دانلود و خرید کتاب کلاغ آخر از همه می‌رسد ایتالو کالوینو ترجمه رضا قیصریه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلاغ آخر از همه می‌رسد اثر ایتالو کالوینو

کتاب کلاغ آخر از همه می‌رسد

معرفی کتاب کلاغ آخر از همه می‌رسد

کلاغ آخر از همه می‌رسد مجموعه داستانی از نویسنده شهیر ایتالیایی، ایتالو کالوینو است.

 درباره کتاب کلاغ آخر از همه می‌رسد 

ایتالو کالوینو کتاب کلاغ آخر از همه می‌رسد را در سال  ۱۹۴۹ منتشر کرد. کتاب حاضر خود گلچینی از کتاب داستان‌های ایتالو کالوینو است که در سال ۱۹۵۸ توسط انتشارات اینائودی تورینو منتشر شد.

 در این کتاب، داستان‌های کتاب کلاغ آخر از همه می‌رسد، سه زندگی نامه از «ورود به جنگ»، ده داستان از «مارکووالدو» و ۹ ماجرا از سری «عشق‌های دشوار»  سه رمان کوتاه و داستان‌های دیگری را که قبلا جایی منتشر نشده بودند، می‌خوانید.

کالوینو، نویسنده‌ای نوآور است که توانسته از قید و بند سبک‌ها رها شود. می‌توان سبک خاص نوشتن او را چیزی بین سوررئال یا پست‌مدرن دانست. کالوینو، برای نوع نگارش داستان‌های کوتاهش شهرت بسیاری دارد و او را یکی از مهم‌ترین نویسندگان ایتالیایی قرن بیستم می‌دانند.

 خواندن کتاب کلاغ آخر از همه می‌رسد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه خارجی به ویژه دوست‌داران آثار ایتالو کالوینو

 درباره ایتالو کالوینو

ایتالو کالوینو در در کوبا به دنیا آمد؛ در پنج سالگی به ایتالیا رفت و بیشتر عمر خود را در این کشور سپری کرد. کالوینو در سال ۱۹۴۳ به نهضت مقاومت ایتالیا در جنگ جهانی دوم و بریگاد گاریبالدی، و پس از آن به حزب کمونیست ایتالیا پیوست. او در سال ۱۹۴۷ در رشته ادبیات از دانشگاه تورین فارغ‌التحصیل شد و سپس فعالیت حرفه‌ای خود را در روزنامه محلی حزب کمونیست آغاز کرد. او در ادامه با مجلات کمونیستی متعددی همکاری کرد.

کالوینو در طول حیات ادبی خود در ژانرهای گوناگونی همچون داستان کوتاه، رمان، مقاله و رساله علمی قلم زده است. او را باید نویسنده‌ای خلاق و نوآور دانست که داستان‌هایش مخاطب را به حیرت وا می‌دارد. از مجموعه داستان‌های او می‌توان به کوره راه لانه های عنکبوت، شوالیه ناموجود، ویکنت دوشقه، افسانه‌های ایتالیایی، بارون درخت‌نشین، چه کسی در دریا مین کاشت؟، سوداگری در ساخت و ساز، مارکو والدو و .... اشاره کرد.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان