دانلود کتاب صوتی حسادت + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حسادت اثر مارسل پروست

دانلود و خرید کتاب صوتی حسادت

معرفی کتاب صوتی حسادت

مارسل پروست رمان‌نویس و منتقد فرانسوی است که کتاب حسادت را تالیف کرده است. صبا راستگار این کتاب را به فارسی بازگردانده است. کتاب صوتی حسادت با صدای هوتن شاطری‌پور، منتشر شده است.


درباره کتاب صوتی حسادت

کتاب حسادت اثر مارسل پروست، رمان‌نویس و منتقد فرانسوی است. او در این کتاب حسادتی را تصویر می‌کند که در پایان، شخصیت‌های داستان را به نابودی می‌کشاند. مارسل را باید بزرگ‌ترین واقعه‌نگار تیره‌ترین ترس‌ها و شک‌های نابودگر حسادت دانست. پروست در کتاب حسادت از این می‌گوید که چرا کشش داریم مالک یکدیرگر شویم و این که چطور این احساس می‌تواند، عشق را از میان ببرد.

خواندن کتاب صوتی حسادت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب صوتی حسادت را به افرادی که می‌خواهند روابط عاشقانه خود را از حسادت رهایی بخشند، پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب صوتی حسادت

بدون شک اینطور به نظر می‌آمد که در اولین روزهای اقامتم در بعلبک، آلبرتین در همان سطحی است که من در آن زندگی می‌کنم، اما او کسی بود که به آن سطح نزدیک شده و بالاخره به آن پیوسته بود، مثل رابطه‌ی من که با او صمیمی‌تر شد، در بعلبک، در پاریس و بعد دوباره در بعلبک. به‌علاوه، بین دو تصویری که از بعلبک بود چه تفاوتی وجود داشت، یعنی در اولین دیدار و دومین دیدارم، تصاویر از خانه‌های ییلاقی یکسانی تشکیل شده بود که همان دخترها از آن بیرون می‌آمدند و دریا هم همان دریا بود! در زمان دومین دیدارم در میان دوستان آلبرتین که خیلی خوب می‌شناختمشان و ویژگی‌های خوب و بدشان در چهره‌شان به خوبی حک شده بود، چطور می‌توانستم آن غریبه‌های مرموز و سرزنده را بازآفرینی کنم، کسانی که نمی‌توانستند درهای کلبه‌هایشان را با قیژقیژ کشیده شدنشان روی شن باز کنند یا بدون لرزاندن قلب من بوته‌های گزنه‌ی لرزان را به کناری جارو بزنند؟

معرفی نویسنده
عکس مارسل پروست
مارسل پروست

مارسل پروست، نویسنده رمان مشهور در جستجوی زمان از دست رفته، یکی از مهم‌ترین نویسندگان فرانسوی قرن نوزدهم است. او برای نوشتن این اثر موفق شد تا رکورد طولانی‌ترین رمان گینس را از آن خود کند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۲۱۱۱۲۸
۱۴۰۰/۱۰/۲۳

راضی نبودم کسل کننده

زمان

۲ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۱۵۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۱۵۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان