دانلود و خرید کتاب توده و قدرت الیاس کانه تی ترجمه ابراهیم ملک‌اسماعیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب توده و قدرت

کتاب توده و قدرت نوشته الیاس کانه تی است که با ترجمه ابراهیم ملک اسماعیلی در اختیار خوانندگان قرار گرده است. این کتاب می‌کوشد مفهوم توده و ارتباط آن با جذب نفر و قدرت را بیان کند.

درباره کتاب توده و قدرت

توده، پدیده‌ای شگفت‌انگیز و جهانشمول‌ترین است زیرا به طور ناگهانی و در حالی که پیش‌تر هیچ اثری از آن نبوده ظهور می‌یابد. عده‌ای انگشت‌شمار ـ پنج، ده یا دوازده نفر ـ و نه بیش‌تر ممکن است کنار هم قرار بگیرند؛ هیچ اعلامی نشده، هیچ پیش‌بینی نشده. ناگهان همه جا از جمعیت سیاه می‌شود و از هر سو انسان‌ها سرازیر شوند، گویی خیابان‌ها تنها یک جهت دارند. بسیاری نمی‌دانند چه اتفاقی روی داده است و اگر پرسشی طرح شود، پاسخی ندارند؛ اگرچه آن‌ها عجله دارند به جایی برسند که بیش‌تر مردم دیگر هستند. در حرکت آنها نوعی از مصمم بودن نمایان است که به‌درستی از رفتار کنجکاوانه معمولی متمایز است. به نظر می‌آید، حرکات هر فرد، به حرکات دیگران منجر می‌شود. گرچه این همه موضوع نیست؛ آنها یک هدف دارند که اینجا است، پیش از آنکه بتوانند واژه‌هایی برای آن بیابند. هدف انبوه‌ترین نقطه است که بیشتر مردم در آنجا جمع شده‌اند. این کتاب کمک می‌کند با ساز و کار توده در جذب قدرت آشنا شوید.

خواندن کتاب توده و قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
«هنوز مدت زمان زیادی از لنگر انداختن نیروی دریایی پومپه‌یوس در کارتاژ نگذشته بود که هفت هزار نفر از افراد دشمن به آن پیوستند. پومپه‌یوس خود شش لشکر کامل را به همراه خود به آفریقا آورده بود. در اینجا رویدادی شگفتی‌انگیز برای او اتفاق افتاد. پاره‌ای از سربازان برحسب تصادف به گنجینه‌ای دست یافتند و مقادیر معتنابهی از طلا را صاحب شدند. به محض منتشر شدن این خبر در میان سپاهیان، سایر سربازان نیز به تکاپوی بیرون آوردن دفینه‌هایی شدند که کارتاژی‌های بداقبال در هنگامه جنگ به دل خاک سپرده بودند. پومپه‌یوس طی روزهایی متمادی قادر نگشت با جنگجویانش که در این وقت همه به گنج‌جو مبدل شده بودند، اقدامی رزمی انجام دهد. او با تبسم به این‌سو و آن‌سو می‌رفت و می‌دید چگونه هزاران نفر سپاهی به حفاری زمین و زیرورو کردن خاک میدان نبرد مشغولند. عاقبت آنها از جست‌وجو خسته شدند و از پومپه‌یوس خواستند، آنها را به هر کجا که مایل است گسیل دارد. آنها به این باور رسیده بودند که به سبب حماقتشان به اندازه کافی تنبیه شده‌اند.»
Meghraz

حجم

۶۴۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۳۲ صفحه

حجم

۶۴۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۳۲ صفحه

قیمت:
۲۱۳,۰۰۰
تومان