیرت فرو می‌روید.

اوباما شما را به نخستین آرزوهای سیاسی خود یعنی پیروزی محوری انتخابات آیووا می‌برد و قدرت فعالیت‌های مردمی را در ۴ نوامبر ۲۰۰۸ نشان می‌دهد. او احساسات خود را در تمامی فراز و فرودهای زندگی به زیبایی توصیف می‌کند.

باراک اوباما در کتاب سرزمین موعود با تأمل در مورد سمت ریاست جمهوری، اکتشافی منحصربه‌فرد و قابل تأمل ارائه می‌دهد و محدودیت‌های قدرت این مقام و همچنین پویایی سیاست‌های حزبی ایالات متحده و دیپلماسی بین المللی آن را بررسی می‌کند. اوباما، شما را با خود به کاخ سفید، مسکو، قاهره، پکن و... می‌برد و از نگاه او تمامی اتفاقات را مشاهده می‌کنید.

اوباما چگونه کابینه‌ی خود را انتخاب کرد؟ در زمان بحران اقتصادی جهانی چه تصمیماتی گرفت و به چه چیزی فکر می‌کرد؟ در مقابل دیگر روسای جهان چه سیاستی پیش گرفت؟ کتاب سرزمین موعود فرصتی است که شما را به درون ذهن اوباما می‌برد و به نقش او در مهم‌ترین و حساس‌ترین وقایع جهان پی خواهید برد.

این کتاب صوتی ، اثری فوق‌العاده صمیمی و درون‌گرایانه است و باراک اوباما با صراحت کلامی منحصربه‌فرد چشم‌تان را به روی بسیاری از وقایع مهم تاریخ معاصر می‌گشاید. این نویسنده فقط به مسائل سیاسی اکتفا نمی‌کند و شرح جذابی از روابط اعضای خانواده‌ی خود ارائه می‌دهد و شما را با دختران و همسرش نیز آشنا می‌سازد و همین موضوع به صمیمیت و صداقت کتاب صوتی سرزمین موعود اضافه می‌کند.

کتاب صوتی سرزمین موعود پیام مهمی دارد و نویسنده می‌خواهد شما را به این حقیقت برساند که دموکراسی یک هدیه نیست بلکه پدیده‌ای است که در اثر همدلی و درک مشترک ساخته شده و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و نیاز به اشخاصی دارد که برای رشد و بالندگی آن زحمت بکشند.

شنیدن کتاب سرزمین موعود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام  علاقه‌مندان به سیاست و علوم اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

roohi
۱۴۰۱/۰۴/۰۱

به نظر میاد که این کتاب صوتی کامل نبود

Sajjad Salehi
۱۴۰۱/۰۳/۱۶

چرا کتاب صوتی، فقط 2.5 ساعته؟ در حالی که کتاب متنی حدود 700 صفحه است و در توضیحات کتال متنی نوشته شده که حدود 28 ساعت کتاب صوتی خواهد بود.

سجاد جهانگیری نسب
۱۴۰۲/۱۰/۰۱

اصلا کتاب کافی نبود بسیار خلاصه بود حیف وقت

زمان

۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان