دانلود و خرید کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند فلیپا پری ترجمه سوما فتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند اثر فلیپا پری

کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند

معرفی کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند

کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند نوشته فلیپا پری است و با ترجمه سوما فتحی منتشر کرده است. فرزندان شما خوشحال خواهند شد که این کتاب را خوانده‌اید.

درباره کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند

این کتابی ساده برای تربیت فرزند نیست. نویسنده قصد ندارد جزئیات مربوط به آموزشِ استفاده از توالت یا ازشیرگرفتن کودک را شرح دهد. این کتاب درباره نحوه ارتباط با فرزندان است: چه چیزی مانع ارتباطی خوب می‌شود و چه چیزی می‌تواند آن را بهتر کند، چگونه پرورش یافته‌ایم و این چگونگی چطور بر فرزندپروریِ ما و اشتباهاتی که مرتکب می‌شویم تأثیر می‌گذارد ـ‌به‌ویژه اشتباهاتی که هرگز نمی‌خواسته‌ایم انجام دهیم‌ـ و اینکه دراین‌باره چه کار باید بکنیم. این‌ها سوالاتی هستند که بعد از خواندن این کتاب به جواب آن‌ها می‌رسید. شما در این کتاب، نکات، شگردها یا ترفندهای فرزندپروری را نخواهید یافت. گاهی ممکن است شما را ناراحت و عصبانی کند یا شاید هم به پدر و مادری بهتر تبدیلتان کند.

خواندن کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و تمام کسانی که می‌خواهند روزی فرزند داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند

هر کودک به ملایمت و پذیرش، لمس فیزیکی، حضور فیزیکی‌تان، عشق و حد و حدودش، درک، بازی با افرادی از تمام سنین، تجربیات آرامش‌بخش، و وقت و توجه بسیار زیادِ شما نیاز دارد. خب! اینکه خیلی ساده است! این کتاب می‌تواند همین‌جا به پایان برسد! اما نه، چون موانعی سر راه وجود دارند. زندگی‌تان ممکن است مانع آن بشود: شرایط، مراقبت از کودکان، پول، مدرسه، کار، کمبود وقت و مشغله و... . همان‌طورکه می‌دانید این فهرست جامع نیست.

بااین‌حال، آنچه می‌تواند بیشتر از همهٔ این‌ها مانع ایجاد کند همان چیزی است که وقتی خودمان نوزاد و بچه بودیم به ما داده شد. اگر ما نحوهٔ بزرگ‌شدنمان و میراث آن را بررسی نکنیم، ممکن است بازگردد و ما را بگزد. ممکن است یک بار بی‌اختیار گفته باشید: «دهنم رو باز کردم و همون حرف‌های مادرم رو زدم.» البته خیلی خوب است اگر آن حرف‌ها همان حرف‌هایی بوده باشند که باعث می‌شدند شما، به‌عنوان یک کودک، احساس پذیرش و عشق و امنیت کنید؛ اما بیشترِ آن‌ها کلماتی‌اند که تأثیر معکوس داشته‌اند.

آن چیزهایی که می‌توانند مانع باشند چیزهایی‌اند مانند نبودِ اعتمادبه‌نفس، بدبینی ما، دیوارهای دفاعی‌ای که احساساتمان را مسدود می‌کنند، و ترسمان از مغلوب‌شدن مقابلِ احساسات. وقتی مسئله به‌طور خاص ارتباط ما با فرزندانمان باشد، این موانع ممکن است چیزی در فرزندانمان باشد که ما را آزار می‌دهد، ممکن است آرزوها یا ترس‌هایمان برای آن‌ها باشد. ما تنها یک حلقه در زنجیره‌ای هستیم که هزاران سال ادامه داشته و خدا می‌داند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

خبر خوب اینکه شما می‌توانید بیاموزید ارتباطتان را دوباره شکل بدهید و این باعث بهبود زندگیِ کودکانتان و فرزندانِ آن‌ها خواهد شد و حالا می‌توانید شروع کنید. لازم نیست هر کاری را که برای خودتان انجام شده است انجام دهید. می‌توانید از چیزهایی که بی‌فایده بودند صرف‌نظر کنید. اگر صاحب فرزندی هستید یا قرار است به‌زودی پدر یا مادر شوید، می‌توانید تجارب کودکی‌تان را باز کنید و با آن‌ها آشنا شوید، اتفاقاتی را که برایتان افتاده است بررسی کنید، آن موقع چه حسی داشتید و حالا دربارهٔ آن چه احساسی دارید. پس‌از تشریح‌کردن و خوب بررسی‌کردن آن، فقط آنچه را نیاز دارید بازگردانید.

اگر در زمان بزرگ‌شدن خودتان بیشترِ اوقات به‌عنوان فردی منحصربه‌فرد و باارزش مورد احترام قرار گرفتید، عشقِ بی‌قیدوشرط دریافت کردید، به‌اندازهٔ کافی مورد توجه مثبت قرار گرفتید، و با اعضای خانواده‌تان روابط رضایت‌بخشی داشتید، برنامه‌ای برای ایجاد روابط مثبت و کاربردی دریافت خواهید کرد. به همین ترتیب، این به شما نشان داده است که می‌توانید به‌طور مثبت به خانواده و جامعه‌تان کمک کنید. اگر همهٔ این‌ها درخصوص شما صادق‌اند، پس بعید است که تمرینِ بررسیِ دورانِ کودکی‌تان خیلی ناراحت‌کننده باشد.

نظرات کاربران

دانیال
۱۳۹۹/۰۳/۲۷

واقعیتش من این کتاب رو بلافاصله بعد از چاپش تهیه کردم. (نسخه کاغذی رو) چون می خواستم به یه دوست یه کتاب هدیه بدم و از اونجایی که اون دوست عشق دوباتن بود (و هست البته) دیدم این کتاب روی

- بیشتر
پگاه فرهنگ مهر
۱۳۹۹/۰۴/۲۳

کتابی فوق العاده که واقعا اسمش بهش میاد چون بعد از خوندن کتاب آرزو میکنی والدینت اون رو خونده بودن و از اینکه خودت خوندی خوشحال میشی.

shokoufeh
۱۳۹۹/۰۷/۱۹

حتما حتما توصیه میکنم. بسیار کتاب آموزنده ایه. کاش واقعا همه پدر و مادرها می خوندنش. اونوقت چقدر زندگی بچه ها و والدینشون بهتر می شد.

Ramtin
۱۳۹۹/۰۶/۰۷

کتاب واقعا کتاب خوبیه ولی حیف که بهتر نیست.... ترجمه کتاب اذیت میکرد منو و روون نیست.... موضوعاتی که نویسنده پرداخته موضوعاتی عمیق نیستند، انتظار داشتم عوض زیاد کردن سرتیتر ها و کم پرداختن بهشون، عمیق می پرداخت و کمک بیشتری میکرد تیکه

- بیشتر
الهه
۱۳۹۹/۰۷/۲۱

مفید ترین کتابی که تا حالا خوندم تونستم احساسات خودم رو به عنوان مادر بپذیرم همچنین احساسات فرزندم در طول خوندن کتاب و عمل کردن به توصیهای کتاب رابطه ام با دخترم خیلی بهتر شده و عالی شده به همه

- بیشتر
فائزه
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

ممنون از اینکه رایگان قرارش دادین 😍🌺

ElnazMojaveri
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

مررررسی برای هدیه🌸🎉 چقددر خوشحال شدم😁🌹🌹

Aida
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

دیشب تصمیم گرفتم که امروز این کتاب رو بخرم . مرسی که رایگانش کردین 😍📚🥰 کتاب خیلی خوبیه

Atefeh
۱۳۹۹/۰۷/۱۱

چرا گردونه همش برا من پوچ میاااد😭😭😭😭😭😭

ماراتن
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

ممنون میلکان از هدیه دادن این کتاب به ما، کسب و کارتان پر رونق😘

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۶۶)
کودکان آنچه را ما می‌گوییم انجام نمی‌دهند، آنچه را انجام می‌دهند که ما انجام می‌دهیم.
Ramtin
به‌جای آنکه بگویید «تو ریاضی‌ت عالیه.» بگویید: «از اینکه چقدر با فکر روی این نقاشی کار کرده‌ای تحت‌تأثیر قرار گرفتم. از اینکه خونه انگار لبخند می‌زنه خوشم می‌آد. باعث می‌شه احساس خوشحالی کنم»، نه اینکه بگویید: «نقاشی قشنگیه.» تلاشش را تحسین کنید و آنچه را می‌بینید و احساس می‌کنید توصیف کنید و بدون قضاوت فرزندتان را تشویق کنید. توصیف و پیداکردن چیزی خاص برای تقدیر بسیار دلگرم‌کننده‌تر از یک قضاوت کلی است، مانند «آفرین» و بسیار بسیار مفیدتر از انتقاد است. اگر یک صفحهٔ مشق تقریباً به‌طور کامل شلخته و بی‌نظم است، اما حرف P زیبا نوشته شده است، تنها چیزی که باید بگویید این است: «خوشم می‌آد که اون حرف P رو این‌قدر زیبا نوشته‌ای.» خوشبختانه دفعهٔ بعد، از یک حرف دیگر نیز خوشتان خواهد آمد.
zhashemi
آنچه کودکان نیاز دارند این است که شما واقعی و قابل‌اعتماد باشید، نه بی‌نقص.
masum75
اگر افرادی که در یک خانواده یا رابطه‌اند اصرار بر این داشته باشند که همیشه حق با آن‌هاست، هیچ‌چیز به‌اندازهٔ این نمی‌تواند آن رابطه یا خانواده را از پا درآورد.
Ramtin
می‌توانید از کلمات استفاده کنید و معذرت‌خواهی کنید
Ramtin
پدر و مادر بودن کار سختی است. ممکن است خسته‌کننده، دلسردکننده، آزاردهنده، و طاقت‌فرسا باشد و درعین‌حال جالب‌ترین، لذت‌بخش‌ترین، پرعشق‌ترین، و زیباترین چیزی باشد که تا پایانِ عمرتان تجربه خواهید کرد.
فاطمه
بیشترِ خانواده‌ها جرِبحث می‌کنند
Espejismo
می‌کند: وقتی شما با عصبانیت یا هر احساس شدید دیگری دربرابر کودکتان واکنش نشان می‌دهید، دلیلش این است که یاد گرفته‌اید درمقابل همان احساسی که در سن آن‌ها داشته‌اید این‌گونه از خودتان دفاع کنید. در جایی خارج از خودآگاهتان، رفتار آن‌ها تهدید به برانگیختنِ احساساتی در گذشته‌تان می‌کند؛ احساساتی مانند ناامیدی، اشتیاق، تنهایی، حسادت، یا نیازمندی. بنابراین شما نادانسته گزینهٔ آسان‌تر را انتخاب می‌کنید: به‌جای همدلی با کودکتان، به مسیرهای کوتاه‌تری مانند عصبانیت یا درماندگی یا دستپاچگی میان‌بر می‌زنید.
zhashemi
اگر با فرزندتان مانند فرد رفتار نکنید، اگر به‌جای همدردی با او درگیر شوید، ممکن است وقتی کودک به نوجوان یا بزرگ‌سال تبدیل شد و می‌خواهید با او صحبت کنید، متوجه شوید که تمایلی به صحبت‌کردن با شما ندارد.
elham.md
کودکان آنچه را ما می‌گوییم انجام نمی‌دهند، آنچه را انجام می‌دهند که ما انجام می‌دهیم.
zhashemi

حجم

۲۸۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

حجم

۲۸۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان