دانلود کتاب صوتی چطور عاقل بمانیم با صدای نگین خواجه نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چطور عاقل بمانیم اثر فیلیپا پری

دانلود و خرید کتاب صوتی چطور عاقل بمانیم

معرفی کتاب صوتی چطور عاقل بمانیم

کتاب صوتی چطور عاقل بمانیم نوشتهٔ فیلیپا پری و ترجمهٔ علی رسولی است. گویندگی این کتاب صوتی را نگین خواجه نصیر انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد حفظ آرامش و اعصاب در چالش‌ها و اوضاع بحرانی زندگی.

درباره کتاب صوتی چطور عاقل بمانیم

کتاب صوتی چطور عاقل بمانیم (How to Stay Sane) حاوی راهنمایی برای مواجهه با بحران در کار و زندگی و مدیریت آن به‌روشی عاقلانه است. فیلیپا پری در این کتاب صوتی، به‌دور از توصیه‌های اخلاقی، به شما آموزش می‌دهد که چطور آرامشتان را حفظ کنید، با دیگران به‌خوبی ارتباط برقرار کنید و همواره از سلامت روانی خود محافظت کنید. این اثر صوتی توسط نشریهٔ «اکونومیست»، به‌عنوان بهترین کتاب سال انتخاب شد. نویسنده، سال‌های بسیاری را به کار در حوزهٔ سلامت روان اختصاص داده است. کتاب حاضر یکی دیگر از آثار او دررابطه‌با حفظ بهداشت روانی است. فیلیپا پری در کتاب صوتی «چطور عاقل بمانیم؟»، بر این موضوع تأکید کرده که همان‌طور که سلامت جسمی برای ما یک اولویت و ضرورت است، سلامت روانی هم باید به همان اندازه در نظرمان حائز اهمیت باشد. همه با کسی که دچار آسیب فیزیکی شده و مثلاً دست یا پایش شکسته، هم‌دردی می‌کنند و درد او را معتبر می‌شناسند؛ حال‌آن‌که درد روانی قابل‌دیدن نیست و تنها با بالارفتن آموزش در این حوزه است که می‌توان آن را شناسایی و به برطرف‌شدن آن کمک کرد. این کتاب صوتی را یکی از منابعی دانسته‌اند که برای شناخت آسیب‌های روانی در خودمان و دیگران و همچنین کمک برای رفع آن، مفید واقع می‌شود. چرا بعضی‌ها از افراد زودتر عصبانی می‌شوند و بعضی‌ها دیرتر؟ چطور می‌شود که برخی افراد می‌توانند روابط سالمی با دیگران برقرار کنند و بعضی‌ها مدام در چالش‌هایی بی‌پایان با دیگران هستند؟ چگونه در این دنیای شلوغ و آشفته و تهدیدآمیز آرام و عاقل بمانیم؟ کتاب صوتی چطور عاقل بمانیم به این پرسش‌ها پاسخ داده است.

شنیدن کتاب صوتی چطور عاقل بمانیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چطور عاقل بمانیم

«برای ارتباط برقرار کردن با دیگران مسائل ناگفته و ناخودآگاه زیادی وجود داره که تنها راه پی بردن به اون‌ها برقراری ارتباط با دیگرانه. شاید اولین مراقبان ما نتونسته باشن ذهن‌خوانی رو به ما یاد بدن، اما بااین‌حال مغز شکل‌پذیره و ما می‌تونیم اون رو در طول زندگی به کمک روان‌درمانگر یا در روابط صمیمیمون با دیگران یاد بگیریم. زمانی که پی می‌بریم عمیقاً درک شدن چه حسی داره، اون وقت می‌تونیم دیگران رو درک کنیم و روابط رضایت‌بخشی داشته باشیم. زمانی که روان‌درمانی تازه شروع شده بود پزشک به صحبت‌های بیمار گوش می‌داد و اون‌ها رو تفسیر می‌کرد تا بیمار به روان خودش آگاهی پیدا کنه. اما حالا می‌دونیم که بخش اصلی روان‌درمانی خود رابطه است. ظاهراً هیچ ربطی هم به این نداره که تحلیلگر رفتار متقابل باشه یا مربی زندگی یا اصلاً متعلق به یه مکتب ترکیبی باشه. اونچه اهمیت داره کیفیت رابطه است و اینکه پزشک به روش خودش اعتقاد داشته باشه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان